Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2011 kl. 11:54
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Chokladtryffel


Najkboi:
Den såg bra ut!

Söker mer efter högst 16 bitars, tycker inte att det är så mycket minecraft med högre, förutom den Najk visade och John Smith


kolla in jolicraft, det är lätt det mysigaste. :>

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2011 kl. 13:36
ex Kille, 33 år

Jag tycker fortfarande vanilla är bäst haha :(

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2011 kl. 14:00
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Exone


Jag tycker fortfarande vanilla är bäst haha :(

nah, detta är det bästa
http://forums.bukkit.org/threads/fun-poopblock-v1-0-poop-when-you-eat-1060.32912/

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2011 kl. 14:04
Peppar Kille, 33 år



En av notch's twitterupdates.


"notch Markus Persson
They won't stop breeding!!! imgur.com/qt1Ad?full"

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2011 kl. 14:37
Lalala1234 Tjej, 31 år

Får ej bukkit att funka som det ska; settings verkar inte göra något och worldedit verkar inte vilja aktivera.

Har senaste versionen av craftbukkit (1185) och minecraft 1.81. properties-filen ser ut som den ska (spawnmonsters=false) men likförbannat kommer monster osv.

Någon som har någon idé?

ForSale Kille, 35 år

1 152 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2011 kl. 14:41
ForSale Kille, 35 år

Stringburka: Du måste sätta "difficulty=0" :)

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2011 kl. 15:46
Tetris Kille, 36 år

Citat från Exone


Jag tycker fortfarande vanilla är bäst haha :(

This

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2011 kl. 16:01
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från Fidde


Stringburka: Du måste sätta "difficulty=0" :)

Har det med, men det är annat som också inte funkar. Worldedit osv.

ForSale Kille, 35 år

1 152 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2011 kl. 16:29
ForSale Kille, 35 år

Då vet jag inte vad som är fel.

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2011 kl. 18:47
utan Kille, 31 år

Lyckades göra en nyan cat, ehe.
Jävligt tjock blev han dock..

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2011 kl. 22:27
ex Kille, 33 år

Citat från natsukashi


Citat från Exone

Jag tycker fortfarande vanilla är bäst haha :(

nah, detta är det bästa
http://forums.bukkit.org/threads/fun-poopblock-v1-0-poop-when-you-eat-1060.32912/


Fanns en plugin till hMod (Gamla server-wrappern) som gjorde samma sak, hette dock iPoo, samma kille hade gjort en som hette "iCum" ...

/icum - sprutar snöbollar.
/icum natsukashi - Sprutar snöbollar på Natsu :3

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2011 kl. 22:27
ex Kille, 33 år

Citat från Stringburka


Vad hostar du på? Lokalt?

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2011 kl. 12:44
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från Exone


Citat från Stringburka

Vad hostar du på? Lokalt?


Lokalt, ja. Kan ansluta och så alltså, men inga specialgrejer funkar.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2011 kl. 13:22
u_suck_tbh 34 år

Citat från Chokladtryffel


OH MY GOD och dom nya NPC'erna påminner lite om judar..


Det har spekulerats kring om man ska kunna använda de nya nether-grejerna till att "handla" med NPC's. Än så länge tror jag spekulationerna bara är bland fanbasen, men det vore roligt med tanke på att en av de nya sakerna är gold nuggets...



(inb4 DERP GOLD NUGGETS MAKE GOLD BARS HERP)

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2011 kl. 13:43
ex Kille, 33 år

Citat från Stringburka


Windows?

Vad säger terminalen?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet