Roliga saker någon sagt.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
upptagen Tjej, 30 år

1 822 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2012 kl. 21:27
upptagen Tjej, 30 år

Brorsans kompis "är fredagsfiket öppet på onsdag?"

Alexandria Tjej, 30 år

3 166 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2012 kl. 21:32
Alexandria Tjej, 30 år

"Childs"

enstentyp Tjej, 31 år

738 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2012 kl. 01:10
enstentyp Tjej, 31 år

"Giftermål var strängt förbjudet före äktenskap."

3MMV Tjej, 29 år

5 forumsinlägg

Skrivet:
18 november 2012 kl. 19:24
3MMV Tjej, 29 år

Citat från Knullad


Citat från Weirdo

Mitt ex när han pratade i sömnen:
-"Lapphund...HAHAHAHAHA, undra hur en lapphund ser ut"

Shut up. -.-


hahaha vad gulligt, ni är båda med i forumet :')

1st Kille, 29 år

4 964 forumsinlägg

Skrivet:
18 november 2012 kl. 19:56
1st Kille, 29 år

Citat från 3MMV


Citat från Knullad

Citat från Weirdo

Mitt ex när han pratade i sömnen:
-"Lapphund...HAHAHAHAHA, undra hur en lapphund ser ut"

Shut up. -.-

hahaha vad gulligt, ni är båda med i forumet :')


:(

xDarkSnowballx Tjej, 31 år

620 forumsinlägg

Skrivet:
19 november 2012 kl. 07:56
xDarkSnowballx Tjej, 31 år

Min kompis pratade, eller nja mer predikade om varför man ska ha stridsvagnar och husvagnar. När han sov.
xD

SirTwinkles Kille, 31 år

453 forumsinlägg

Skrivet:
19 november 2012 kl. 08:07
SirTwinkles Kille, 31 år

Ska möta upp mor på hennes jobb på strokeavdelningen.
Jag står helt ensam i korridoren utanför personalrummet då en tant i rullstol kommer
smygandes upp vid min sida. Jag märker henne inte för än hon är precis bredvid mig, så jag står helt kyligt
still och låtsas som ingenting.

-Nejmen hej unge herrn, vad väntar ni på?
-Jag väntar på min mamma som ska ta med mig på lunch.
-Jaha ja, där ser man så roligt man har som ungdom.

Jag fattade ingenting, sedan kom chocken!

-Skulle inte den unge herrn vilja göra helikoptern för mig?
-Ursäkta mig?!
-Ja, helikoptern. Jag kan betala herrn!
-MAAAAMMAAAAA!!!!

Paniken alltså, när en 80 årig kärring frågar om jag kan göra helikoptern för henne....

holker Kille, 33 år

2 634 forumsinlägg

Skrivet:
19 november 2012 kl. 08:23
holker Kille, 33 år

du skulle ha gett henne sharons nummer

xDarkSnowballx Tjej, 31 år

620 forumsinlägg

Skrivet:
19 november 2012 kl. 10:43
xDarkSnowballx Tjej, 31 år

Hahaha stackars jävel... Snugglepaw

Sanyori Tjej, 34 år

161 forumsinlägg

Skrivet:
19 november 2012 kl. 16:53
Sanyori Tjej, 34 år

Min syster och mamma....
- hur länge ska pepparkakorna vara i ugnen?
- Tills de blir lagom bruna!

Moriarty Tjej, 30 år

340 forumsinlägg

Skrivet:
19 november 2012 kl. 17:28
Moriarty Tjej, 30 år

Citat från Snugglepaw


Ska möta upp mor på hennes jobb på strokeavdelningen.
Jag står helt ensam i korridoren utanför personalrummet då en tant i rullstol kommer
smygandes upp vid min sida. Jag märker henne inte för än hon är precis bredvid mig, så jag står helt kyligt
still och låtsas som ingenting.

-Nejmen hej unge herrn, vad väntar ni på?
-Jag väntar på min mamma som ska ta med mig på lunch.
-Jaha ja, där ser man så roligt man har som ungdom.

Jag fattade ingenting, sedan kom chocken!

-Skulle inte den unge herrn vilja göra helikoptern för mig?
-Ursäkta mig?!
-Ja, helikoptern. Jag kan betala herrn!
-MAAAAMMAAAAA!!!!

Paniken alltså, när en 80 årig kärring frågar om jag kan göra helikoptern för henne....


HAHAH, nej men usch, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Lider med dig! :(

RainbowLlama Kille, 28 år

495 forumsinlägg

Skrivet:
24 november 2012 kl. 11:24
RainbowLlama Kille, 28 år

Citat från Snugglepaw


Ska möta upp mor på hennes jobb på strokeavdelningen.
Jag står helt ensam i korridoren utanför personalrummet då en tant i rullstol kommer
smygandes upp vid min sida. Jag märker henne inte för än hon är precis bredvid mig, så jag står helt kyligt
still och låtsas som ingenting.

-Nejmen hej unge herrn, vad väntar ni på?
-Jag väntar på min mamma som ska ta med mig på lunch.
-Jaha ja, där ser man så roligt man har som ungdom.

Jag fattade ingenting, sedan kom chocken!

-Skulle inte den unge herrn vilja göra helikoptern för mig?
-Ursäkta mig?!
-Ja, helikoptern. Jag kan betala herrn!
-MAAAAMMAAAAA!!!!

Paniken alltså, när en 80 årig kärring frågar om jag kan göra helikoptern för henne....


vafan!?!?!

KaptenStofil Kille, 38 år

1 104 forumsinlägg

Skrivet:
24 november 2012 kl. 11:25
KaptenStofil Kille, 38 år

Bröst hihihihi "fniss"

partyiamerikat Tjej, 30 år

3 533 forumsinlägg

Skrivet:
24 november 2012 kl. 11:34
partyiamerikat Tjej, 30 år

På min filosofilektion hade två tjejer haft ett föredrag om Aristoteles, där de hade använt sig av en power point-presentation. De hade skrivit ner lite punkter om hans teorier och i en av dem stod det typ "...hur man kommer fram till korrekta och okorrekta lösningar på problem."
Läraren: "Jaaaa, det heter ju egentligen inkorrekt. Det är ju lite inkorrekt att skriva okorrekt."

Vet inte, men det blev bara kul då han sade det så.

Snopp 32 år

2 933 forumsinlägg

Skrivet:
24 november 2012 kl. 16:11
Snopp 32 år

Min mamma satt och bajsade när hennes chef ringde. Mamma ville inte säga att hon var på toa.
"Va? Nej, jag är i ett... parkeringshus, det är därför det ekar."
Just då kom min bror som inte hört vad hon sagt och skriker: "HAR DU BAJSAT FÄRDIGT SNART ELLER SÅ VI KAN ÅKA IVÄG?!!!??"
Det var ganska kul. HIHI.
Chefen måste alltså har trott att hon bajsade i ett parkeringshus, för er trögfattade.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet