Minecraft
varför ens börja spela 1.8 nu :) när ni ändå vet att den är ganska buggig atm xd
Citat från JimmyE
varför ens börja spela 1.8 nu :) när ni ändå vet att den är ganska buggig atm xd
vi är ju betatestare ;D
Citat från natsukashi
Citat från JimmyE
varför ens börja spela 1.8 nu :) när ni ändå vet att den är ganska buggig atm xd
vi är ju betatestare ;D
haha okej:) sounds awesome
Kollar på 1.8 Pre-Release med slyfox på youtube :) ser fucking awesome ut :D
Citat från Hagrid
Citat från JimmyE
Kollar på 1.8 Pre-Release med slyfox på youtube :) ser fucking awesome ut :D
kör 1.8 atm :3
hur fixade du det?
Vad har folk att säga om 1.8 förutom att det är fucking awesome?;) hörde att levla, inte gör så mkt förän 1.9 oh då skulle han kanske expandera nether med :) älskar ljuset i 1.8 ser så mkt bättre ut nu :)
Citat från Hagrid
Citat från kettLE
Citat från Hagrid
Citat från JimmyE
Kollar på 1.8 Pre-Release med slyfox på youtube :) ser fucking awesome ut :D
kör 1.8 atm :3
hur fixade du det?
för 1.8 ersätt den gamla i "bin" mappen
http://assets.minecraft.net/1_8-pre/minecraft.jar
tackar!
Pratar creepers verkligen nu?:.
Citat från kettLE
Citat från Hagrid
Citat från kettLE
Citat från Hagrid
Citat från JimmyE
Kollar på 1.8 Pre-Release med slyfox på youtube :) ser fucking awesome ut :D
kör 1.8 atm :3
hur fixade du det?
för 1.8 ersätt den gamla i "bin" mappen
http://assets.minecraft.net/1_8-pre/minecraft.jar
tackar!
no problem!
På Creative mode står det att man ska kunna ha free flying, hur fan får jag till det?
1.8 = Jävligt dåligt för min del.. Makes me forget things... Som tex en kastrull kokande vatten på spisen.
P.S Enderman är sjukt läskiga och Villages är sjukt najs!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet