Pokémon, vilken hade du valt?
Dionysus_
Kille, 29 år
Magikarp
Fluffinen
Tjej, 30 år
GROWLITH ELLER VULPIX!!!!!! :'3 Eller Eevee men isåfall massa eevees så man får alla utvecklingrna :'3
Cyanidshak3
Kille, 33 år
Gengar, no doubt.
TotalBreakdown
Tjej, 35 år
growlithe, lätt!
Pablo
Kille, 31 år
caterpie <3 eller kanske ditto
båda är så jävla söta
Johnnie_E_Goode
Kille, 31 år
Alakazam!
ChirudeChan
Tjej, 29 år
Eevee ofc :3
aefgsfefssef
Tjej, 60 år
Growlithe, lätt.
Wikileaks
Kille, 33 år
Minns inte vad den heter men den kunde evolveras till en kvinnlig och en manlig version, man fick alltså välja eller om det fanns två olika. Rhinoking och Rhinoqueen?
TotalBreakdown
Tjej, 35 år
Citat från Wikileaks
Minns inte vad den heter men den kunde evolveras till en kvinnlig och en manlig version, man fick alltså välja eller om det fanns två olika. Rhinoking och Rhinoqueen?
nidoran och nidorina
Oskarsson
Kille, 32 år
Amzo
Kille, 32 år
Wikileaks
Kille, 33 år
Citat från TotalBreakdown
Citat från Wikileaks
Minns inte vad den heter men den kunde evolveras till en kvinnlig och en manlig version, man fick alltså välja eller om det fanns två olika. Rhinoking och Rhinoqueen?
nidoran och nidorina
Ah så var det, tack! :D
Nidoking är min favorit.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


