Roliga saker någon sagt.
Citat från skeppiluften
Dagens lol^
--------------------------------------------------------------------------
jag, min syrra och morsa skulle åka till ullared, vi skulle sova 8 för att sen åka 2 på natten, och som alltid spelade jag lite mycket wow under dagen.
Jag somnade inte föränn 11, sen kl 2 så väcker hon mig och min syrra med att stå och skrika "upp med er!! nu sa vi åka!! klockan är 2!!"
Jag ligger och vrider på mig "neeeej!! neeeej!!!! vill inte!! KILL SHOT!!"
min syrra garvar sönder åt mig och min mamma blev sur för att jag vägrade säga vad kill shot gör för nåt.
Jag: Pappa, får jag pierca tungan när jag är 14?
Pappa: Marie säger nej, och jag svimmade direkt när du sa det. Jag håller på och vaknar upp ur chocken...
*tystnad*
Pappa: Jag skojja bara... men nästan!
Jag: Fick jag eller?
Pappa: Juste.. jag ska tänka på det. Men jag följer inte med.
Det var rätt kul xD
Jag: *pratar i mobilen* Mamma, jag har tappat min telefon! Nej! Min mobil! Fel! Min väska, nej mitt pass! nej telefonen, nä Väskan, vänta, mina pengar!! Jag har tappat mina pengar!! jag kan inte komma hem TT____TT
Det var inte kul då för jag var smått hysterisk
och det var roligt nä mamma berättade det >_<
ehehhehe
jag pratar fortfarande i sömnen...
Jag: Nu skickade jag baksug till min gudfar! :D
(jag)- jag ogillar pesto pasta , nej jag hatar pestopasta
(hela franska gruppen vänder sig om och stirrar på mig)
(jag)-sa jag något fel?
(alla)- ja, sa du att du inte gillar pestopasta?
(jag)- ja?
(theo)- pesto pasta är gott! (slänger loggboken i bordet)
(jag, mest på skämt)- men kom då,
(theo)- nej du får komma hit!
(thomas)- jag har redan kommit...
lol.
inte speciellt roligt kanske, men JAG tyckte det iaf x''D
Jag: *petar på en kompis med en penna*
Fransson(en annan kompis): Är inte det där surprice butt sex pennan? :O
Jag: Fransson, vi vill inte höra penna och surprice butt sex i samma mening.... O.o
Alla: *asgarv*
han sa så för att jag hade skrivit surprice butt sex på hans bok xP
Från ettan till trean skrev jag och mina kompisar ner när någon av oss hört fel eller helt enkelt sagt något roligt, det är väldigt kul att läsa nu.
Nathalie om fästingar: Vi ska elda upp dem, LEVANDE!!
Linda: Malin, om du var min vän…
^ Vilken diss :D
Läraren: Vad är skillnaden på hur min tids kartböcker såg ut och dagens kartböcker?
Linda tänker ”jorden var platt” och fnissar för sig själv.
Nicolina: Men fåglar, de är ju däggdjur, men de diar ju inte sina ungar?....Nej, nej det var inget….
Nicolina ser en snygg kille som äter kebab.
Nicolina till Alexx: Såg du?
Alexx: Aa, vilken kebab!
Anna: Jag är så jäkla irriterad. Mitt bildrör i tvn är sönder!
Malin: Jaha, (tyst en stund). Finns det något som heter det?
Anna: Ja, varför skulle jag annars säga det?!
Malin: Vet inte, du kanske ville verka smart!
Nattis, när hon kommer från linjetaxeringen: Bajs var en bristvara där vi gick.
Anna: Kan du prata lite högre, Malin, jag hör sämre när jag är förkyld.
Malin: Vadå, har du snor i örat?
Jag: Nej, hon lyssnar med näsan.
(Helt tyst)
Malin: Höhöhö, hon lyssnar med näsan.
<3
Citat från Shindig
Från ettan till trean skrev jag och mina kompisar ner när någon av oss hört fel eller helt enkelt sagt något roligt, det är väldigt kul att läsa nu.
Nathalie om fästingar: Vi ska elda upp dem, LEVANDE!!
Linda: Malin, om du var min vän
^ Vilken diss :D
Läraren: Vad är skillnaden på hur min tids kartböcker såg ut och dagens kartböcker?
Linda tänker jorden var platt och fnissar för sig själv.
Nicolina: Men fåglar, de är ju däggdjur, men de diar ju inte sina ungar?....Nej, nej det var inget .
Nicolina ser en snygg kille som äter kebab.
Nicolina till Alexx: Såg du?
Alexx: Aa, vilken kebab!
Anna: Jag är så jäkla irriterad. Mitt bildrör i tvn är sönder!
Malin: Jaha, (tyst en stund). Finns det något som heter det?
Anna: Ja, varför skulle jag annars säga det?!
Malin: Vet inte, du kanske ville verka smart!
Nattis, när hon kommer från linjetaxeringen: Bajs var en bristvara där vi gick.
Anna: Kan du prata lite högre, Malin, jag hör sämre när jag är förkyld.
Malin: Vadå, har du snor i örat?
Jag: Nej, hon lyssnar med näsan.
(Helt tyst)
Malin: Höhöhö, hon lyssnar med näsan.
<3
haha, älskar hur underbart smarta dina kompisar låter!
"SKA DU VA HÄR INNE SÅ FÅR DU GÅ UT!"
Och även:
"... Och så ser man ett dött lik...!"
"Idag träffade jag en same från lappland :D"
Citat från FreakSymphony
"SKA DU VA HÄR INNE SÅ FÅR DU GÅ UT!"
Och även:
"... Och så ser man ett dött lik...!"
Den översta är med i Pettson och Findus boken. :D
Agnes säger (17:54):
*man ser in i min mus
*det är lite coolt
Steffan(lärare): Vad har jag här (pekar på armen)
Anna: Hår?!
Steffan: Tycker du jag är hårig?
Michelle: Jag vill äta på Subway. De har god mat där.
Anna: Ja, jag drack en Pepsi där en gång, och den var god.
Mikaela: Nej, filma inte mig!
Linda: Det är lugnt, jag filmar bara dina bröst.
Michelle: MATH ERROR (högt i ett tyst matterum)
Matteläraren ser bekymrad ut.
Michelle: Den går liksom så här.
Anna: Bakåt?!
Michelle: Nä, tvärt om!
Anna: Framåt?!
Michelle: Nä.
Anna och Michelle är djup inne i ett samtal i matsalen och Nico pratar med Malin om smink..
Michelle säger något.
Anna: Näää…
Nico sticker in huvudet i samtalet: JO!!! Man ska alltid sätta mascaran på underfransarna först (pekar på sina fransar).
Anna och Michelle ser förvånat på Nico och brister ut i skratt.
Anna T: Ja! Idag är det Grey´s. Haha, gris.
Anna D: Men det skulle ju vara fisk idag?!
Anna kommer fram (med Emelie och Nathalie) till Michelle, Linda och Malin.
Anna: Varför väntade ni inte för?! Jag vill ju gå med mina vänner!
^ DISS :D
Nattis står i rulltrappan: Det vibrerar väldigt skönt här!
Jag älskar mina vänner alltså<3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet