Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 18:43
u_suck_tbh 34 år

Citat från IsItMedicine


Kartan man gör i spelet!


It does evidently!

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 18:44
Pansartax Kille, 33 år

Citat från Tate


Kollade igenom typ alla deras videor någon vecka sen, härliga killar!

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 18:45
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Pansartax


Citat från Tate

Kollade igenom typ alla deras videor någon vecka sen, härliga killar!


Älskar hur de tar griefingen skitseriöst och lägger upp taktiker för att lyckas med allt.

ForSale Kille, 35 år

1 152 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 20:39
ForSale Kille, 35 år

Hatar griefers :<

RaggeKan Kille, 30 år

2 993 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 22:02
RaggeKan Kille, 30 år

Jag har tittat på Munch's Lets Play av Minecraft nonstop i typ 3½h nu, känner mig inspirerad men för trött för att spela...

Tuggad Kille, 37 år

3 149 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 22:44
Tuggad Kille, 37 år

Har inte spelat mc på väldigt länge, men idag när jag skulle kicka igång de så ville de inte funka.
kör på en mac och har funkat förr.
Så vet någon här om dom har fuckat upp allt så att de inte funkar att köra på mac längre?
(skippa allt jävla tjöt om "höh skaffa en fungerande dator istället")

uglyboy Kille, 32 år

2 068 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 22:46
uglyboy Kille, 32 år

Citat från Tuggad


Har inte spelat mc på väldigt länge, men idag när jag skulle kicka igång de så ville de inte funka.
kör på en mac och har funkat förr.
Så vet någon här om dom har fuckat upp allt så att de inte funkar att köra på mac längre?
(skippa allt jävla tjöt om "höh skaffa en fungerande dator istället")


Jag har inte mac men jag var tvungen att ladda ner minecraft på nytt för att det skulle funka

Tuggad Kille, 37 år

3 149 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 22:47
Tuggad Kille, 37 år

Citat från superb


Citat från Tuggad



Jag har inte mac men jag var tvungen att ladda ner minecraft på nytt för att det skulle funka


Ty lillebror!

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 23:11
Sharon Tjej, 34 år

Jag måste fan hitta en griefing client!

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 23:16
Pansartax Kille, 33 år

Citat från Tate


Jag måste fan hitta en griefing client!

ALIAS? Det använder ju Team Avolotion!

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 23:21
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Pansartax


Citat från Tate

Jag måste fan hitta en griefing client!

ALIAS? Det använder ju Team Avolotion!


Ska leta upp och tanka!

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 23:30
Bloodbath 33 år

Vad sägs om ett EC griefing team ;D

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 23:31
Sharon Tjej, 34 år

Många sidor varnar ang. griefing clients då de keyloggar.
Delvis så påstår folk att Avo's mod keyloggar åt dem, så att de har fler accounts.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 23:32
ex Kille, 33 år

Har en server vi kan griefa isåfall! 8)
En som griefade på texm, har en egen server heheheheee.

Men som Tate säger, var försiktiga.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2011 kl. 23:33
Bloodbath 33 år

Citat från Exone


Har en server vi kan griefa isåfall! 8)
En som griefade på texm, har en egen server heheheheee.

Men som Tate säger, var försiktiga.


Damn... Do want do want do want xD


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet