Minecraft
Alltså, det går ju inge bra alls. Lyckas bara slänga ut mina grejer, och slå på min kompis.........
när jag blir stor, ska jag ena relativitetsteorin med kvantteorin.
När jag blir stor ska grytlock vara asiater.
Citat från Felle
Citat från Tour
det tar tid, det tar tid. kolla på how to videos på youtube och prova dig fram!
Spelar med en vän just nu, som håller på att lära mig. Tror inte vi kommer vara vänner inom en snar framtid.... Är sämst
Det går över att vara sämst :)
Fortsätt öva och var inte så nära honom/henne :p
Ska vi ge henne en vecka, om hon inte kan göra en redstoneklocka innan dess så är hon sämst.
Citat från BloodBath
Citat från Tate
Ska vi ge henne en vecka, om hon inte kan göra en redstoneklocka innan dess så är hon sämst.
DUDE!
Jag har lirat sen forever och jag vet inte ens vad det är .__.
Typ egentligen bara redstone repeater som tickar om och om igen.
JAG VILL SE EN SÅN HÄR:
http://www.theexmines.com firar ett år idag. ..igår. Har en känsla av att mina datorer tror att det är olika datum ehe.
Det firar vi med ny map 8)
Jag har funderat på en grej; I början sa folk att Creepers lät: "Tssss.." nu skriver folk "Sssss" :(
För mig låter dom "Tshiiii" ~ "Tsss"
Citat från Exone
http://www.theexmines.com firar ett år
Det firar vi med ny map 8)
HAha, är det så länge? Kommer ihåg när Victor fick mig at börja spela på servern haha.
Minecraft är skitcp för mig.. Det bara laggar och har sig. :@
Det jag skriver kommer fram typ 5 minuter senare....
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
