Minecraft
En sann griefer griefar utan specialclient!
Gief TNT i massor... Sen haaaar man ju CJBs så man kan köra X-Ray å hitta material :3
Exakt! En griefer nästlar sig in, får andra att lita på han och sen GRIEFAR TIL THE SUN GOES DOWN!
Dock vill jag bara griefa assh@le servrar, ...och hamashit. :P
Känns bara onödigt att griefa servrar där folk faktiskt är schysta osv.
Är helt ensam på en server och jag har creative mode .___. Griefing potentials, endless...
Meeen jag bygger något istället.
Förlåt om alla redan sett detta, men jag såg den idag.
Stört!
http://www.youtube.com/watch?v=RS026GwXQ4o
jag vill med vara i griefer crew!
Jag vill också köra på griefing crew :D
Citat från PapaEmeritus
Jag vill också köra på griefing crew :D
Jag e på! Iaf sålänge dom inte kör typ McBans eller dylikt :D
Griefing crew = Griefa andras servrar?
i don't get it
Jag gillar mer pranks. Pranks är roligare.
Iofs, skulle hellre vara med i ett Trap-crew. Göra fällor med pistons och redstone<3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet