Roliga saker någon sagt.
Kompis: Vad hette den där jättekända konstnären nu igen? Ja just det! Pikachu!
Jag: ...Du menar Picasso?
Lillasyster, 3 år, ser en tjej med otroligt kort kjol och hudfärgade strumpbyxor, pekar och skriker:
"TITTA, TANTEN HAR INGA BISBOR (byxor)!"
haha, var i och för sig sant....
Peter: Nu vet jag hur man ska lösa frågan med radioaktivt avfall!
Gunnar: Hur då?
Peter: Transportera det med DHL! Där försvinner allt
Trolololo
VARENDA gång min kompis mamma hämtar upp mig och min kompis efter vi varit på krogen:
Jag: "Hej!"
Mamman: "SKA DU SPY?!"
Jag: "Nej, jag är inte så full ens?"
Mamman: "SKA DU SPY?!"
Jag: "Nej?"
Mamman: "ÅH HERREGUD, DU SKA SPY, ÅH!!!"
Så kör hon det fortaste hon kan.. Det roliga är att jag aldrig spytt i hennes bil eller något, dock har min kompis spytt i min bil otaliga gånger hahaha :(
Min fars sambo skrev detta till mig på facebook, hahaha åh dör! Det är alltså jag som är Memma.
"Nu såg Eira Kissie stå och pluta i nån msn-annons och ropade "men vad GÖR Memma med munnen?!" Jag tror att ROFLMAO sammanfattar mina känslor :-D ..."
natsukashi : vi sitter utanför titanic
(vi satt på centralen i gbg)
Hugo, 2 år: jag gillar din snippa.
Okeeeeej tack så mycket.................
Folk skulle räkna upp saker de är bra på.
Karl: "Musik."
Cecilia: "Perspektiv."
Sofia: "Nytänkande."
Viktor: "Göra upp eld." *överdrivet seriös min*
Jag dog.
Min syster försöker fånga min uppmärksamhet.
Syster: Kom hit din Kurrimutta!!
Jag: Say what?
Syster: Ja, men det skulle ju låta fel om jag sa kissemurra!
Jag: ...... ASG!
"Föddes han när han var tolv?!" - Mamma, hon menade att han var tolv när andra världskriget började..
Innan idag i omklädningsrummet till idrotten:
Jag - faaaaan jag behöver gå på dass
Susi (som är fran tyskland) - gå på dass då?
Jag- nej någon jävla jude är där juuu :@
Rebecka som va där - du kan va en jude
jag- din mamma är jude
susi - passa er jag är ju tysk *sneaky blick*
Alla tre låg och gapflabba på golvet sen....
Min kompis brast ut förra veckan: "jag är så kissenödig så jag nästan bajsar på mig!". Lät väldigt roligt då det kom från ingenstans.
syster: sex är äckligt.. man tar dom 2 äckligaste ställena på kroppn och ska gnida dom mot varandra och ha de skönt, vem vill hålla på och gräva där?
Citat från BoboTJ
Citat från CRAB
Folk skulle räkna upp saker de är bra på.
Karl: "Musik."
Cecilia: "Perspektiv."
Sofia: "Nytänkande."
Viktor: "Göra upp eld." *överdrivet seriös min*
Jag dog.
Sofia sade organisera, Disse sade nytänkande. You fucking fail!
Jag vet att jag inte vet namnen, jag tog bara något. Sluta klaga, ungjävel. :@
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet