Roliga saker någon sagt.
"Kristendomen är den enda sanna läran för den har funnits i alla tider."
Jag för fem minuter sedan: Det är något fel på mina popcorn. Dom smakar ju majs!
Morsan: Kan man ha jorden ute, eller blir den förstörd då?
xD
Jag: vad ska du göra i Berlin?
Mamma: supa som ett sviiiiiiiiiiin!
Två citroner var ute och gick en dag. Den ena vart överkörd. Då sa den andra: Vart du sur nu?
Citat från DiktarSmurf
"Kristendomen är den enda sanna läran för den har funnits i alla tider."
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA IRONI!!!!
Citat från EvilVegetable
Två citroner var ute och gick en dag. Den ena vart överkörd. Då sa den andra: Vart du sur nu?
*Gilla x3
Fick ett sms nyss som löd:
"Vi körde kuragömma och när jag sprang fes jag.
Fett pinsamt."
Åh, garvar än!
Extrafart tänkte jag, bättre å va snabb liksom.
Satt på föreläsning tidigare idag;
Lärare; Tja, såg på twitter att du var här, äre ok om jag lyssnar eller?
Föreläsaren; Såklart! Btw har du någonsin dancebattle'at med en kines?
Pappa eldar i kaminen: HELVETE VAD DET BRINNER!... är det så man säger när man är gudelig?
Idag, snubbe jag inte kände i skolan:
"Hej, jag har en osynlig ekorre... Vill du klappa? ;);););)"
... what what?
Malin: Ja, och så var det massa kackerlackor på deras hotellrum!
Manda: Vad är en kackerlacka?
Malin: Det är som en stor skalbagge typ.
Manda: Vad är en skalbagge!?
Kan tillägga att hon är 16 år gammal, och hon tror även att Danmark är en stad, att Asien är ett land i Afrika, att bajs är ett grundämne och att barn med mörkhyade föräldrar som föds i Sverige blir vita. Jag har tappat hoppet om mänskligheten..
Fabian: Mamma, varför är dina tuttar så hängiga?
Carolina: Meh... Hur ska dom vara då?!
Fabian: Så hääär! *Trycker upp dom*
Fabians bror Jonatan: Men Fabian... Fattar du inte att dom är utslitna?!
Fabian är väl 5 år och Jonatan är 7 år.
Lärare: "Vad skyddar bäst från könssjukdomar?"
klasskamrat: "Oskuld! :D"
I gymnasiet hade 2orna och 3orna på estet historia tillsammans, och läraren Mats är ganska känd på skolan, för sin elaka men roliga sarkasm.
Första lektionen i trean (och första gången tvåorna träffade honom) hände detta:
Mats: När är era föräldrar födda egentligen?
Klassen: 60-talet, typ..
Mats: Jag skulle kunna vara far till era barn!
Första gången någonsin som Mats inte haft full kontroll på ett skämt, och snacka om att det gick snett...
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet