Minecraft
Grafiken passar ju till hur spelet är uppbyggt.
Also: Hittat ett gäng melon seeds i kistor nu! :D
Jag har noterat att iron har blivit hemskt mycket lättare att finna OCH att det är hemskt mycket lava lite här och var.
Jag skulle vilja köra 1.8, men vill även vänta.
Kanske hosta en 1.8 vanilla server? :)
..oandra sidan har jag inte tid att spela förens typ imorn ><'
Trött på folk som tycker alla spel som inte har high-poly-modeller är fula lolol.
Citat från Exone
Trött på folk som tycker alla spel som inte har high-poly-modeller är fula lolol.
speciellt när deras favoritspel typ är the sims
Haha^
Aja, ligger en 1.8 vanilla server på exone.se:25565 nu.
Inte säker på om den fungerar dock, inte testat själv.
Men enjoy!
Kunde inte connecta!
Kan inte connecta till minecraft.net!
Man kan inte connecta to minecraft.net med 1.8!!!!!!! tror jag
dagens i-landsproblem!
Citat från u_suck_tbh
Man kan inte connecta to minecraft.net med 1.8!!!!!!! tror jag
tror inte jag heller, men hur ska jag då komma in på servern?!?!
namespoofer funkar väl likz inte med 1.8?!?
Citat från natsukashi
Citat från u_suck_tbh
Man kan inte connecta to minecraft.net med 1.8!!!!!!! tror jag
tror inte jag heller, men hur ska jag då komma in på servern?!?!
namespoofer funkar väl likz inte med 1.8?!?
fuck do I know, trodde namespoofer var oberoende av minecraft version!!!
Citat från u_suck_tbh
Citat från fisksnopp
dagens i-landsproblem!
sshhh
haha. ni är lite roliga bara.
barn runt om i världen dör av alla möjliga sjukdom medan ni bara:
NEEEEEEEEEEEEEJJJ!!!! KAN INTE CONNECTA!"!!!!!!
Citat från fisksnopp
haha. ni är lite roliga bara.
barn runt om i världen dör av alla möjliga sjukdom medan ni bara:
NEEEEEEEEEEEEEJJJ!!!! KAN INTE CONNECTA!"!!!!!!
Haha men neeeeeej vi klagar inte, vi bara uppmärksammar :'@@@ lägg av haha
u_suck_tbh: Menade inget dåligt :(
Vad alla är emot mig idag. /sob
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet