Roliga saker någon sagt.
haha har en ganska så rolig sak. En vän till mig pratar ofta i sömnen, en gång hade han sovit över hos en av mina andra vänner. Då hade han mitt i allt satt sig upp i sömnen och sagt nått på thailändska (han är thai). Sen hade han satt sig upp igen typ 2 minuter senare och sagt "knäckte min bräda, det är lugnt depe har 1000 bräda under sängen."
Vaknade imorse och gick och lade mig på Lillys mage.
Lilly: Ah! Nej! Inte där! Jag är jättekissnödig!
Jag: Men gå på toa då?
Lilly: Men din pappa rakar sig..
Jag: Jaha.. Men, vi har ju en till toa?
Lilly: Ja! Just det!
När hon kom tillbaka..
Lilly: Du! Jag hör att din pappa fortfarande rakar sig i det nyare badrummet..
Jag: Va?... Men, är du säker på att det inte är fläkten?
Lilly: Kanske..
Tio minuter senare..
Jag: Lilly, vad är det för dag idag..?
Lilly: Fredag. Hurså?
Jag: ... Då är pappa på jobbet.
Vi garvade ganska rejält, men man kanske måste ha varit där..? :)
"Jag ska bara ringa bröstbrevlådan!"
"ÅHNEJ. Jag är brevlådans barn!"
Lärare: Är det någon som vet vad tornen vid moskéer kallas?
Jag: Minareter.
Lärare: Minnareeeterr.
Jag: Eh...?
Lärare: Ja, du sade det på sådan gullig närkingska.
...?
Min lärare idag på lektionen när han höll på med datorn:
Det här med musar och fingrar asså... det är inte enkelt!
Ella: Mamma, heter inte du Anna?
Jag: Joo, det gör jag.
Ella: Det står Anne i pappas vigselring, vem är det?
Min killpolare berättade om hans tjejkompis som hade stoppat in sitt kreditkort i datorn och då hade hon sagt:
"Men jag trodde att det var så man betalade med kort på datorn"
Herregud vad jag garvade..
Tjej i min klass: Vadå nazist? Vad är det? :SssSs
Jag: ...
Vi gick i 8:an när detta hände. Har fortfarande inte riktigt återhämtat mig.
"Du är som en barbie, fast ilsken" - En jobbarkompis till mig.
Morsan spelade ett fotbollsspel på datorn igår..
Hon: Kolla när jag gör mål nu då! ;)
Jag: Fint..
Hon: :D
Jag: Fast.. Det var ju fel mål då.
...
Stod i köket i går på kvällen och inväntade några utav mina vänner som jag skulle möta upp och sedan åka ut på landet med dom,
stod o snackade med pappa.
Pappa: Du.. Gör inget dumt nu som att typ röka hasch eller något!
Jag: Nehehe du.
Senare stod jag vid ytterdörren och skulle precis gå.
Pappa: Men du.. Om det skulle vara så att ni skulle röka lite hasch.. Då kan du ju ta hem lite hit, lolol!
Jag: ..*fnissar*
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet