Roliga saker någon sagt.
Brorsans kompis "är fredagsfiket öppet på onsdag?"
"Childs"
"Giftermål var strängt förbjudet före äktenskap."
Min kompis pratade, eller nja mer predikade om varför man ska ha stridsvagnar och husvagnar. När han sov.
xD
Ska möta upp mor på hennes jobb på strokeavdelningen.
Jag står helt ensam i korridoren utanför personalrummet då en tant i rullstol kommer
smygandes upp vid min sida. Jag märker henne inte för än hon är precis bredvid mig, så jag står helt kyligt
still och låtsas som ingenting.
-Nejmen hej unge herrn, vad väntar ni på?
-Jag väntar på min mamma som ska ta med mig på lunch.
-Jaha ja, där ser man så roligt man har som ungdom.
Jag fattade ingenting, sedan kom chocken!
-Skulle inte den unge herrn vilja göra helikoptern för mig?
-Ursäkta mig?!
-Ja, helikoptern. Jag kan betala herrn!
-MAAAAMMAAAAA!!!!
Paniken alltså, när en 80 årig kärring frågar om jag kan göra helikoptern för henne....
Hahaha stackars jävel... Snugglepaw
Min syster och mamma....
- hur länge ska pepparkakorna vara i ugnen?
- Tills de blir lagom bruna!
Citat från Snugglepaw
Ska möta upp mor på hennes jobb på strokeavdelningen.
Jag står helt ensam i korridoren utanför personalrummet då en tant i rullstol kommer
smygandes upp vid min sida. Jag märker henne inte för än hon är precis bredvid mig, så jag står helt kyligt
still och låtsas som ingenting.
-Nejmen hej unge herrn, vad väntar ni på?
-Jag väntar på min mamma som ska ta med mig på lunch.
-Jaha ja, där ser man så roligt man har som ungdom.
Jag fattade ingenting, sedan kom chocken!
-Skulle inte den unge herrn vilja göra helikoptern för mig?
-Ursäkta mig?!
-Ja, helikoptern. Jag kan betala herrn!
-MAAAAMMAAAAA!!!!
Paniken alltså, när en 80 årig kärring frågar om jag kan göra helikoptern för henne....
HAHAH, nej men usch, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Lider med dig! :(
Citat från Snugglepaw
Ska möta upp mor på hennes jobb på strokeavdelningen.
Jag står helt ensam i korridoren utanför personalrummet då en tant i rullstol kommer
smygandes upp vid min sida. Jag märker henne inte för än hon är precis bredvid mig, så jag står helt kyligt
still och låtsas som ingenting.
-Nejmen hej unge herrn, vad väntar ni på?
-Jag väntar på min mamma som ska ta med mig på lunch.
-Jaha ja, där ser man så roligt man har som ungdom.
Jag fattade ingenting, sedan kom chocken!
-Skulle inte den unge herrn vilja göra helikoptern för mig?
-Ursäkta mig?!
-Ja, helikoptern. Jag kan betala herrn!
-MAAAAMMAAAAA!!!!
Paniken alltså, när en 80 årig kärring frågar om jag kan göra helikoptern för henne....
vafan!?!?!
Bröst hihihihi "fniss"
På min filosofilektion hade två tjejer haft ett föredrag om Aristoteles, där de hade använt sig av en power point-presentation. De hade skrivit ner lite punkter om hans teorier och i en av dem stod det typ "...hur man kommer fram till korrekta och okorrekta lösningar på problem."
Läraren: "Jaaaa, det heter ju egentligen inkorrekt. Det är ju lite inkorrekt att skriva okorrekt."
Vet inte, men det blev bara kul då han sade det så.
Min mamma satt och bajsade när hennes chef ringde. Mamma ville inte säga att hon var på toa.
"Va? Nej, jag är i ett... parkeringshus, det är därför det ekar."
Just då kom min bror som inte hört vad hon sagt och skriker: "HAR DU BAJSAT FÄRDIGT SNART ELLER SÅ VI KAN ÅKA IVÄG?!!!??"
Det var ganska kul. HIHI.
Chefen måste alltså har trott att hon bajsade i ett parkeringshus, för er trögfattade.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet