Roliga saker någon sagt.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Hipsterfitta 30 år

369 forumsinlägg

Skrivet:
25 mars 2012 kl. 12:53
Hipsterfitta 30 år

"Kristendomen är den enda sanna läran för den har funnits i alla tider."

hejemma Tjej, 34 år

3 431 forumsinlägg

Skrivet:
26 mars 2012 kl. 17:21
hejemma Tjej, 34 år

Jag för fem minuter sedan: Det är något fel på mina popcorn. Dom smakar ju majs!

xDarkSnowballx Tjej, 31 år

620 forumsinlägg

Skrivet:
26 mars 2012 kl. 17:23
xDarkSnowballx Tjej, 31 år

Morsan: Kan man ha jorden ute, eller blir den förstörd då?

xD

Roelle Tjej, 29 år

4 681 forumsinlägg

Skrivet:
26 mars 2012 kl. 17:51
Roelle Tjej, 29 år

Jag: vad ska du göra i Berlin?
Mamma: supa som ett sviiiiiiiiiiin!

SeiKun Kille, 31 år

941 forumsinlägg

Skrivet:
26 mars 2012 kl. 17:54
SeiKun Kille, 31 år

Två citroner var ute och gick en dag. Den ena vart överkörd. Då sa den andra: Vart du sur nu?

SeiKun Kille, 31 år

941 forumsinlägg

Skrivet:
26 mars 2012 kl. 17:57
SeiKun Kille, 31 år

Citat från DiktarSmurf


"Kristendomen är den enda sanna läran för den har funnits i alla tider."

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA IRONI!!!!

xDarkSnowballx Tjej, 31 år

620 forumsinlägg

Skrivet:
26 mars 2012 kl. 17:58
xDarkSnowballx Tjej, 31 år

Citat från EvilVegetable


Två citroner var ute och gick en dag. Den ena vart överkörd. Då sa den andra: Vart du sur nu?

*Gilla x3

Phiim Tjej, 31 år

70 forumsinlägg

Skrivet:
26 mars 2012 kl. 21:21
Phiim Tjej, 31 år

Fick ett sms nyss som löd:

"Vi körde kuragömma och när jag sprang fes jag.
Fett pinsamt."

Åh, garvar än!

Extrafart tänkte jag, bättre å va snabb liksom.

ledsnalina Tjej, 31 år

4 875 forumsinlägg

Skrivet:
26 mars 2012 kl. 21:23
ledsnalina Tjej, 31 år

Satt på föreläsning tidigare idag;

Lärare; Tja, såg på twitter att du var här, äre ok om jag lyssnar eller?
Föreläsaren; Såklart! Btw har du någonsin dancebattle'at med en kines?

KEXCHOKLADEN Tjej, 32 år

143 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2012 kl. 13:09
KEXCHOKLADEN Tjej, 32 år

Pappa eldar i kaminen: HELVETE VAD DET BRINNER!... är det så man säger när man är gudelig?

Snopp 32 år

2 933 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2012 kl. 15:01
Snopp 32 år

Idag, snubbe jag inte kände i skolan:
"Hej, jag har en osynlig ekorre... Vill du klappa? ;);););)"

... what what?

mayya Tjej, 30 år

67 forumsinlägg

Skrivet:
1 april 2012 kl. 12:27
mayya Tjej, 30 år

Malin: Ja, och så var det massa kackerlackor på deras hotellrum!
Manda: Vad är en kackerlacka?
Malin: Det är som en stor skalbagge typ.
Manda: Vad är en skalbagge!?

Kan tillägga att hon är 16 år gammal, och hon tror även att Danmark är en stad, att Asien är ett land i Afrika, att bajs är ett grundämne och att barn med mörkhyade föräldrar som föds i Sverige blir vita. Jag har tappat hoppet om mänskligheten..

Svordom Tjej, 34 år

293 forumsinlägg

Skrivet:
1 april 2012 kl. 18:58
Svordom Tjej, 34 år

Fabian: Mamma, varför är dina tuttar så hängiga?
Carolina: Meh... Hur ska dom vara då?!
Fabian: Så hääär! *Trycker upp dom*
Fabians bror Jonatan: Men Fabian... Fattar du inte att dom är utslitna?!

Fabian är väl 5 år och Jonatan är 7 år.

fladderfitta Tjej, 31 år

63 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 21:54
fladderfitta Tjej, 31 år

Lärare: "Vad skyddar bäst från könssjukdomar?"
klasskamrat: "Oskuld! :D"

syntaxterror Tjej, 34 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 22:00
syntaxterror Tjej, 34 år

I gymnasiet hade 2orna och 3orna på estet historia tillsammans, och läraren Mats är ganska känd på skolan, för sin elaka men roliga sarkasm.
Första lektionen i trean (och första gången tvåorna träffade honom) hände detta:

Mats: När är era föräldrar födda egentligen?
Klassen: 60-talet, typ..
Mats: Jag skulle kunna vara far till era barn!

Första gången någonsin som Mats inte haft full kontroll på ett skämt, och snacka om att det gick snett...


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet