Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Teasip Tjej, 44 år

262 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2011 kl. 17:46
Teasip Tjej, 44 år

Man skulle kunna gemföra Sverigedemokraternas ideologi med Kina's på 1800-talet, Guangxu försökte tämligen reformera Kina, men det var ett oerhörd tryck från folkets sida, att hålla Kina kinesisk. Deras, och änkekejsarinnan Cixi's konservativa inställning gentemot omvärlden blev Qingdynastins förfall.

Sverigedemokraterna borde lära sig efter all historia att förebygga globalism är att försöka förhindra framtiden.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
13 mars 2011 kl. 02:13
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Stringburka


Citat från s3xnio

Citat från UR4N00B

Nej, jag avskyr dom pga deras fientlighet och rasism (inte för att tala om deras ursprung som är nazistiskt).

Att avsky något pga dess ursprung är väldigt konstigt.

Håller med om att det ibland kan vara irrationellt, men mördare och barnvåldtäktsmän ses ju rätt illa på på grund av just deras historia...


Jo, men det är ju skillnad på enstaka personer och en hel organisation.

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
13 mars 2011 kl. 02:32
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från s3xnio


Citat från Stringburka

Citat från s3xnio

Citat från UR4N00B

Nej, jag avskyr dom pga deras fientlighet och rasism (inte för att tala om deras ursprung som är nazistiskt).

Att avsky något pga dess ursprung är väldigt konstigt.

Håller med om att det ibland kan vara irrationellt, men mördare och barnvåldtäktsmän ses ju rätt illa på på grund av just deras historia...

Jo, men det är ju skillnad på enstaka personer och en hel organisation.


Ja, visst är det det, men skulle NSDAP återbildas idag skulle de nog vara rätt avskydda.

Samt, det är ju samma "enstaka personer" där nu som då. För bara fem år sedan gick Jimmie Åkesson stolt omkring en med en fascistfackla som symbol för partiet han ledde, liksom.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2011 kl. 19:35
u_suck_tbh 34 år

Citat från biskvi


Illegal invandrare. När politiker och tidningar pratar om "papperslösa flyktingar" får dom det att låta som att det är flyktingar som inte fått uppehållstillstånd än, vilket är direkt fel.


Eller hur, vi kan ju inte bara ha folk springa som dom vill här i Sverige
Det ska vara ett privilegie att bo i Sverige, inte någon sorts allmän rättighet :S

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2011 kl. 19:12
Viridian Kille, 36 år


<3

Kenmaster Kille, 32 år

5 101 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2011 kl. 20:55
Kenmaster Kille, 32 år

^ <3

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2011 kl. 21:04
Anklever Kille, 34 år

Citat från Viridian


<3

Det är intressant att PK-folk tror att den där videon är provocerande. SD:s meningsmotståndare verkar inte riktigt ha förstått att deras "kritik" mot SD oftast ligger på exakt samma nivå som i den där videon. Det är liksom inte första gången någon försöker koppla Jimmie Åkesson till hemska nazister.


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article8713375.ab

Hamakagari Kille, 38 år

77 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2011 kl. 21:05
Hamakagari Kille, 38 år

Hade varit bättre om låten on top inte hade sugit kuk :(

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2011 kl. 21:39
Tour Kille, 38 år

varför koppla Jimmie åkesson till nazister? det är ganska onödigt då hela partiet består av en jävla massa nazister ändå, jimmie är bara en jävla stjärtgosse som inte kan argumentera på ett vettigt sätt. tycker han skämmer ut sig själv jävligt bra själv med alla isbjörnar, påhittad statistik och grejer.

Hamakagari Kille, 38 år

77 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2011 kl. 21:41
Hamakagari Kille, 38 år

Citat från Tour


varför koppla Jimmie åkesson till nazister? det är ganska onödigt då hela partiet består av en jävla massa nazister ändå, jimmie är bara en jävla stjärtgosse som inte kan argumentera på ett vettigt sätt. tycker han skämmer ut sig själv jävligt bra själv med alla isbjörnar, påhittad statistik och grejer.


Lustigt, han går ju till större del vinnande ur debatter.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2011 kl. 21:44
Tour Kille, 38 år

Citat från Hamakagari


Citat från Tour

varför koppla Jimmie åkesson till nazister? det är ganska onödigt då hela partiet består av en jävla massa nazister ändå, jimmie är bara en jävla stjärtgosse som inte kan argumentera på ett vettigt sätt. tycker han skämmer ut sig själv jävligt bra själv med alla isbjörnar, påhittad statistik och grejer.


Lustigt, han går ju till större del vinnande ur debatter.



haha jasså? jag har nog sett det en eller två gånger, de flesta gånger beter han sig mest som en sur liten ungjävel som inte fått sin glass ungefär.

Hamakagari Kille, 38 år

77 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2011 kl. 21:45
Hamakagari Kille, 38 år

Citat från Tour


Citat från Hamakagari

Citat från Tour

varför koppla Jimmie åkesson till nazister? det är ganska onödigt då hela partiet består av en jävla massa nazister ändå, jimmie är bara en jävla stjärtgosse som inte kan argumentera på ett vettigt sätt. tycker han skämmer ut sig själv jävligt bra själv med alla isbjörnar, påhittad statistik och grejer.


Lustigt, han går ju till större del vinnande ur debatter.


haha jasså? jag har nog sett det en eller två gånger, de flesta gånger beter han sig mest som en sur liten ungjävel som inte fått sin glass ungefär.



Snarare som en unge som ständigt tystast eller avbryts för att dom äldre, och omognare barnen vill göra sig hörda. :)

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2011 kl. 21:46
Tour Kille, 38 år

vadå avbrutits och tystats? i en debatt får båda sidor lägga fram argument, i annat fall kallas det för en föreläsning.

Hamakagari Kille, 38 år

77 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2011 kl. 21:51
Hamakagari Kille, 38 år

Citat från Tour


vadå avbrutits och tystats? i en debatt får båda sidor lägga fram argument, i annat fall kallas det för en föreläsning.


Aa han får en syl i vädret i typ aduktusson. Eller nej, där avbryts han ju också konstant av sitt motstånd.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2011 kl. 21:55
Tour Kille, 38 år

tror inte jag sett den, tvivlar ju dock på att han inte får framföra sina argument, däremot så får ju faktiskt folk bemöta dom.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet