Minecraft
fisksnopp
Tjej, 34 år
de gånger jag kört har jag alltid kört på peaceful.
sån jävla mes.
Sharon
Tjej, 34 år
För att kunna flyga på Creative: Dubbelklicka på mellanslag.
u_suck_tbh
34 år
Citat från fisksnopp
VA DET HAN EN GRABB I MIN KLASS SNACKA OM!? ^
läskig vafan.
Antagligen!
"Endermen" heter dom!
Citat från Hagrid
sjukt fula ):
Nej du är :@
Citat från Tate
Enderman med en spawner....HAHAHAHA
OH, THE HUMANITY
Citat från Tate
För att kunna flyga på Creative: Dubbelklicka på mellanslag.
Och för att stiga i luften använder man mellanslag
För att "sjunka" använder man shift
Sharon
Tjej, 34 år
Är det någon som vet hur man får melon seeds? :C:C:C:C
natsukashi
Kille, 60 år
har bara hittat melon seeds i kistor!
obama_official
27 år
^Detta!
Tetris
Kille, 36 år
såg yogscast får melonfrön från en abandoned mine
u_suck_tbh
34 år
Citat från natsukashi
har bara hittat melon seeds i kistor!
Me too!
Har förstört en del gräs men har bara fått vanliga seeds.
Har inte provat att använde "hoe" på grassblocks
Tour
Kille, 38 år
Citat från iamthehydraa
kanske är askul, jag vet inte, men det verkar dötrist.
och så jävla fult är det ju, hahah :(
men jag känner väldigt många som spelar det jättemycket.
^haha efterblivet det lät
bara att skaffa och prova, det är jäkligt kul
obama_official
27 år
"och så jävla fult"
...
u_suck_tbh
34 år
Citat från iamthehydraa
kanske är askul, jag vet inte, men det verkar dötrist.
och så jävla fult är det ju, hahah :(
men jag känner väldigt många som spelar det jättemycket.
^haha efterblivet det lät
Utseendet är något man vänjer sig vid och lär sig att älska! :D
Du borde prova!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
