Minecraft
Felle
34 år
Citat från PapaEmeritus
Om du spelar online är det dålig connection.
Aye, kanske det. :c
ex
Kille, 33 år
Citat från PapaEmeritus
Känns inte som ett helt år xD
Och vi har fortfarande inget färdigt koncept lolol.
Dock är det svårt att hålla en map/koncept med nya updates osv. :/
ex
Kille, 33 år
Citat från Felle
Citat från PapaEmeritus
Om du spelar online är det dålig connection.
Aye, kanske det. :c
Eller dålig server. :)
Peppar
Kille, 33 år
Citat från Exone
Citat från Felle
Citat från PapaEmeritus
Om du spelar online är det dålig connection.
Aye, kanske det. :c
Eller dålig server. :)
Det med. Men det borde väl betyda dålig connection FRÅN servern?
Peppar
Kille, 33 år
Citat från Exone
Citat från PapaEmeritus
Känns inte som ett helt år xD
Och vi har fortfarande inget färdigt koncept lolol.
Dock är det svårt att hålla en map/koncept med nya updates osv. :/
Jag gillade när vi körde med factions och rpg-systemet.
ex
Kille, 33 år
Citat från PapaEmeritus
Vi har RPG-systemet, och begränsade factions atm.
Tänkte dock börja med en gemensam stad och bara ha en trevlig community, vi kommer även börja banna p12~
Peppar
Kille, 33 år
Citat från Exone
Citat från PapaEmeritus
Vi har RPG-systemet, och begränsade factions atm.
Tänkte dock börja med en gemensam stad och bara ha en trevlig community, vi kommer även börja banna p12~
Wie :D
Kommer ihåg den där lillkillen som satt i vår skypechatt o tjatade om att han skulle bli unbannad.
● Gandhi
Kille, 33 år
Hej emil :)
● Gandhi
Kille, 33 år
Citat från PapaEmeritus
Citat från Exone
Citat från PapaEmeritus
Vi har RPG-systemet, och begränsade factions atm.
Tänkte dock börja med en gemensam stad och bara ha en trevlig community, vi kommer även börja banna p12~
Wie :D
Kommer ihåg den där lillkillen som satt i vår skypechatt o tjatade om att han skulle bli unbannad.
Åh, det är ju hur längesen som helst ju :D Men det va fett kul :p
Peppar
Kille, 33 år
Citat från Deimos
Citat från PapaEmeritus
Citat från Exone
Citat från PapaEmeritus
Vi har RPG-systemet, och begränsade factions atm.
Tänkte dock börja med en gemensam stad och bara ha en trevlig community, vi kommer även börja banna p12~
Wie :D
Kommer ihåg den där lillkillen som satt i vår skypechatt o tjatade om att han skulle bli unbannad.
Åh, det är ju hur längesen som helst ju :D Men det va fett kul :p
Ne, det va rju bara någon månad sen haha.
Jag hittade honom i bilddagbokens minecraftgrupp också. Typ ALLA servrar som folk la upp så skrev han "Unbanna mig!!! :D"
ex
Kille, 33 år
Hej Eric :D
PapaEmeritus
Haha lol xD
● Gandhi
Kille, 33 år
PapaEmeritus
Ofta? xD
Asså, n00b han är :p
● Gandhi
Kille, 33 år
Lagom härligt efter en timme :p
● Gandhi
Kille, 33 år
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
