Minecraft
Sharon
Tjej, 35 år
Quit-knappen är ett mysterium.
ex
Kille, 33 år
Citat från Fidde
Hoppas dom kommer lägga till Survival som vi en gång var familjär med. Då du kunde äta porkshops (råa eller stekta) utan att en foodbar är i vägen..
Tycker nya survival är mycket bättre tbh, finns äntligen en anledning till att faktiskt bygga en odling.
Hatar på alla faggoter som tycker att saker ska vara valbara :(
Visst, Creative och Survival-mode är skitbra. Men att typ, stänga av dettta, och slå på detta tycker jag bara är ..tråkigt :(
GE MIG ETT MINECRAFT, DÄR MOBS KAN SLÅ IN DIN DÖRR;
ETT MINECRAFT, DÄR MOBS INTE FASTNAR BAKOM BLOCK;
ETT MINECRAFT, DÄR DET SUGER BOLLAR ATT DÖ;
Peppar
Kille, 33 år
Jag vill ha ett minecraft där mobbar kan sparka in din dörr mitt i natten och springa in med hagelbössor.
Sharon
Tjej, 35 år
Att saker är valbart gör att det är större chans att sälja och att mer människor kan uppskatta spelet.
Jag vill ha ett Minecraft med över 10 olika spelmöjligheter.
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från Tate
Quit-knappen är ett mysterium.
skoja inte, mår dåligt varje gång jag måste använda x-knappen istället för en dedikerad quit-knapp. :(
Melvin
Kille, 31 år
u_suck_tbh:
ja, jo
okej.... :(
Sharon
Tjej, 35 år
Min systerson på sex år har lyssnat på Diggy Diggy Hole i snart tre timmar. Han gräver samtidigt som han sjunger med.
ex
Kille, 33 år
Citat från Tate
Men det tar bort det roliga. :(
t.ex ljusinställningarna, På en PVP-server, så blir det "tvång" att ha den på max, annars finns det (en ökad.) risk att fienderna ser dig, men du ser inte ett skit.
Tycker inte att inställningen ska bort, tycker bara den ska begränsas.
Also: Vart fasen tog F8 vägen? :(
ex
Kille, 33 år
Citat från natsukashi
Ännu jobbigare när man sitter i fullscreen, :(((
Först f11, SEN [X] :(
Peppar
Kille, 33 år
Citat från natsukashi
Citat från Tate
Quit-knappen är ett mysterium.
skoja inte, mår dåligt varje gång jag måste använda x-knappen istället för en dedikerad quit-knapp. :(
Känns inte som att man stänger av det på riktigt när man måste använda krysset :C
ForSale
Kille, 35 år
Citat från Exone
Citat från Fidde
Hoppas dom kommer lägga till Survival som vi en gång var familjär med. Då du kunde äta porkshops (råa eller stekta) utan att en foodbar är i vägen..
Tycker nya survival är mycket bättre tbh, finns äntligen en anledning till att faktiskt bygga en odling.
Hatar på alla faggoter som tycker att saker ska vara valbara :(
Visst, Creative och Survival-mode är skitbra. Men att typ, stänga av dettta, och slå på detta tycker jag bara är ..tråkigt :(
GE MIG ETT MINECRAFT, DÄR MOBS KAN SLÅ IN DIN DÖRR;
ETT MINECRAFT, DÄR MOBS INTE FASTNAR BAKOM BLOCK;
ETT MINECRAFT, DÄR DET SUGER BOLLAR ATT DÖ;
Alltså, jag har inget emot det nya survival. xD Bara att hungerbaren "drainas" för snabbt på hard :( Eller så är det jag som springer för mycket.
OCH PÅ DEN PUNKTEN HÅLLER JAG MED DIG!
OCH DENNA!
OCH DENNA MED TBH!
Sharon
Tjej, 35 år
Citat från Exone
Citat från Tate
Men det tar bort det roliga. :(
t.ex ljusinställningarna, På en PVP-server, så blir det "tvång" att ha den på max, annars finns det (en ökad.) risk att fienderna ser dig, men du ser inte ett skit.
Tycker inte att inställningen ska bort, tycker bara den ska begränsas.
Also: Vart fasen tog F8 vägen? :(
På just PVP blir det ett problem, men man får ju skylla sig själv om man är dum och inte har på högsta?
Vad är F8?
Jag hittade häromdagen något som gjorde att alla moln och tiden gick snabbare, det var skittufft. Kunde spola fram och tillbaka tiden. Hittar inte detta längre. :(
u_suck_tbh
34 år
Citat från PapaEmeritus
Jag vill ha ett minecraft där mobbar kan sparka in din dörr mitt i natten och springa in med hagelbössor.
GestapoCraft
"HALLO! DIES IST DER GESTAPO! AUFMACHEN!"
u_suck_tbh
34 år
Citat från Tate
Jag hittade häromdagen något som gjorde att alla moln och tiden gick snabbare, det var skittufft. Kunde spola fram och tillbaka tiden. Hittar inte detta längre. :(
Den som man kunde hålla in F6/F7 för att ändra från dag till natt?
Peppar
Kille, 33 år
Citat från u_suck_tbh
Citat från PapaEmeritus
Jag vill ha ett minecraft där mobbar kan sparka in din dörr mitt i natten och springa in med hagelbössor.
GestapoCraft
"HALLO! DIES IST DER GESTAPO! AUFMACHEN!"
TaxiCraft:
"You talkin' to me? YOU? Talking to ME?"
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet