Minecraft
Citat från Chokladtryffel
Najkboi:
Den såg bra ut!
Söker mer efter högst 16 bitars, tycker inte att det är så mycket minecraft med högre, förutom den Najk visade och John Smith
kolla in jolicraft, det är lätt det mysigaste. :>
Jag tycker fortfarande vanilla är bäst haha :(
Citat från Exone
Jag tycker fortfarande vanilla är bäst haha :(
nah, detta är det bästa
http://forums.bukkit.org/threads/fun-poopblock-v1-0-poop-when-you-eat-1060.32912/
En av notch's twitterupdates.
"notch Markus Persson
They won't stop breeding!!! imgur.com/qt1Ad?full"
Får ej bukkit att funka som det ska; settings verkar inte göra något och worldedit verkar inte vilja aktivera.
Har senaste versionen av craftbukkit (1185) och minecraft 1.81. properties-filen ser ut som den ska (spawnmonsters=false) men likförbannat kommer monster osv.
Någon som har någon idé?
Stringburka: Du måste sätta "difficulty=0" :)
Citat från Fidde
Stringburka: Du måste sätta "difficulty=0" :)
Har det med, men det är annat som också inte funkar. Worldedit osv.
Då vet jag inte vad som är fel.
Lyckades göra en nyan cat, ehe.
Jävligt tjock blev han dock..
Citat från natsukashi
Citat från Exone
Jag tycker fortfarande vanilla är bäst haha :(
nah, detta är det bästa
http://forums.bukkit.org/threads/fun-poopblock-v1-0-poop-when-you-eat-1060.32912/
Fanns en plugin till hMod (Gamla server-wrappern) som gjorde samma sak, hette dock iPoo, samma kille hade gjort en som hette "iCum" ...
/icum - sprutar snöbollar.
/icum natsukashi - Sprutar snöbollar på Natsu :3
Citat från Exone
Citat från Stringburka
Vad hostar du på? Lokalt?
Lokalt, ja. Kan ansluta och så alltså, men inga specialgrejer funkar.
Citat från Chokladtryffel
OH MY GOD och dom nya NPC'erna påminner lite om judar..
Det har spekulerats kring om man ska kunna använda de nya nether-grejerna till att "handla" med NPC's. Än så länge tror jag spekulationerna bara är bland fanbasen, men det vore roligt med tanke på att en av de nya sakerna är gold nuggets...
(inb4 DERP GOLD NUGGETS MAKE GOLD BARS HERP)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet