Minecraft
Sharon
Tjej, 35 år
Står inte i News om vad som fixades i 1.8.1 :C:C:C:C
Pansartax
Kille, 33 år
"Removed Herobrine" kanske?
natsukashi
Kille, 60 år
Minecraft 1.8.1 is up, fixing a shift click bug!
http://twitter.com/#!/notch
Haust
36 år
kan inte logga in : <
Systertusen
Tjej, 27 år
1.8.1 <3
Haust
36 år
jag fick ta bort exe filen sedan tanka ner den igen, då funkade det!
DanneVafan
Kille, 35 år
Citat från Haust
jag fick ta bort exe filen sedan tanka ner den igen, då funkade det!
Samma för mig.
Tetris
Kille, 36 år
för mig funkade inte gamla login loadern, men funkar fint med den "nya"
LionSir
Kille, 33 år
Vänta vänta... hur många gånger har han sagt att han tagit bort herobrine?
obama_official
27 år
Citat från UndisclosedInfo
Vänta vänta... hur många gånger har han sagt att han tagit bort herobrine?
Tre-fyra gånger.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet