Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
fisksnopp Tjej, 34 år

3 876 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 12:41
fisksnopp Tjej, 34 år

Minecraft är ett av spelen som skall införskaffas när jag köpt min stationära ~
Verkar så sjukt kul att bara fjanta runt i det

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 12:42
Bloodbath 33 år

Citat från fisksnopp


Minecraft är ett av spelen som skall införskaffas när jag köpt min stationära ~
Verkar så sjukt kul att bara fjanta runt i det


Det är det!

Och du är alltid välkommen på min och polarens server :p Letar alltid nya byggare/spelare :D

fisksnopp Tjej, 34 år

3 876 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 12:45
fisksnopp Tjej, 34 år

Citat från BloodBath


Citat från fisksnopp

Minecraft är ett av spelen som skall införskaffas när jag köpt min stationära ~
Verkar så sjukt kul att bara fjanta runt i det

Det är det!

Och du är alltid välkommen på min och polarens server :p Letar alltid nya byggare/spelare :D


Ja vafan! Jag joinar!
Dock så kommer det nog ta ett tag.
Min ekonomi är icke bra då det är en vanlig 1050-i-månaden ekonomi så ett sparande i några månader väntar! x)

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 12:45
Bloodbath 33 år

Citat från fisksnopp


Citat från BloodBath

Citat från fisksnopp

Minecraft är ett av spelen som skall införskaffas när jag köpt min stationära ~
Verkar så sjukt kul att bara fjanta runt i det

Det är det!

Och du är alltid välkommen på min och polarens server :p Letar alltid nya byggare/spelare :D

Ja vafan! Jag joinar!
Dock så kommer det nog ta ett tag.
Min ekonomi är icke bra då det är en vanlig 1050-i-månaden ekonomi så ett sparande i några månader väntar! x)


Kör mos, vi har den nog kvar ett tag.

Polisa 31 år

1 182 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 13:17
Polisa 31 år

Citat från Hagrid


På Creative mode står det att man ska kunna ha free flying, hur fan får jag till det?

Håll inne space

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 13:19
esgil_ Kille, 29 år

Citat från lisaengman


Citat från Hagrid

På Creative mode står det att man ska kunna ha free flying, hur fan får jag till det?

Håll inne space


ye, youtube is my friend <3

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 13:27
esgil_ Kille, 29 år


SJUKT

obama_official 27 år

5 898 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 13:36

odlar vattenmelon atm (:

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 13:38
esgil_ Kille, 29 år

Citat från VANDALISM


odlar vattenmelon atm (:

Holding a water melon atm<3

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 14:39
natsukashi Kille, 60 år

jag är en såndär cavedweller så jag har typ inte stött på något nytt än haha. :IIII

OrtensKapten Kille, 28 år

282 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 16:08
OrtensKapten Kille, 28 år

Need help :G
nu, när jag spelar så kommer det upp (efter ca 5minuter av spelande) typ "Java(TM) platform se binary is not responding" och minecraft stängs ner. jag har testat ominstallera mc och java... någon som haft samma problem och vet hur man fixar det? :)

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 16:13
esgil_ Kille, 29 år

Citat från imamonstahh


Need help :G
nu, när jag spelar så kommer det upp (efter ca 5minuter av spelande) typ "Java(TM) platform se binary is not responding" och minecraft stängs ner. jag har testat ominstallera mc och java... någon som haft samma problem och vet hur man fixar det? :)


brukar bli så för mig, jag bara trycker upp det igen :)

Haust 36 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 16:16
Haust 36 år

var laddar man ner pre relese? : o

OrtensKapten Kille, 28 år

282 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 16:17
OrtensKapten Kille, 28 år

Citat från Hagrid


Citat från imamonstahh

Need help :G
nu, när jag spelar så kommer det upp (efter ca 5minuter av spelande) typ "Java(TM) platform se binary is not responding" och minecraft stängs ner. jag har testat ominstallera mc och java... någon som haft samma problem och vet hur man fixar det? :)

brukar bli så för mig, jag bara trycker upp det igen :)


Dock jävligt jobbigt när man måste göra det typ var 3-5e minut ):

Polisa 31 år

1 182 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2011 kl. 16:17
Polisa 31 år

Vad är de tio nya symbolerna till höger om hjärtanen?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet