Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
SHiZU Tjej, 32 år

968 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2011 kl. 22:13
SHiZU Tjej, 32 år

UGUUUUU!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2011 kl. 23:05
natsukashi Kille, 60 år

Citat från SHiZU


UGUUUUU!

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
4 oktober 2011 kl. 00:07
Tour Kille, 38 år

goddamn... crapeli-crap. jaha.

brainspin Kille, 37 år

143 forumsinlägg

Skrivet:
4 oktober 2011 kl. 00:51
brainspin Kille, 37 år

Nu vill jag fan lira på någon rolig server.
Dags att vidga vyerna nu när Mr. Creep flyttat ut från min fina källare :(

Någon som kan tipsa om en aktiv ?


In other news - Vad glad jag blev nu, var inte nöjd med mitt displayname så skulle köpa nytt acc. Kommer till registreringen och slår in allt sen så står det att namnet är taget!
Blir helt furious och började söka runt på google och grejer, sen testade jag att logga in med det namnet och så var det tydligen mitt., nån gång i forntiden hade jag alltså köpt ett nytt acc utan att använda det. Good job

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
4 oktober 2011 kl. 01:08
Sharon Tjej, 34 år

Jag blev bannad på en server för att jag är kommunist.

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
4 oktober 2011 kl. 01:20
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från Tate


Jag blev bannad på en server för att jag är kommunist.

Hahaha <3<3<3

Åsikten eller praktiken?

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
4 oktober 2011 kl. 03:29
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Stringburka


Citat från Tate

Jag blev bannad på en server för att jag är kommunist.

Hahaha <3<3<3

Åsikten eller praktiken?


"Hello, I'm a communist, let us share and build something amazing."
"SirSharon i dont want commies on my server"

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
4 oktober 2011 kl. 03:35
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från Tate


Citat från Stringburka

Citat från Tate

Jag blev bannad på en server för att jag är kommunist.

Hahaha <3<3<3

Åsikten eller praktiken?

"Hello, I'm a communist, let us share and build something amazing."
"SirSharon i dont want commies on my server"


Hahahaha <3<3<3

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
4 oktober 2011 kl. 07:53
ex Kille, 33 år

Citat från brainspin


Awesome.

Brukar göra liknande saker.
Undrar varför exone är upptaget, för att inse att det är jag som registrerat mig på div. sidor. :P


theexmines.com är väll aktiv I guess.

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
4 oktober 2011 kl. 08:20
Gandhi Kille, 33 år

Exone
--------------------------------------------------------------------------
Hej Emil.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
4 oktober 2011 kl. 08:39
ex Kille, 33 år

Citat från Deimos


Jag kan inte klockan.

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
4 oktober 2011 kl. 08:47
Gandhi Kille, 33 år

Citat från Exone


Citat från Deimos

Jag kan inte klockan.


Jag har inte sovit.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
4 oktober 2011 kl. 09:00
ex Kille, 33 år

Citat från Deimos


Citat från Exone

Citat från Deimos

Jag kan inte klockan.

Jag har inte sovit.


Det har jag.
Nu sitter jag och fixar livemap, och läser gammalsvenska.

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
4 oktober 2011 kl. 09:04
Gandhi Kille, 33 år

Citat från Exone


Citat från Deimos

Citat från Exone

Citat från Deimos

Jag kan inte klockan.

Jag har inte sovit.

Det har jag.
Nu sitter jag och fixar livemap, och läser gammalsvenska.


I skolan, i presume?

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
4 oktober 2011 kl. 09:15
ex Kille, 33 år

Citat från Deimos


Citat från Exone

Citat från Deimos

Citat från Exone

Citat från Deimos

Jag kan inte klockan.

Jag har inte sovit.

Det har jag.
Nu sitter jag och fixar livemap, och läser gammalsvenska.

I skolan, i presume?


Yes.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet