Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Tweety Kille, 33 år

84 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 02:23
Tweety Kille, 33 år

Vem har inte? /Förutom dom som inte spelar och vet va Minecraft är xD

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 02:25
ex Kille, 33 år

haha. :P

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 02:26
ex Kille, 33 år

Bah, måste uppdatera servrar imorn *sigh*.

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 02:26
Tetris Kille, 36 år

jag har inte:(

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 02:34
ex Kille, 33 år

Bukkit incoming.
Dock lär den vara buggig osv så skulle inte rekommendera den.
Vänta på en RB.

Sharon Tjej, 35 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 02:38
Sharon Tjej, 35 år

Är det bara för mig det har börjat lagga brutalt mycket med sedan 1.8?

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 02:39
Tetris Kille, 36 år

Exone: skulle du rekommendera den ifall man bara ska bygga upp en värld? alltså inget riktigt spelande bara smälla upp städer och grejjer innan man öppnar servern på riktigt:p

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 02:55
ex Kille, 33 år

Citat från Tetris


Exone: skulle du rekommendera den ifall man bara ska bygga upp en värld? alltså inget riktigt spelande bara smälla upp städer och grejjer innan man öppnar servern på riktigt:p

Den borde duga till det yes.
Bara testa om inte annat. :)

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 02:58
Tetris Kille, 36 år

Citat från Exone


Citat från Tetris

Exone: skulle du rekommendera den ifall man bara ska bygga upp en värld? alltså inget riktigt spelande bara smälla upp städer och grejjer innan man öppnar servern på riktigt:p

Den borde duga till det yes.
Bara testa om inte annat. :)


nice! tack:D

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 03:00
ex Kille, 33 år

Citat från Tetris


http://t.co/ygpkBpu0
there you go. Byggd för drygt 1 minut sen. :P
"Do NOT use it on your production server. It's not even guaranteed to obey the 3 laws of robotics." ^

BlackenedDeath Kille, 31 år

5 530 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 08:51
BlackenedDeath Kille, 31 år

Segt att behöva uppdatera bukkit :(

1.8 laggar som FAN för mig, men inte lika mycket online... (Fast min dator är påväg ner i graven ändå :'c)

BlackenedDeath Kille, 31 år

5 530 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 09:00
BlackenedDeath Kille, 31 år

Lite newb här... Behöver jag bara byta ut craftbukkit-0.0.1-SNAPSHOT.jar för att uppdatera min server..?
Vad kan gå förlorat och vad behöver jag göra..?

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 09:33
ex Kille, 33 år

Vadå segt? Förvånad över att du måste göra det eller? lol.

Plugins slutar göra som dom ska. That's about it.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 09:33
ex Kille, 33 år

Nu ska jag testa Minecraft på Windows 8 :D

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 11:18
Pansartax Kille, 33 år

1.8.1!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet