Roliga saker någon sagt.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Mychie Tjej, 30 år

3 968 forumsinlägg

Skrivet:
30 december 2010 kl. 01:45
Mychie Tjej, 30 år

Rockstar sier:
Gaaah uttråkad
trött
baaaajs
vad gör du? ahha^^
Mychie sier:
du e inte uttråkad haha
längtar efter att få sova


Är uppenbarligen trött, fattade att jag skrev de.

EDIT: ännu mer bevis på att jag var trött. Fattade INTE att jag skrev det.

BubbleShooter Tjej, 32 år

999 forumsinlägg

Skrivet:
30 december 2010 kl. 16:02
BubbleShooter Tjej, 32 år

Linus: "Vi kan inte bota det du har i huvudet Sofie!"

Det lät mycket roligare när han sa det D:

DRopple Tjej, 31 år

2 686 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari 2011 kl. 13:37
DRopple Tjej, 31 år

Imorse råkade jag höra vad min mamma och bror pratade om.
De diskuterade om champinjon är FRUKT eller GRÖNSAK. Jävla puckon alltså!

pickalurvig Tjej, 29 år

2 316 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari 2011 kl. 14:53
pickalurvig Tjej, 29 år

Min kusin inatt:
"Om jag kissar på mig inatt så rinner det ner på dig :)))))"

Elva Tjej, 31 år

1 119 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari 2011 kl. 15:35
Elva Tjej, 31 år

Purpleheart när vi spelade Mario kart, vi var i samma lag.
Jag råkar köra på ett bananskal och hon utbrister:
"Jag vet att du gillar att go bananas, men snälla HÅLL DIG BORTA FRÅN BANANSKALEN!"

Blond Tjej, 29 år

6 245 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari 2011 kl. 15:46
Blond Tjej, 29 år

Imorse, skulle skjutsa hem Harry men vi var insnöade och medans farsgubben skotta så ringde hans mamma
Han - Alltså vi är insnöade så jag kommer lite snenare, ah, alltså, hon bor typ på landet
(jag tittar på honom och flinar )
Han tittar tillbaka och rycker på axlarna och vi började asgarva :)

Låter inge kul men det var det!

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari 2011 kl. 15:48
albin Kille, 34 år

"Gratäng"

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari 2011 kl. 15:49
Vvardenfell Kille, 33 år

"Vart sitter överarmen?"

blackorder55 Tjej, 42 år

269 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari 2011 kl. 15:49
blackorder55 Tjej, 42 år

Citat från 1984


"Brb måste pissa"
'Okej'
10 min senare...
"Bajsade istället"
'Orka att du valde'


^^D *asgarv*)

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari 2011 kl. 15:51
Vvardenfell Kille, 33 år

"Jag har allt sett dig när jag stått utanför ditt sovrumsfönster och smygrunkat med en påse på huvet!"

Nostalgi Tjej, 30 år

905 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari 2011 kl. 15:53
Nostalgi Tjej, 30 år

Två kompisar pratade om 3D-tv'n:
"Men tänk! I framtiden kanske hela världen är i 3d!"

purpleheart Tjej, 31 år

1 499 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari 2011 kl. 15:59
purpleheart Tjej, 31 år

Citat från STARSTRUCK


Purpleheart när vi spelade Mario kart, vi var i samma lag.
Jag råkar köra på ett bananskal och hon utbrister:
"Jag vet att du gillar att go bananas, men snälla HÅLL DIG BORTA FRÅN BANANSKALEN!"


AHAHAH go banana var det :P <3

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari 2011 kl. 16:02
Vvardenfell Kille, 33 år

Under en intensiv Mario Kart-runda:
"FAN OCKSÅ!"
"MEN ÅÅH DU SPOTTA PÅ MIG!"
"You like it don't ya?! ... You dirty whore."

BubbleShooter Tjej, 32 år

999 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari 2011 kl. 17:21
BubbleShooter Tjej, 32 år

Mummi: Vi har gjort chokladpudding också.
Kalle: Med chokladsmak?

-.-

MissGranger Tjej, 31 år

604 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari 2011 kl. 22:12
MissGranger Tjej, 31 år

Britt-Frid/Gertrud = xxgroovyxx
katten felix = jag


Britt-Frid/Gertrud          säger:
*jag är i randomhumör nu xD
              k   a    tt         säger:
*fint namn :*
         Britt-Frid/Gertrud          säger:
*visst är det, katten? ;*
*alla gamla tanter borde ha en katt ju :D
              k   a    tt         säger:
*mjau
         Britt-Frid/Gertrud          säger:
*så nu heter du felix
*nu blev du glad va : D
              k   a    tten     felix     säger:
*maooo
         Britt-Frid/Gertrud          säger:
**kastar kattgodis åt dig*
              k   a    tten     felix     säger:
*mjauuuuuuuuuu
         Britt-Frid/Gertrud          säger:
*ah, vilken fin konvesation man får av en katt (:
              k   a    tten     felix     säger:
*u asked 4 it (6)
         Britt-Frid/Gertrud          säger:
*FUCK MIN KATT PRATAR
              k   a    tten     felix     säger:
*(@)
*mauo
         Britt-Frid/Gertrud          säger:
*hmm
*jag får nog hämta en präst som kan utföra en exorcim
*exorcism*
              k   a    tten     felix     säger:
*(@) mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
         Britt-Frid/Gertrud          säger:
*THE POWER OF CHRIST COMPELLS YOU
*'såja
*nu är du inte besatt längre
              k   a    tten     felix     säger:
*joho
         Britt-Frid/Gertrud          säger:
*nej, bara en pratglad kisse
              k   a    tten     felix     säger:
*jaha
         Britt-Frid/Gertrud          säger:
*japp
*så vad tycker du om en finansiella läget mellan USA och Kina? Kisa exporterar nästan sju gånger mer till USA än vad de importerar därifrån...
*Kina*
              k   a    tten     felix     säger:
*mjau?
         Britt-Frid/Gertrud          säger:
*aha
              k   a    tten     felix     säger:
*mao
         Britt-Frid/Gertrud          säger:
*Mycket bra argument...
              k   a    tten     felix     säger:
*(@)
         Britt-Frid/Gertrud          säger:
*mao var ju en ganska viktig ledare i Kina...
              k   a    tten     felix     säger:
*(@)
         Britt-Frid/Gertrud          säger:
*hm



en jävligt givande konversation med massa "mjau" från min sida....


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet