League of Legends (spel)
iDisco
Kille, 33 år
Citat från neuromancer
Renekton kan jag hålla med om är lite skumt, men Urgot är ju helt sinnessjuk på både farming och harrass.
På min rating så bannas kassadin, rammus och malphite i varje game, endast en ban som brukar variera mellan vlad, irelia, shen och amumu.[/i]
Urgot blir ju nerfad, det är väl bara hans missiler som är helt flippade? När han är lockat in dig alltså. Det är väl den buggen de snackade om att nerfa?
Inte Shen eller Zilean? Also, i detta game som jag kollar på nu så blev inte Rammus bannad eller pickad, lolol
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från iDisco
Urgot blir ju nerfad, det är väl bara hans missiler som är helt flippade? När han är lockat in dig alltså. Det är väl den buggen de snackade om att nerfa?
Inte Shen eller Zilean? Also, i detta game som jag kollar på nu så blev inte Rammus bannad eller pickad, lolol
Alltså, rammus är ju jungler, fullkomligt värdelös att ha i lane. SÅ har någon planerat att köra något annat i jungeln så är det inte så värt att banna honom, finns vettigare saker. Har hänt att zilean blivit bannad, janna och taric också.
iDisco
Kille, 33 år
Citat från neuromancer
Alltså, rammus är ju jungler, fullkomligt värdelös att ha i lane. SÅ har någon planerat att köra något annat i jungeln så är det inte så värt att banna honom, finns vettigare saker. Har hänt att zilean blivit bannad, janna och taric också.
Hmm ja alltså, han är väl inte den mest effektiva på lanes så det håller jag med om.
thundercunt
Tjej, 36 år
Citat från neuromancer
Citat från iDisco
Har inte sett Pantheon bannad på hög ranking, ever.
Rammus, Shen, Zilean, Shaco, Janna, Malph, Kassadin, Urgot(!!), Reneton, Corki, Ashe är typ.. vanligast.
Har aldrig sett Renekton blivit bannad, ever. Resten håller jag med om dock
thundercunt
Tjej, 36 år
Citat från neuromancer
Alltså, det där är streams, inte mina egna games. Så är väl typ.. 1700+ i alla fall.[/i]
Jag kollar streams ganska ofta och där bannas aldrig Renekton :S Därför jag ba "va".
Eller så fattade jag inte vad du menade nu
thundercunt
Tjej, 36 år
Citat från neuromancer
Tror jag sett det någon gång på en stream, men är ju inte direkt vanligt.[/i]
Nej, det är det nog inte. Jag har lite problem att banna när jag kör ranked. Alla säger Rammus och Vladimir och blir sura om jag bannar tex Shen istället för Vlad. :S
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från Rora
Nej, det är det nog inte. Jag har lite problem att banna när jag kör ranked. Alla säger Rammus och Vladimir och blir sura om jag bannar tex Shen istället för Vlad. :S
Alltså, vlad är ingen valid ban längre, är inte helt odödlig i midgame så finns ingen anledning. Jag bannar rammus och malphite, sen får folk säga vad de vill!
thundercunt
Tjej, 36 år
Citat från neuromancer
Alltså, vlad är ingen valid ban längre, är inte helt odödlig i midgame så finns ingen anledning. Jag bannar rammus och malphite, sen får folk säga vad de vill![/i]
Nä, det var nästan det jag tänkte. Har knappt sett några Vlads sen nerfen ändå.
QWERDF
33 år
Janna är min älskling. <3
ChillFTW
Kille, 32 år
Någon som vill spela?!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet