Minecraft
UGUUUUU!
goddamn... crapeli-crap. jaha.
Nu vill jag fan lira på någon rolig server.
Dags att vidga vyerna nu när Mr. Creep flyttat ut från min fina källare :(
Någon som kan tipsa om en aktiv ?
In other news - Vad glad jag blev nu, var inte nöjd med mitt displayname så skulle köpa nytt acc. Kommer till registreringen och slår in allt sen så står det att namnet är taget!
Blir helt furious och började söka runt på google och grejer, sen testade jag att logga in med det namnet och så var det tydligen mitt., nån gång i forntiden hade jag alltså köpt ett nytt acc utan att använda det. Good job
Jag blev bannad på en server för att jag är kommunist.
Citat från Tate
Jag blev bannad på en server för att jag är kommunist.
Hahaha <3<3<3
Åsikten eller praktiken?
Citat från Stringburka
Citat från Tate
Jag blev bannad på en server för att jag är kommunist.
Hahaha <3<3<3
Åsikten eller praktiken?
"Hello, I'm a communist, let us share and build something amazing."
"SirSharon i dont want commies on my server"
Citat från Tate
Citat från Stringburka
Citat från Tate
Jag blev bannad på en server för att jag är kommunist.
Hahaha <3<3<3
Åsikten eller praktiken?
"Hello, I'm a communist, let us share and build something amazing."
"SirSharon i dont want commies on my server"
Hahahaha <3<3<3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
