Minecraft
You go girl!
TUUUUUUDDDOOORRR!
Hallå jag brukar ju skriva.
Jag brukar ställa efterblivna frågor då och då. Väldigt sällan.
haha jag stalkar men skriver inget ''/
Hade vi några tjejer som behövde hjälp så ni ?
Jag tittar gärna! ;)
lol
oh my
hjälp?
inte jag i alla fall C:
eftersom att det redan är lite ot här så passar jag på att säga att jag och några kompisar klär ut oss till the yogscast under halloween, själv är jag honeydew :DD, ska man fota och posta i tråden?
Lewis är sexigast.
Simon är lätt bäst.
Ingen av dem är bäst.
De är två personer.
Jag gillar dem två tillsammans, men annars får det vara.
Jag tycker att de levererar bra när de kör solo! De är roliga och bra på olika sätt, men tillsammans är de oslagbara.
^så sant!
okej, det är absolut sant.
gillade faktiskt när Lewis lirade The Witcher 2
och det är ganska fucking roligt när Simon sätter sig framför konstiga spel.
jag är en sådan hycklare idag, tänker inte innan jag skriver.
Jag älskar att höra Simon se något gulligt, asgarvar varje gång.
Kollar på när han spelar Portal 2 atm!
''AAAAAAHHHHHHHH!''
och sen skrattar han lite efteråt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet