Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 19:24
Sharon Tjej, 34 år

Grafiken passar ju till hur spelet är uppbyggt.

Also: Hittat ett gäng melon seeds i kistor nu! :D

Jag har noterat att iron har blivit hemskt mycket lättare att finna OCH att det är hemskt mycket lava lite här och var.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 21:18
ex Kille, 33 år

Jag skulle vilja köra 1.8, men vill även vänta.
Kanske hosta en 1.8 vanilla server? :)

..oandra sidan har jag inte tid att spela förens typ imorn ><'

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 21:21
ex Kille, 33 år

Trött på folk som tycker alla spel som inte har high-poly-modeller är fula lolol.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 21:29
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Exone


Trött på folk som tycker alla spel som inte har high-poly-modeller är fula lolol.

speciellt när deras favoritspel typ är the sims

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 21:38
ex Kille, 33 år

Haha^

Aja, ligger en 1.8 vanilla server på exone.se:25565 nu.
Inte säker på om den fungerar dock, inte testat själv.
Men enjoy!

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 21:41
u_suck_tbh 34 år

Kunde inte connecta!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 21:57
natsukashi Kille, 60 år

Kan inte connecta till minecraft.net!

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 21:58
u_suck_tbh 34 år

Man kan inte connecta to minecraft.net med 1.8!!!!!!! tror jag

fisksnopp Tjej, 34 år

3 876 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 21:58
fisksnopp Tjej, 34 år

dagens i-landsproblem!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 22:01
natsukashi Kille, 60 år

Citat från u_suck_tbh


Man kan inte connecta to minecraft.net med 1.8!!!!!!! tror jag

tror inte jag heller, men hur ska jag då komma in på servern?!?!
namespoofer funkar väl likz inte med 1.8?!?

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 22:02
u_suck_tbh 34 år

Citat från natsukashi


Citat från u_suck_tbh

Man kan inte connecta to minecraft.net med 1.8!!!!!!! tror jag

tror inte jag heller, men hur ska jag då komma in på servern?!?!
namespoofer funkar väl likz inte med 1.8?!?



fuck do I know, trodde namespoofer var oberoende av minecraft version!!!

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 22:02
u_suck_tbh 34 år

Citat från fisksnopp


dagens i-landsproblem!


sshhh

fisksnopp Tjej, 34 år

3 876 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 22:03
fisksnopp Tjej, 34 år

Citat från u_suck_tbh


Citat från fisksnopp

dagens i-landsproblem!


sshhh


haha. ni är lite roliga bara.

barn runt om i världen dör av alla möjliga sjukdom medan ni bara:

NEEEEEEEEEEEEEJJJ!!!! KAN INTE CONNECTA!"!!!!!!

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 22:05
u_suck_tbh 34 år

Citat från fisksnopp


haha. ni är lite roliga bara.

barn runt om i världen dör av alla möjliga sjukdom medan ni bara:

NEEEEEEEEEEEEEJJJ!!!! KAN INTE CONNECTA!"!!!!!!



Haha men neeeeeej vi klagar inte, vi bara uppmärksammar :'@@@ lägg av haha

fisksnopp Tjej, 34 år

3 876 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 22:05
fisksnopp Tjej, 34 år

u_suck_tbh: Menade inget dåligt :(
Vad alla är emot mig idag. /sob


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet