Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
fisksnopp Tjej, 34 år

3 876 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 18:06
fisksnopp Tjej, 34 år

de gånger jag kört har jag alltid kört på peaceful.
sån jävla mes.

UR4N00B Tjej, 30 år

119 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 18:15
UR4N00B Tjej, 30 år

Citat från mahboi



Bild på en gigantisk svampbob nån hade byggt på en server jag lira på för några dagar sen
Man kunde gå in i den<3


Gjorde också en svampbob. HAHA :c

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 18:17
Sharon Tjej, 34 år

För att kunna flyga på Creative: Dubbelklicka på mellanslag.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 18:21
u_suck_tbh 34 år

Citat från fisksnopp


VA DET HAN EN GRABB I MIN KLASS SNACKA OM!? ^
läskig vafan.



Antagligen!
"Endermen" heter dom!


Citat från Hagrid

sjukt fula ):


Nej du är :@



Citat från Tate

Enderman med en spawner....HAHAHAHA


OH, THE HUMANITY



Citat från Tate

För att kunna flyga på Creative: Dubbelklicka på mellanslag.


Och för att stiga i luften använder man mellanslag
För att "sjunka" använder man shift

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 18:26
Sharon Tjej, 34 år

Är det någon som vet hur man får melon seeds? :C:C:C:C

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 18:29
esgil_ Kille, 29 år

Citat från Tate


Är det någon som vet hur man får melon seeds? :C:C:C:C

om man har på creative mod finns detttttt

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 18:33
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Hagrid


Citat från Tate

Är det någon som vet hur man får melon seeds? :C:C:C:C

om man har på creative mod finns detttttt


Fast jag vill inte köra i creative. :(

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 18:35
esgil_ Kille, 29 år

Citat från Tate


Citat från Hagrid

Citat från Tate

Är det någon som vet hur man får melon seeds? :C:C:C:C

om man har på creative mod finns detttttt

Fast jag vill inte köra i creative. :(


Youtube / google is your friend!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 18:38
natsukashi Kille, 60 år

har bara hittat melon seeds i kistor!

obama_official 27 år

5 898 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 18:48

^Detta!

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 18:59
Tetris Kille, 36 år

såg yogscast får melonfrön från en abandoned mine

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 18:59
u_suck_tbh 34 år

Citat från natsukashi


har bara hittat melon seeds i kistor!


Me too!

Har förstört en del gräs men har bara fått vanliga seeds.
Har inte provat att använde "hoe" på grassblocks

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 19:04
Tour Kille, 38 år

Citat från iamthehydraa


kanske är askul, jag vet inte, men det verkar dötrist.
och så jävla fult är det ju, hahah :(
men jag känner väldigt många som spelar det jättemycket.
^haha efterblivet det lät



bara att skaffa och prova, det är jäkligt kul

obama_official 27 år

5 898 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 19:11

"och så jävla fult"

...

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 19:13
u_suck_tbh 34 år

Citat från iamthehydraa


kanske är askul, jag vet inte, men det verkar dötrist.
och så jävla fult är det ju, hahah :(
men jag känner väldigt många som spelar det jättemycket.
^haha efterblivet det lät



Utseendet är något man vänjer sig vid och lär sig att älska! :D
Du borde prova!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet