Skriva av sig-tråden
Zaibot
Kille, 33 år
Rätt uppenbart att du bara projicerar
Zaibot
Kille, 33 år
Svårt att sätta namn på lögnen huh
Zaibot
Kille, 33 år
Och hon är?
Zaibot
Kille, 33 år
Vad är trollningen ens, vem som helst kan sitta å ljuga upp saker online, knappast trollning.
Visade bara att det var uppenbart bs.
blub
Kille, 35 år
Citat från Zaibot:
Vad är trollningen ens, vem som helst kan sitta å ljuga upp saker online, knappast trollning.
Visade bara att det var uppenbart bs.
Bara det faktum att du ens reagerar på någonting du säger är påhittat är ju tillräckligt för att det ska fortsätta i evigheter, du reagerar precis som förväntat
Eller så är det sant och du försöker play it cool
Vem vet
Zaibot
Kille, 33 år
Citat från bIub:
Citat från Zaibot:
Vad är trollningen ens, vem som helst kan sitta å ljuga upp saker online, knappast trollning.
Visade bara att det var uppenbart bs.
Bara det faktum att du ens reagerar på någonting du säger är påhittat är ju tillräckligt för att det ska fortsätta i evigheter, du reagerar precis som förväntat
Eller så är det sant och du försöker play it cool
Vem vet
Coolt när det kommer från en snubbe faktiskt känd för att misshandla kvinnor
blub
Kille, 35 år
Citat från Zaibot:
Citat från bIub:
Citat från Zaibot:
Vad är trollningen ens, vem som helst kan sitta å ljuga upp saker online, knappast trollning.
Visade bara att det var uppenbart bs.
Bara det faktum att du ens reagerar på någonting du säger är påhittat är ju tillräckligt för att det ska fortsätta i evigheter, du reagerar precis som förväntat
Eller så är det sant och du försöker play it cool
Vem vet
Coolt när det kommer från en snubbe faktiskt känd för att misshandla kvinnor
Jag vet ingenting jag
FEJKPANDI
Tjej, 29 år
Va händer här
FEJKPANDI
Tjej, 29 år
Har varit off så skyll på jim
blub
Kille, 35 år
Also förlåt men vad är det för psykopat som använder ljust tema på discord/någontingalls??
blub
Kille, 35 år
vem var det som gjorde ett fakekonto i mitt namn den 30 oktober 2019??? Bamdad vill du erkänna kanske??? Ville du åt mina superhemliga PM eller ragga lite tutte kanske
väntar ivrigt på svar
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


