Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Chokladtryffel Kille, 31 år

341 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 17:55
Chokladtryffel Kille, 31 år

Tour:
Jo det gjorde ajg!

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 18:13
Tour Kille, 38 år

Citat från Chokladtryffel


Tour:
Jo det gjorde ajg!



ah, ny map ikväll hursomhaver! :D

RaggeKan Kille, 30 år

2 993 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 18:51
RaggeKan Kille, 30 år

Fan vad konstigt 1.9 Pre Release såg ut.. :(

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 18:59
u_suck_tbh 34 år

Citat från RaggeKan


Fan vad konstigt 1.9 Pre Release såg ut.. :(


Hur menar du?

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 19:05
u_suck_tbh 34 år

winter IS coming


Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 19:30
Gandhi Kille, 33 år

Citat från u_suck_tbh


http://imgur.com/a/a1nth

Awesum!
Vad fan är warts till för undrar jag dock :c

Orusblvck Kille, 34 år

245 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 19:39
Orusblvck Kille, 34 år

1.9 laggar helt random.
Har nog sjukt konstiga servers som är för 1.9 just nu.
Aja, skit samma, Jalla, in på min freebuild server förfan mc
193.150.232.252:25565

"freebuild" :>

Tiiere Kille, 29 år

60 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 19:43
Tiiere Kille, 29 år

Citat från u_suck_tbh


[i]winter IS coming




And so am i.

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 19:45
Gandhi Kille, 33 år

Citat från FatalGraphixV2


1.9 laggar helt random.
Har nog sjukt konstiga servers som är för 1.9 just nu.
Aja, skit samma, Jalla, in på min freebuild server förfan mc
193.150.232.252:25565

"freebuild" :>


/joins

EDIT: Tydligen inte, den säger outdated :(

Haust 36 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 20:21
Haust 36 år

hur går det för breezeservern?

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 20:23
Tour Kille, 38 år

Citat från Haust


hur går det för breezeservern?


vi kommer med en uppdatering så snart vi vet hur det blir med allt! just nu vill serverdatorn inte starta

Haust 36 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 20:25
Haust 36 år

Citat från Tour


Citat från Haust

hur går det för breezeservern?


vi kommer med en uppdatering så snart vi vet hur det blir med allt! just nu vill serverdatorn inte starta


hoppas det funkar snart!

RaggeKan Kille, 30 år

2 993 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 20:48
RaggeKan Kille, 30 år

Citat från u_suck_tbh


Citat från RaggeKan

Fan vad konstigt 1.9 Pre Release såg ut.. :(


Hur menar du?


Jag ångrade mig, shit's awesome.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 20:49
Tour Kille, 38 år

nu är det inte långt kvar alls, serverdatorn gick igång och allt är fint, håller på att finputsa det sista!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet