Pokémon
Fyfan vad förvirrad jag blev av att alla postade sin längd. Omg, men ah, topic som sagt shit tyrone get it together
184.
Nej, jag pratar inte om min längd. ( Fan, Tom drog ju redan den >: )
Justeja, Topic...
Team I liquid Crystal.
Poliwhirl.
Pidgeotto
Gloom
Koffing.
Phanpy
Odd-Egg.
Är i Goldenrod, tror ni?
treittioelva!!!!!!!
Spelar Nuzlocke!1
Edit: Shiny Gold så Gold fast som Gen III då. Och med CARLOS!!!
Gud, ditt animerings filter </3
fuck it jag ritar på papper och fotar/scannar eller nåt
kan fan inte rita ens med ritplatta på datorn.
anyhorse, tipsa om roliga i HG
@REBY kan du inte post den bilden du gjorde till jul?
oh fuck, vet inte i vilken mapp den ligger >:(
:(
Aw yeah. Skriver du fanfic också eller? För jag antar attdet är din karaktär?
Haha, älskar rosetten på Haxorus

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
