Pokémon

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
15 oktober 2012 kl. 23:09
Pansartax Kille, 33 år

JET BADGU GETTO~

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
15 oktober 2012 kl. 23:16
Naturdiet 32 år

Citat från REBY


Hyuna är assnygg

men inte lika snygg som BoA


I am the most beautiful

REBY Tjej, 33 år

3 954 forumsinlägg

Skrivet:
15 oktober 2012 kl. 23:56
REBY Tjej, 33 år

jag vet älsk

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
15 oktober 2012 kl. 23:59
Pansartax Kille, 33 år

b-baka~

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2012 kl. 00:24
Naturdiet 32 år

=^_^=

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2012 kl. 17:21
Pansartax Kille, 33 år

HOLEEE SHIT

Daddy_Kaczynski 31 år

7 958 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2012 kl. 17:27

yfw

Cirno 26 år

171 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2012 kl. 17:28
Cirno 26 år

Pokémon finns nu online på MoP. /WoW allså

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2012 kl. 17:28
absol Kille, 36 år

lol tom gratz O_o

Daddy_Kaczynski 31 år

7 958 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2012 kl. 17:28

Nej, det heter pet battles. gtfo

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2012 kl. 17:29
Pansartax Kille, 33 år

Det bästa är att den går att använda! :D Impish nature, alltså inget - atk eller speed.. Funderar på om jag ska träna upp den nu

Ehhvado Kille, 31 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2012 kl. 17:57
Ehhvado Kille, 31 år

Citat från Pansartax


Det bästa är att den går att använda! :D Impish nature, alltså inget - atk eller speed.. Funderar på om jag ska träna upp den nu

Pokécheck pls

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2012 kl. 18:18
Pansartax Kille, 33 år

Citat från Ehhvado


Citat från Pansartax

Det bästa är att den går att använda! :D Impish nature, alltså inget - atk eller speed.. Funderar på om jag ska träna upp den nu

Pokécheck pls


no

Ehhvado Kille, 31 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2012 kl. 19:03
Ehhvado Kille, 31 år

Citat från Pansartax


Citat från Ehhvado

Citat från Pansartax

Det bästa är att den går att använda! :D Impish nature, alltså inget - atk eller speed.. Funderar på om jag ska träna upp den nu

Pokécheck pls

no


Hackade du den eller?

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2012 kl. 19:06
Pansartax Kille, 33 år

Haha nej


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet