Skriva av sig-tråden
jag ska tydligen på bio imorgon med min bffs pojkväns familj och henne, det blir intressant.
Jag klättrade ned och tände lampan, jag beundrar mörkret, kanske för att jag är rädd för det.
Har inte varit någon bra dag alltså. Fasar för när jag behöver berätta för de jag står närmast i klassen att jag kanske lämnar dem till hösten, det tar emot och tanken gör mig lite ledsen.
vill glömma allt jag någonsin gjort och få börja på nytt blad
Hört att du tänder på getter nuförtiden.
Tycker att du är ganska äcklig faktiskt.
Tackis <3
Köpte för övrigt en vinylspelare förra veckan så nu kommer jag lämna mitt rum ännu mindre.
Det enda jag behöver nu är fan ett kylskåp sen hade mitt rum blivit perf
Random snubbe klankade ner på en tjej född 96 för att hon hade alkoholhaltiga drycker med i sin profilbild. Han sa ''bra profilbild om du ska söka jobb! Är du ens myndig för att dricka?''. Själv poserade han med ett vapen på sin profilbild. Hans ursäkt? Han var skådespelare.
Well, first of all; hon är född 96, alltså blir hon 20 i år. Alltså är hon myndig.
Second of all, hon kan ju inte vara den första du ser med alkoholhaltiga drycker i sin profilbild.
För det tredje, den kan ha varit alkoholfri för etiketten syns inte.
Hade kunnat fortsätta i all evighet. Hans kommentar var så jävla ogenomtänkt och han ba ''men vadå min chef gillar min bild, vi har många gemensamma intressen och jag är faktiskt skådespelare''. Ok. Tjejen kanske är också är skådis, who knows. Hade det varit mer okej då för henne att ha alkohol i bilden?????
BLIR KNÄPP PÅ IDIOTISKA MÄNNISKOR.
Kan inte sova och tänker på fel person
Edit: kan tydligen squirta TMI
Förlåt för att jag förstörde allt
Kanske är sådäär bra att bara dricka vitt vin som middag
väntar bara på att jag ska börja blöda näsblod pga all nässpray jag använder
Vad fan har jag gjort...
Du där
Du gör mig glad
://
hon är finast
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet