Roliga saker någon sagt.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Moriarty Tjej, 30 år

340 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2012 kl. 19:56
Moriarty Tjej, 30 år

Mattelektion. Läraren: "..och var går då den här linjen igenom...?"
Sanna: "AJ!"
Alla: glor på Sanna
Sanna: "Alltså, jag fick en sticka.. :("

Bristel Tjej, 29 år

597 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2012 kl. 20:02
Bristel Tjej, 29 år

Matteläraren: "vad finner vi på sida 376?"
Alla baaarn: "pytagoras sats."
Mattelärare: "ja, en kladdig sida det."

Samma lärare sa att vår matte grupp hade bytt namn till KMG, som stod för "kristna matte gruppen"

Samma lärare igen skrev på tavlan "~elev namn~ är ett hopplöst fall." om en elev dårå.

Sen varje gång man smsar under lektionen så säger han att vi ska hälsa från honom till den vi smsar med :$

unipornscrewer Tjej, 31 år

888 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2012 kl. 22:10
unipornscrewer Tjej, 31 år

när jag pratar i telefon lr smsar på skolan och min mentor går förbi så säger han "Hälsa från världens bästa Christer :D"
han är awesome.

Erudite Tjej, 31 år

1 104 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2012 kl. 20:20
Erudite Tjej, 31 år

kompisar har filmkväll :))
Julia: Linnea vad sa du?
Linnea: va sa jag något?
Julia: ja, du är inte så häftig som du tror, lr vad sa du?
Linnea: jaha sa jag?
Julia: ja :o
Jag: emh linnea du sa inget.........

qop Tjej, 31 år

3 956 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2012 kl. 20:23
qop Tjej, 31 år

I nian, på besök i en moské. Min kompis: "Är alla muslimer med i Islam?"

Guldlock Tjej, 34 år

1 296 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2012 kl. 20:29
Guldlock Tjej, 34 år

Ringde syrran. Hämtade henne i Ursviken.
Jag: "Nu körde jag förbi vårdcentralen."
Syster: "det finns ingen vårdcentral i Ursviken."
Jag: "vars är jag då?"
Syster: "skelleftehamn.."

Daniel Kille, 31 år

3 033 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2012 kl. 20:33
Daniel Kille, 31 år

*jag och mamma tjaffsar lite*
Mamma- men jag bad dig ju förfan att flocka bort det typ 50 gånger!
Jag- Men vafan, jag har inte haft tid!
Mamma- Det tar ju inte mer än 2 sekunder!
Jag- Men gör det själv då förfan!
Mamma- sätt dig och ät skitunge!
Båda-*gappflabb*

Mamma och jag kan typ inte bråka utan att börja as garva!:)))

KrimVonMano Tjej, 29 år

167 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2012 kl. 19:44
KrimVonMano Tjej, 29 år

Jag, Mirjam (aka Svambob) och Toffe chillar på actionpark i Göteborg.

Toffe- "Mirjam?"
Svampbob- *diss*
Toffe- "Svammmmpbob? Ellu?"
Svampbob- *diss*
Jag- *viskar* "Toffe, säg fittkramp."
Toffe- "Wut? Öh.. okej. FITTKRAMP!"
Svampbob- "Ah vad äre?"
Jag och Toffe- *ASGARV*

<3333

Guldlock Tjej, 34 år

1 296 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2012 kl. 15:31
Guldlock Tjej, 34 år

Körde i rondellen och han framför mig blinkade inte då han svängde ut.
Jag:"Helvete att människor inte kan blinka! Ska skriva in till 'Norran' å klaga."
*svänger ut ur rondellen*
Micke: "Fast nu blinkade inte du."

Svordom Tjej, 34 år

293 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2012 kl. 09:35
Svordom Tjej, 34 år

Jag var hos min kusin och hennes farföräldrar och så snackade vi nåt om allt som har med Apple att göra.
Kusinens mamma: "-Nånting, nånting- Apple -nånting, nånting-"
Kusinens farfar: "VADÅ ÄPPEL!!! DÄR HAR DU ÄPPEL!!" *Pekar på massa frukter*

(Nej, vi har inte samma farföräldrar pga att vi är andra- eller tredjekusiner eller vad det heter)

hobo Tjej, 30 år

1 451 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2012 kl. 21:25
hobo Tjej, 30 år

Pappa: "Jag har så segt bajs idag - som skumtomtar!"
Mamma: "Jag fick nästan plocka ut mitt bajs förut!"
Jag: "alltså .."
Pappa: "Åh, hej! Satt du där?"1

Jag: "... JUUUST THE WAAAAY YOU AAARE~"
Kompis: "Jaså?"
Jag: "YELLOW MODEL CHICK..."
Kompis: "...."
Jag: "YELLOW BOTTLE SIPPING ... YELLOW LAMBOURGHINI ..YELLOW TOP MISSING ...."
Kompis: "Är det den nu?"
Jag: "YUP YUP ....."

^ bara real gangstaz fattar

Party_Monster Kille, 35 år

994 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2012 kl. 21:46
Party_Monster Kille, 35 år

Jag o en polare hittade en prydnadssköldpadda, men han var övertygad om att det var en skalbagge.
Jag: Det är en sköldpadda.
Fabian: Det är en skalbagge, man ser ju att det är en skalbagge.
Jag: Det är fucking en sköldpagge!
Båda flabbar.

Samma diskussion, skalbaggen saknar ett ben.
Jag: Den ser ut som en sköldpadda ju.
Fabian: Du ser ut som en sköldpadda!
Jag: Men kolla, den saknar ett bakben.
Fabian: Du saknar ett bakben.
Jag: Kolla, men kolla *pekar på sköldis* huvud, framben, framben, framben..*jag noterar inte felsägningen*
Fabian: Vadå tre framben?
Jag: MEN DEN SAKNAR JU ETT FUCKING BAKBEN!

Samma diskussion, jag blir sur och hotar att kasta iväg sköldis.
Jag: Jag slänger iväg den nu!
Fabian: Men nej!
Jag: Ett....
Fabian: Men nej det är ju barnens!
Jag: Två....
Fabian: Men VARFÖR!?
Jag: För att...uh jag vet inte *kommer av mig*

Vi var inte nyktra, alls.

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2012 kl. 21:48
babsaan Tjej, 30 år

''du är fin''

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2012 kl. 23:33
BREWSKiES Tjej, 31 år

Morsan sitter o snacka med sin polare i telefon om gubbar
rätt vad det är hör jag bara
"Ja, men då får dom hellre suga på mina tår än att slicka mig i röven när jag har sketet"

Primadonna Tjej, 31 år

301 forumsinlägg

Skrivet:
8 mars 2012 kl. 20:19
Primadonna Tjej, 31 år

- Eftersom det finns Donken drive in,
så borde det ju ändå finnas Donken walk in..

inte den smartaste kanske..


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet