Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ForSale Kille, 35 år

1 152 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 14:17
ForSale Kille, 35 år

Det var inte småländska >.< Jag är smålänning, och det de pratade inte småländska. Om dom inte bor längre upp i småland :o

Sharon Tjej, 35 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 14:58
Sharon Tjej, 35 år

Citat från Fidde


Det var inte småländska >.< Jag är smålänning, och det de pratade inte småländska. Om dom inte bor längre upp i småland :o

Även jag är småländsk. Den småländska dialekten är jävligt bred.

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 14:59
Pansartax Kille, 33 år

Skulle tänka mig att dem är småländska. Dem lät lite som vissa människor i Kalmar brukar prata. Inga "r" överhuvudtaget.

Trauma Kille, 39 år

97 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 15:01
Trauma Kille, 39 år

En fråga. Jag drattade ner i vad jag fick veta var ett stronghold igår kväll när jag egentligen tänkt mörda träd. Vet någon om det finns något särskilt i dessa som man kan söka efter eller är det bara en plats av mys-misär och trippla antalet creepers som flåsar en i nacken?

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 15:05
u_suck_tbh 34 år

Citat från Trauma


En fråga. Jag drattade ner i vad jag fick veta var ett stronghold igår kväll när jag egentligen tänkt mörda träd. Vet någon om det finns något särskilt i dessa som man kan söka efter eller är det bara en plats av mys-misär och trippla antalet creepers som flåsar en i nacken?


Stronghold eller abandoned mine? (Folk tenderar att blanda ihop dom, därför jag frågar)

Strongholds är ganska coola, byggda av dom nya blocken osv.
Akta dig för silverfish dock!


Trauma Kille, 39 år

97 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 15:11
Trauma Kille, 39 år

Citat från u_suck_tbh


Citat från Trauma

En fråga. Jag drattade ner i vad jag fick veta var ett stronghold igår kväll när jag egentligen tänkt mörda träd. Vet någon om det finns något särskilt i dessa som man kan söka efter eller är det bara en plats av mys-misär och trippla antalet creepers som flåsar en i nacken?


Stronghold eller abandoned mine? (Folk tenderar att blanda ihop dom, därför jag frågar)

Strongholds är ganska coola, byggda av dom nya blocken osv.
Akta dig för silverfish dock!


Stronghold ska det vara vad jag förstår. Ser precis ut som på videon du postade. mhm. var rätt nära på att bli uppäten av silverfiskarna så nu rör jag inga block. :P


--------------------------------------------------------------------------

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 15:13
ex Kille, 33 år

Also, Ender Pears kommer fungera såhär:

Du kastar dem, dit du vill teleportera. (Antar att dom kastas som ägg.)
+ Du tar "fallingdamage" av det.

http://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/kss7n/twitter_ender_pearls_have_a_unique_ability_now/c2mwldd

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 15:45
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Pansartax


Skulle tänka mig att dem är småländska. Dem lät lite som vissa människor i Kalmar brukar prata. Inga "r" överhuvudtaget.

haha ja jag tyckte också att de lät väldigt lika oss, men jag vill nästan inte att de ska vara kalmariter :(

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 15:52
u_suck_tbh 34 år

Citat från Exone


Also, Ender Pears kommer fungera såhär:

Du kastar dem, dit du vill teleportera. (Antar att dom kastas som ägg.)
+ Du tar "fallingdamage" av det.

http://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/kss7n/twitter_ender_pearls_have_a_unique_ability_now/c2mwldd



"It's the throw, teleport thing suggested on here!

It doesn't work at all in creative mode, and in survival or hardcore mode, it deals 5 points of falling damage. It's exciting to try to throw your way out of a ravine. Hit the wall, and you're basically screwed."

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 15:55
Peppar Kille, 33 år

jeb säger:
"This will probably ->NOT<- be included in Beta 1.9, but it's a nice screenshot: http://t.co/5DuSLsfb"

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 15:59
u_suck_tbh 34 år

Citat från PapaEmeritus


jeb säger:
"This will probably ->NOT<- be included in Beta 1.9, but it's a nice screenshot: http://t.co/5DuSLsfb"



Åh nej

Melvin Kille, 31 år

8 210 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 16:01
Melvin Kille, 31 år

firebolt??

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 16:02
Pansartax Kille, 33 år

Alchemy? Gay.

Melvin Kille, 31 år

8 210 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 16:06
Melvin Kille, 31 år

haha, ah
missförstod.

Men det är okej.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 16:06
u_suck_tbh 34 år

Citat från Pansartax


Alchemy? Gay.


Inte precis nyheter

http://www.minecraftwiki.net/wiki/Potion_effects

Men man hade väl hoppats att dom inte skulle implementera potions :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet