Roliga saker någon sagt.
Rockstar sier:
Gaaah uttråkad
trött
baaaajs
vad gör du? ahha^^
Mychie sier:
du e inte uttråkad haha
längtar efter att få sova
Är uppenbarligen trött, fattade att jag skrev de.
EDIT: ännu mer bevis på att jag var trött. Fattade INTE att jag skrev det.
Linus: "Vi kan inte bota det du har i huvudet Sofie!"
Det lät mycket roligare när han sa det D:
Imorse råkade jag höra vad min mamma och bror pratade om.
De diskuterade om champinjon är FRUKT eller GRÖNSAK. Jävla puckon alltså!
Min kusin inatt:
"Om jag kissar på mig inatt så rinner det ner på dig :)))))"
Purpleheart när vi spelade Mario kart, vi var i samma lag.
Jag råkar köra på ett bananskal och hon utbrister:
"Jag vet att du gillar att go bananas, men snälla HÅLL DIG BORTA FRÅN BANANSKALEN!"
Imorse, skulle skjutsa hem Harry men vi var insnöade och medans farsgubben skotta så ringde hans mamma
Han - Alltså vi är insnöade så jag kommer lite snenare, ah, alltså, hon bor typ på landet
(jag tittar på honom och flinar )
Han tittar tillbaka och rycker på axlarna och vi började asgarva :)
Låter inge kul men det var det!
"Gratäng"
"Vart sitter överarmen?"
Citat från 1984
"Brb måste pissa"
'Okej'
10 min senare...
"Bajsade istället"
'Orka att du valde'
^^D *asgarv*)
"Jag har allt sett dig när jag stått utanför ditt sovrumsfönster och smygrunkat med en påse på huvet!"
Två kompisar pratade om 3D-tv'n:
"Men tänk! I framtiden kanske hela världen är i 3d!"
Citat från STARSTRUCK
Purpleheart när vi spelade Mario kart, vi var i samma lag.
Jag råkar köra på ett bananskal och hon utbrister:
"Jag vet att du gillar att go bananas, men snälla HÅLL DIG BORTA FRÅN BANANSKALEN!"
AHAHAH go banana var det :P <3
Under en intensiv Mario Kart-runda:
"FAN OCKSÅ!"
"MEN ÅÅH DU SPOTTA PÅ MIG!"
"You like it don't ya?! ... You dirty whore."
Mummi: Vi har gjort chokladpudding också.
Kalle: Med chokladsmak?
-.-
Britt-Frid/Gertrud = xxgroovyxx
katten felix = jag
Britt-Frid/Gertrud säger:
*jag är i randomhumör nu xD
k a tt säger:
*fint namn :*
Britt-Frid/Gertrud säger:
*visst är det, katten? ;*
*alla gamla tanter borde ha en katt ju :D
k a tt säger:
*mjau
Britt-Frid/Gertrud säger:
*så nu heter du felix
*nu blev du glad va : D
k a tten felix säger:
*maooo
Britt-Frid/Gertrud säger:
**kastar kattgodis åt dig*
k a tten felix säger:
*mjauuuuuuuuuu
Britt-Frid/Gertrud säger:
*ah, vilken fin konvesation man får av en katt (:
k a tten felix säger:
*u asked 4 it (6)
Britt-Frid/Gertrud säger:
*FUCK MIN KATT PRATAR
k a tten felix säger:
*(@)
*mauo
Britt-Frid/Gertrud säger:
*hmm
*jag får nog hämta en präst som kan utföra en exorcim
*exorcism*
k a tten felix säger:
*(@) mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Britt-Frid/Gertrud säger:
*THE POWER OF CHRIST COMPELLS YOU
*'såja
*nu är du inte besatt längre
k a tten felix säger:
*joho
Britt-Frid/Gertrud säger:
*nej, bara en pratglad kisse
k a tten felix säger:
*jaha
Britt-Frid/Gertrud säger:
*japp
*så vad tycker du om en finansiella läget mellan USA och Kina? Kisa exporterar nästan sju gånger mer till USA än vad de importerar därifrån...
*Kina*
k a tten felix säger:
*mjau?
Britt-Frid/Gertrud säger:
*aha
k a tten felix säger:
*mao
Britt-Frid/Gertrud säger:
*Mycket bra argument...
k a tten felix säger:
*(@)
Britt-Frid/Gertrud säger:
*mao var ju en ganska viktig ledare i Kina...
k a tten felix säger:
*(@)
Britt-Frid/Gertrud säger:
*hm
en jävligt givande konversation med massa "mjau" från min sida....
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet