Pokémon, vilken hade du valt?

Föregående
Till botten  
Mik Tjej, 30 år

2 804 forumsinlägg

Skrivet:
6 maj 2014 kl. 14:31
Mik Tjej, 30 år

Även om man får välja exakt vilken som helst så hade jag alltid valt Bulbasaur
Väljer man inte hen är man n00b

Dorra Tjej, 29 år

7 359 forumsinlägg

Skrivet:
6 maj 2014 kl. 14:33
Dorra Tjej, 29 år

Lugia.

varit min favorit i många år.

cellzqr Kille, 27 år

3 forumsinlägg

Skrivet:
6 maj 2014 kl. 15:00
cellzqr Kille, 27 år

Salamence

nowhere Tjej, 29 år

1 439 forumsinlägg

Skrivet:
6 maj 2014 kl. 15:01
nowhere Tjej, 29 år

Ampharos!
Tanky with loads of dmg >:3


Föregående
Till toppen  

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet