Roliga saker någon sagt.
Något år sedan, när jag och en kompis spelade sims 2 och våra småsyskon kollade på.
Kompis: Men kolla, dom ligger med varandra.
Jag: Nej, dom har myspys.
Kompis lillasyster: Nej, dom gör en bebis.
Min lillasyster: Men skärp er, dom knullar ju.
Hon var sju då.
Citat från Cynchick
Något år sedan, när jag och en kompis spelade sims 2 och våra småsyskon kollade på.
Kompis: Men kolla, dom ligger med varandra.
Jag: Nej, dom har myspys.
Kompis lillasyster: Nej, dom gör en bebis.
Min lillasyster: Men skärp er, dom knullar ju.
Hon var sju då.
LOLLLLL <3
Citat från Cynchick
Något år sedan, när jag och en kompis spelade sims 2 och våra småsyskon kollade på.
Kompis: Men kolla, dom ligger med varandra.
Jag: Nej, dom har myspys.
Kompis lillasyster: Nej, dom gör en bebis.
Min lillasyster: Men skärp er, dom knullar ju.
Hon var sju då.
i lol'd D:
En kompis till min syster Sofie satt och kollade igenom hennes bilder på mobilen.
Kompisen: Vafan är det för bög!?
Sofie: Det är jag...
"Jag är kär i dig..."
"Jag tror det finns vatten på toaletten!"'
Citat från FrailLimbNursery
Citat från STARSTRUCK
"Jag är kär i dig..."
"Jag tror det finns vatten på toaletten!"'
Jag menar allvar! :@
HAHAHAHA JAG ÄLSKAR DIG!
Citat från STARSTRUCK
Citat från FrailLimbNursery
Citat från STARSTRUCK
"Jag är kär i dig..."
"Jag tror det finns vatten på toaletten!"'
Jag menar allvar! :@
HAHAHAHA JAG ÄLSKAR DIG!
Vad fint
Citat från Cynchick
Något år sedan, när jag och en kompis spelade sims 2 och våra småsyskon kollade på.
Kompis: Men kolla, dom ligger med varandra.
Jag: Nej, dom har myspys.
Kompis lillasyster: Nej, dom gör en bebis.
Min lillasyster: Men skärp er, dom knullar ju.
Hon var sju då.
hahahahahhahaha äger
Citat från plasticart
Citat från STARSTRUCK
Citat från FrailLimbNursery
Citat från STARSTRUCK
"Jag är kär i dig..."
"Jag tror det finns vatten på toaletten!"'
Jag menar allvar! :@
HAHAHAHA JAG ÄLSKAR DIG!
Vad fint
Hahahahaha eller hur! XD
Min och min killes samtal igår :
Jag: *näsjage med hans näsa* vi ska bli rynkiga tillsammans <3
Han: ja gumman....
Jag: jaa...vi ska bli så rynkiga och så tjocka tills vi kräver hemtjänst!
Sen garva vi xD
Kalle: När gifte sig Silvia med Daniel?
Jag: Hehe de har aldrig gift sig.
Kalle: Jo! När gifte sig Silvia med Daniel?
Han var verkligen envis :c
"Inte nog med att du är pank och inte har några pengar.."
- Kissie.
Någon annan halvkändis, minns inte vem..
"Dör du förlorar du en stor del av livet."
Några kompisar sitter och snackar om typ vilket fint väder vi har eller något annat random och då kommer en kompis som antagligen inte riktigt hört vad vi sa och bara "vadå har jag blivit våldtagen av en räv?"
min kompis matilda o min andra kompis bex satt o snacka i tele ,
matilda : AAJ FAN JA BRÖT FOTEN , HELVETE AAJ
bex : okej bra vänta lite
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet