Roliga saker någon sagt.
HAHAHAHAHA^
Ävä: Skriv mer nu, annars kommer jag och äter bupp dig!
Jag: Men.. bup vill väl inte äta mig?
Nightmares Angel säger (19:27):
HÄÄÄJJ!!
okvalificerad gissning. säger (19:28):
HEEJEE
Nightmares Angel säger (19:28):
hur vet man om man är gravid i rumpan...
okvalificerad gissning. säger (19:29):
haha, graviditets test. be rumpan kissa i en kopp. Om den är de så kommer de efter 12 månader att krypa ut en liten mini rumpa.
Nightmares Angel säger (19:29):
haha, åkäääjj..
Livindeaddoll: *börjar random äta på min hand och börjar efter en stund skratta* JAG FÅR INTE IN DEEN!!! *sadface*
Haha, jag doog! <3
Livingdeaddoll: Världen är liten i alla fall sverige.
Jag: beror på vad man jämför med..
Livingdeaddoll: om man jämför med Ryssland.
Jag: mmmm.. Eller Sovjetunionen
Livingdeaddoll: Eller VATIKANSTATEN!! *asumface*
Jag: aaa... eller vah? Vänta nu.. VAH!?!?
Livingdeaddoll: *ASG*
ja sa fulaste saken på engelska lektionen i typ 2an.. (gymnasiet 2an)
''I do whatever I can do fuck with my parents''.... menade motsatsen till de svenska ''jävlas'' HAHA och det blev som det blev....!
En gammal klass kompis skulle vara rolig på bussen och dra ett emo skämt. Min skola kallas nämnligen för emo skolan, och många i min stad har hoppat framför tåget.
Han: Anpassar eran skola tiderna efter tåget eller?
Jag: Vadå på morgonen lr?
Han: Öhm aah?
Jag: Alltså de som kommer från Strängnäs kommer ju alltid typ tio min sent...
Han: Jag menade om eran skola anpassade tiderna så att alla emos kan hoppa framför tåget!!
En kompis sa på kristi himmelfärd:
"Tro mig, allt är stängt idag, det e fan jesus dag"
Kom ut från lägenheten precis, och en tant går där med hund
Tant: Men OJOJOJOJ VILKEN FRÄCK FRISYR DU HAAR!!111
Jag: Öh... eh.. tack he he
Tant: JA DEN VAR JU JÄTTEFRÄCK. Är den nygjord eller?
Jag: Njaee alltså, jag har haft den länge men den är nytrimmad typ.
Tant: Jag är också nytrimmad, men jag tänker inte säga var HE HE HE HE *slår mig i magen*
when she left I was liek dis: DDDDDDDDDDD:
ursäkta för ev. felstavningar osv, sitter i solen
Min mor står och glor på mig medans jag sitter vid datan, utan att jag vet.
Mamma: Hmm.. Emocore. Är det en sida för dom ungdomarna som skär sig?
^ HAHAHAHAHAHA
i klassen så snacka vi om musik och så kom vi till klassiskmusik
läraren: vem va det som var döv? mozart lr beethoven?
therese: jag tror det var beethoven.
mia: nämen nog är dom väl båda döda?
Jag satt och drack vaniljcola, och då sa jag en väldigt.. logisk sak!
"Den smakar vanilj"
Citat från xXEmmaaXx
Jag satt och drack vaniljcola, och då sa jag en väldigt.. logisk sak!
"Den smakar vanilj"
haha xD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet