Minecraft
Vem har inte? /Förutom dom som inte spelar och vet va Minecraft är xD
haha. :P
Bah, måste uppdatera servrar imorn *sigh*.
jag har inte:(
Bukkit incoming.
Dock lär den vara buggig osv så skulle inte rekommendera den.
Vänta på en RB.
Är det bara för mig det har börjat lagga brutalt mycket med sedan 1.8?
Exone: skulle du rekommendera den ifall man bara ska bygga upp en värld? alltså inget riktigt spelande bara smälla upp städer och grejjer innan man öppnar servern på riktigt:p
Citat från Exone
Citat från Tetris
Exone: skulle du rekommendera den ifall man bara ska bygga upp en värld? alltså inget riktigt spelande bara smälla upp städer och grejjer innan man öppnar servern på riktigt:p
Den borde duga till det yes.
Bara testa om inte annat. :)
nice! tack:D
Citat från Tetris
http://t.co/ygpkBpu0
there you go. Byggd för drygt 1 minut sen. :P
"Do NOT use it on your production server. It's not even guaranteed to obey the 3 laws of robotics." ^
Segt att behöva uppdatera bukkit :(
1.8 laggar som FAN för mig, men inte lika mycket online... (Fast min dator är påväg ner i graven ändå :'c)
Lite newb här... Behöver jag bara byta ut craftbukkit-0.0.1-SNAPSHOT.jar för att uppdatera min server..?
Vad kan gå förlorat och vad behöver jag göra..?
Vadå segt? Förvånad över att du måste göra det eller? lol.
Plugins slutar göra som dom ska. That's about it.
Nu ska jag testa Minecraft på Windows 8 :D
1.8.1!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet