Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2011 kl. 13:44
natsukashi Kille, 60 år

Handla med NPCs?
Kan man inte handla NPCs? >:DDDD

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2011 kl. 13:47
u_suck_tbh 34 år

Citat från natsukashi


Handla med NPCs?
Kan man inte handla NPCs? >:DDDD



JEWISH SLAVES SHALL ERECT MY PYRAMIDS

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2011 kl. 13:47
Peppar Kille, 33 år

Citat från natsukashi


Handla med NPCs?
Kan man inte handla NPCs? >:DDDD

--------------------------------------------------------------------------

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2011 kl. 17:20
u_suck_tbh 34 år

"Ok going to sleep now... Last change I did was to let F5 toggle between 3 states, as suggested (1st person, 3rd person back and 3rd front)"

Från Jeb
YEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2011 kl. 17:21
Peppar Kille, 33 år

Citat från u_suck_tbh


"Ok going to sleep now... Last change I did was to let F5 toggle between 3 states, as suggested (1st person, 3rd person back and 3rd front)"

Från Jeb
YEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


BOYAAA

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2011 kl. 17:48
natsukashi Kille, 60 år

Citat från u_suck_tbh


Citat från natsukashi

Handla med NPCs?
Kan man inte handla NPCs? >:DDDD

JEWISH SLAVES SHALL ERECT MY PYRAMIDS


JAG VILL HA DEM I KEDJOR NERE I GRUVOR!

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2011 kl. 17:54
Peppar Kille, 33 år

Citat från natsukashi


Citat från u_suck_tbh

Citat från natsukashi

Handla med NPCs?
Kan man inte handla NPCs? >:DDDD

JEWISH SLAVES SHALL ERECT MY PYRAMIDS

JAG VILL HA DEM I KEDJOR NERE I GRUVOR!


DE SKA STÅ OCH HUGGA BEDROCK!

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2011 kl. 17:58
u_suck_tbh 34 år

Citat från PapaEmeritus


DE SKA STÅ OCH HUGGA BEDROCK!


OCH DE SKA PISKAS
"WHERE IS YOUR YAHWEH NOW?"

TrollKarl Kille, 34 år

2 172 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2011 kl. 23:40
TrollKarl Kille, 34 år

vill hitta :(:(

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2011 kl. 23:42
u_suck_tbh 34 år

Har du aldrig hittat? :P

ladda ner CJB och slå igång "show slimes" osv

TrollKarl Kille, 34 år

2 172 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2011 kl. 23:43
TrollKarl Kille, 34 år

länka! :O har inga slimes :(:(

TrollKarl Kille, 34 år

2 172 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2011 kl. 23:45
TrollKarl Kille, 34 år

eller hittade. men hur/var lägger jag det?, och unrarat eller i en annan rar osv?

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2011 kl. 23:52
u_suck_tbh 34 år

Unrar och lägg in skiten i minecraft.jar filen i bin-mappen!

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 08:05
ex Kille, 33 år


AHHHHHHH O_O

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 08:06
esgil_ Kille, 29 år

Citat från Exone



AHHHHHHH O_O


vafan...


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet