Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ForSale Kille, 35 år

1 152 forumsinlägg

Skrivet:
19 oktober 2011 kl. 23:51
ForSale Kille, 35 år

^ Det där ser bara skumt ut o.o

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
19 oktober 2011 kl. 23:52
ex Kille, 33 år

Citat från Fidde


Haha ja, :P
Testar mig fram lite ;)
Började skriva Java/plugins idag. (Några timmar sen.).

Det är; ett lager bedrock, 19 lager dirt, och.. ränder av gräs 8

Edit: Ska fasen göra ett schackbräde.

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
19 oktober 2011 kl. 23:56
Tetris Kille, 36 år

funderar på att plocka upp minecraft lite smått igen, vet inte riktigt om jag ska köra smp eller singelplayer dock:p

ForSale Kille, 35 år

1 152 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 00:03
ForSale Kille, 35 år

Citat från Exone


Haha :> Rätt bra för att vara gjort på några timmar! :D
Jag blev yr när jag försökte lära mig Java D:

Do it! Wool och Obsidian, gogo!

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 00:29
ex Kille, 33 år

Citat från Fidde


Haha tack^^
Läser C# i skolan, så det här är nästan lättare tbh. :P

Will try!
har dock en annan idé först!

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 01:04
ex Kille, 33 år

Tyckte det här var lite fint.

Mer eller mindre SKITMÖRKT nära void. (Trotts glowstone över hela lager 6)




Tar bort ETT block.



WITCHCRAFT.

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 02:01
esgil_ Kille, 29 år

Exone:

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 02:15
ex Kille, 33 år


Hehe. Fint jag gör.
Tänkte göra det till torn, och försöka skapa något minispel utav det. :P

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 02:20
esgil_ Kille, 29 år

LIKE A BOSS.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 02:43
ex Kille, 33 år

TEH BAWS.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 02:46
Tour Kille, 38 år

Citat från Tetris


funderar på att plocka upp minecraft lite smått igen, vet inte riktigt om jag ska köra smp eller singelplayer dock:p


hostar du så är jag på att leka lite! :)

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 03:15
Tetris Kille, 36 år

Citat från Tour


Citat från Tetris

funderar på att plocka upp minecraft lite smått igen, vet inte riktigt om jag ska köra smp eller singelplayer dock:p


hostar du så är jag på att leka lite! :)


kan inte hosta :< min dator suger pung D:

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 03:15
ex Kille, 33 år


Börjar iaf lika torn, finns floors i nu också.

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 03:16
esgil_ Kille, 29 år

EPIX ^

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 03:16
Tour Kille, 38 år

Citat från Tetris


Citat från Tour

Citat från Tetris

funderar på att plocka upp minecraft lite smått igen, vet inte riktigt om jag ska köra smp eller singelplayer dock:p


hostar du så är jag på att leka lite! :)

kan inte hosta :< min dator suger pung D:



meh visstja... dåligt tetris, dåligt. jag börjar nästan känna mig tvingad snart. :P


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet