Minecraft
Hatar griefers :<
Jag har tittat på Munch's Lets Play av Minecraft nonstop i typ 3½h nu, känner mig inspirerad men för trött för att spela...
Har inte spelat mc på väldigt länge, men idag när jag skulle kicka igång de så ville de inte funka.
kör på en mac och har funkat förr.
Så vet någon här om dom har fuckat upp allt så att de inte funkar att köra på mac längre?
(skippa allt jävla tjöt om "höh skaffa en fungerande dator istället")
Citat från Tuggad
Har inte spelat mc på väldigt länge, men idag när jag skulle kicka igång de så ville de inte funka.
kör på en mac och har funkat förr.
Så vet någon här om dom har fuckat upp allt så att de inte funkar att köra på mac längre?
(skippa allt jävla tjöt om "höh skaffa en fungerande dator istället")
Jag har inte mac men jag var tvungen att ladda ner minecraft på nytt för att det skulle funka
Jag måste fan hitta en griefing client!
Vad sägs om ett EC griefing team ;D
Många sidor varnar ang. griefing clients då de keyloggar.
Delvis så påstår folk att Avo's mod keyloggar åt dem, så att de har fler accounts.
Har en server vi kan griefa isåfall! 8)
En som griefade på texm, har en egen server heheheheee.
Men som Tate säger, var försiktiga.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
