Roliga saker någon sagt.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Koltrast Tjej, 31 år

217 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 22:02
Koltrast Tjej, 31 år

Kompis: Vad hette den där jättekända konstnären nu igen? Ja just det! Pikachu!
Jag: ...Du menar Picasso?

Snopp 32 år

2 933 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2012 kl. 19:34
Snopp 32 år

Lillasyster, 3 år, ser en tjej med otroligt kort kjol och hudfärgade strumpbyxor, pekar och skriker:
"TITTA, TANTEN HAR INGA BISBOR (byxor)!"
haha, var i och för sig sant....

Datanissen Kille, 31 år

1 026 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2012 kl. 18:18
Datanissen Kille, 31 år

Peter: Nu vet jag hur man ska lösa frågan med radioaktivt avfall!
Gunnar: Hur då?
Peter: Transportera det med DHL! Där försvinner allt
Trolololo

Snopp 32 år

2 933 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2012 kl. 10:38
Snopp 32 år

VARENDA gång min kompis mamma hämtar upp mig och min kompis efter vi varit på krogen:
Jag: "Hej!"
Mamman: "SKA DU SPY?!"
Jag: "Nej, jag är inte så full ens?"
Mamman: "SKA DU SPY?!"
Jag: "Nej?"
Mamman: "ÅH HERREGUD, DU SKA SPY, ÅH!!!"

Så kör hon det fortaste hon kan.. Det roliga är att jag aldrig spytt i hennes bil eller något, dock har min kompis spytt i min bil otaliga gånger hahaha :(

Snopp 32 år

2 933 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2012 kl. 15:45
Snopp 32 år

Min fars sambo skrev detta till mig på facebook, hahaha åh dör! Det är alltså jag som är Memma.

"Nu såg Eira Kissie stå och pluta i nån msn-annons och ropade "men vad GÖR Memma med munnen?!" Jag tror att ROFLMAO sammanfattar mina känslor :-D ..."

rekstr Tjej, 33 år

520 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2012 kl. 15:52
rekstr Tjej, 33 år

natsukashi : vi sitter utanför titanic

(vi satt på centralen i gbg)

Roelle Tjej, 29 år

4 681 forumsinlägg

Skrivet:
14 april 2012 kl. 22:18
Roelle Tjej, 29 år

Hugo, 2 år: jag gillar din snippa.
Okeeeeej tack så mycket.................

vitbalans Tjej, 29 år

1 647 forumsinlägg

Skrivet:
15 april 2012 kl. 12:06
vitbalans Tjej, 29 år

Folk skulle räkna upp saker de är bra på.
Karl: "Musik."
Cecilia: "Perspektiv."
Sofia: "Nytänkande."
Viktor: "Göra upp eld." *överdrivet seriös min*
Jag dog.

Kuroryuu Tjej, 33 år

9 forumsinlägg

Skrivet:
16 april 2012 kl. 11:41
Kuroryuu Tjej, 33 år

Min syster försöker fånga min uppmärksamhet.
Syster: Kom hit din Kurrimutta!!
Jag: Say what?
Syster: Ja, men det skulle ju låta fel om jag sa kissemurra!
Jag: ...... ASG!

BoboTJ Tjej, 31 år

2 122 forumsinlägg

Skrivet:
16 april 2012 kl. 20:05
BoboTJ Tjej, 31 år

Citat från CRAB


Folk skulle räkna upp saker de är bra på.
Karl: "Musik."
Cecilia: "Perspektiv."
Sofia: "Nytänkande."
Viktor: "Göra upp eld." *överdrivet seriös min*
Jag dog.


Sofia sade organisera, Disse sade nytänkande. You fucking fail!

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
16 april 2012 kl. 20:21
Kvinnan Tjej, 34 år

"Föddes han när han var tolv?!" - Mamma, hon menade att han var tolv när andra världskriget började..

Elza Tjej, 33 år

1 154 forumsinlägg

Skrivet:
16 april 2012 kl. 20:26
Elza Tjej, 33 år

Innan idag i omklädningsrummet till idrotten:
Jag - faaaaan jag behöver gå på dass
Susi (som är fran tyskland) - gå på dass då?
Jag- nej någon jävla jude är där juuu :@
Rebecka som va där - du kan va en jude
jag- din mamma är jude
susi - passa er jag är ju tysk *sneaky blick*

Alla tre låg och gapflabba på golvet sen....

Gubbkaerring Tjej, 30 år

237 forumsinlägg

Skrivet:
16 april 2012 kl. 20:27
Gubbkaerring Tjej, 30 år

Min kompis brast ut förra veckan: "jag är så kissenödig så jag nästan bajsar på mig!". Lät väldigt roligt då det kom från ingenstans.

shite Tjej, 31 år

937 forumsinlägg

Skrivet:
16 april 2012 kl. 20:31
shite Tjej, 31 år

syster: sex är äckligt.. man tar dom 2 äckligaste ställena på kroppn och ska gnida dom mot varandra och ha de skönt, vem vill hålla på och gräva där?

vitbalans Tjej, 29 år

1 647 forumsinlägg

Skrivet:
16 april 2012 kl. 23:45
vitbalans Tjej, 29 år

Citat från BoboTJ


Citat från CRAB

Folk skulle räkna upp saker de är bra på.
Karl: "Musik."
Cecilia: "Perspektiv."
Sofia: "Nytänkande."
Viktor: "Göra upp eld." *överdrivet seriös min*
Jag dog.

Sofia sade organisera, Disse sade nytänkande. You fucking fail!


Jag vet att jag inte vet namnen, jag tog bara något. Sluta klaga, ungjävel. :@


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet