Minecraft
najkboi
Jag vet inte;(
Citat från Maximus
Unbanna najkboi, han har faktiskt inte gjort någonting och det är jag 110% säker på.
Ni bannade honom när vi var och utforskade en grotta vilket ledde till att jag höll på att dö.
Så, ja. Onödigt.
Fast vi har loggar som säger annat, och jag följer loggarna. Går inte att "lita" på vad andra säger, tyvärr.
Några spelare sa att någon stulit från dem, jag kollar loggarna på kistan och dom säger "najkboi".
Men det är fixat nu. :)
får man inte stjäla? :/
Inte just nu. Kommer förmodligen ändras. (Står i reglerna ehm.)
"[*:23a141t5]Flags:
ToMzorz_hu: "what about making 'physical' flags to set PvP areas and hostile mob spawning areas? + a 'favourite servers' menu would be great :)"
Notch: "like the planned land claim flags? Good idea!" (Nov 25, 2010)"
HUR HAR MAN MISSAT DETTA?!
Och undrar om dom kommer fixa det haha :(
tror jag besöker er server när jag fått internet, har aldrig spelat mulitplayer. vad gör man?
Vill göra som vi gjorde på första TEXM, bara chilla och bygga en stad tillsammans, + ha arenor, portaler till adventuremaps och lite sådant. Bara ha random fun.
finns det chatt!?!??!?!!?!?!?!
Jag kan inte logga in på Minecraft.
:'(
Har inte kunnat göra det på hela dagen typ.
:'(
EDIT:
Nvm, insåg att jag hade skrivit fel lösenord hela dagen.
EDIT IGEN:
Nvm igen, jag hade visst skrivit rätt lösenord hela dagen.
Kan inte logga in.
:'(
EDIT ÄNNU EN GÅNG:
Nu funkar det.
HAHA
Har tröttnat på att bygga en server med amerikaner. Så snälla, tips på bra server? -_-
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


