Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 23:34
Sharon Tjej, 34 år

En sann griefer griefar utan specialclient!

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 23:36
Bloodbath 33 år

Gief TNT i massor... Sen haaaar man ju CJBs så man kan köra X-Ray å hitta material :3

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 23:36
Pansartax Kille, 33 år

Exakt! En griefer nästlar sig in, får andra att lita på han och sen GRIEFAR TIL THE SUN GOES DOWN!

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 23:54
ex Kille, 33 år

Dock vill jag bara griefa assh@le servrar, ...och hamashit. :P

Känns bara onödigt att griefa servrar där folk faktiskt är schysta osv.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 23:56
Bloodbath 33 år

Citat från Exone


Dock vill jag bara griefa assh@le servrar, ...och hamashit. :P

Känns bara onödigt att griefa servrar där folk faktiskt är schysta osv.


Alltså Avo style då va? Dom gör väl på det sättet, om jag kommer håg rätt

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 00:09
Bloodbath 33 år

Är helt ensam på en server och jag har creative mode .___. Griefing potentials, endless...

Meeen jag bygger något istället.

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 00:14
Sharon Tjej, 34 år

Citat från BloodBath


Är helt ensam på en server och jag har creative mode .___. Griefing potentials, endless...

Meeen jag bygger något istället.


Ge mig ip! Och vilken version är det på? :D

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 00:19
Bloodbath 33 år

Citat från Tate


Citat från BloodBath

Är helt ensam på en server och jag har creative mode .___. Griefing potentials, endless...

Meeen jag bygger något istället.

Ge mig ip! Och vilken version är det på? :D


Whitelist :( och 1.8.1

SKITGLAD Kille, 33 år

2 038 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 00:20
SKITGLAD Kille, 33 år

Förlåt om alla redan sett detta, men jag såg den idag.
Stört!

http://www.youtube.com/watch?v=RS026GwXQ4o

Chokladtryffel Kille, 31 år

341 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 01:10
Chokladtryffel Kille, 31 år

jag vill med vara i griefer crew!

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 01:15
Peppar Kille, 33 år

Jag vill också köra på griefing crew :D

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 01:27
Gandhi Kille, 33 år

Citat från PapaEmeritus


Jag vill också köra på griefing crew :D

Jag e på! Iaf sålänge dom inte kör typ McBans eller dylikt :D

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 01:29
albin Kille, 34 år

Griefing crew = Griefa andras servrar?

i don't get it

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 01:31
natsukashi Kille, 60 år

Jag gillar mer pranks. Pranks är roligare.

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 01:43
Gandhi Kille, 33 år

Iofs, skulle hellre vara med i ett Trap-crew. Göra fällor med pistons och redstone<3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet