Pokémon
Vet ni någon mer aktiv svensk pokémoncommunity, förutom PF?
Vill briljera med mina trading skillz
Citat från Ehhvado
Citat från iWTFACAKE
Citat från Ehhvado
Vet ni någon mer aktiv svensk pokémoncommunity, förutom PF?
Vill briljera med mina trading skillz
Tror vi är så elit det blir :(
Prova å kasta upp en Poke-tråd på ECH, kanske hittar nått.
Vad är ECH då?
Alltså, emochan :(
Citat från iWTFACAKE
Citat från Ehhvado
Citat från iWTFACAKE
Citat från Ehhvado
Vet ni någon mer aktiv svensk pokémoncommunity, förutom PF?
Vill briljera med mina trading skillz
Tror vi är så elit det blir :(
Prova å kasta upp en Poke-tråd på ECH, kanske hittar nått.
Vad är ECH då?
Alltså, emochan :(
Det är ju bara massa skit där
Absolut, men du kan ju prova.
Probably.
AHAHA
Moves på Phanpy / Donphan?
Spelar Liquid Crystal ( På mobilen,dessutom!) Såatteh Gen 3 moves med physical/spec-split.
Donphan har ingen rolig movepool i Gen 3...
EQ är väl givet.. Rock Slide kanske? Någon Hidden Power om du får en bra en? Rest? Body Slam?
Ingen horn-drill, megahorn, etc, etc? :(
Nope.
Såvida de inte ändrat om i dess movepool!
Man :(
Han har ju typ historiens mest badass betar, så kan han inga moves som använder dem :C
Han kan inte lära sig några roligare TM's / Tutor moves?
Typ, FT, hade varit fett med en eld-sprutande elefant :3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
