League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 13:18
iDisco Kille, 33 år

Citat från neuromancer


Renekton kan jag hålla med om är lite skumt, men Urgot är ju helt sinnessjuk på både farming och harrass.

På min rating så bannas kassadin, rammus och malphite i varje game, endast en ban som brukar variera mellan vlad, irelia, shen och amumu.[/i]

Urgot blir ju nerfad, det är väl bara hans missiler som är helt flippade? När han är lockat in dig alltså. Det är väl den buggen de snackade om att nerfa?

Inte Shen eller Zilean? Also, i detta game som jag kollar på nu så blev inte Rammus bannad eller pickad, lolol

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 13:20
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från iDisco


Urgot blir ju nerfad, det är väl bara hans missiler som är helt flippade? När han är lockat in dig alltså. Det är väl den buggen de snackade om att nerfa?

Inte Shen eller Zilean? Also, i detta game som jag kollar på nu så blev inte Rammus bannad eller pickad, lolol


Alltså, rammus är ju jungler, fullkomligt värdelös att ha i lane. SÅ har någon planerat att köra något annat i jungeln så är det inte så värt att banna honom, finns vettigare saker. Har hänt att zilean blivit bannad, janna och taric också.

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 13:23
iDisco Kille, 33 år

Citat från neuromancer


Alltså, rammus är ju jungler, fullkomligt värdelös att ha i lane. SÅ har någon planerat att köra något annat i jungeln så är det inte så värt att banna honom, finns vettigare saker. Har hänt att zilean blivit bannad, janna och taric också.

Hmm ja alltså, han är väl inte den mest effektiva på lanes så det håller jag med om.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 13:55
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från neuromancer


Citat från iDisco

Har inte sett Pantheon bannad på hög ranking, ever.

Rammus, Shen, Zilean, Shaco, Janna, Malph, Kassadin, Urgot(!!), Reneton, Corki, Ashe är typ.. vanligast.


Har aldrig sett Renekton blivit bannad, ever. Resten håller jag med om dock

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 13:58
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Rora


Har aldrig sett Renekton blivit bannad, ever. Resten håller jag med om dock

Alltså, det där är streams, inte mina egna games. Så är väl typ.. 1700+ i alla fall.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 13:59
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från neuromancer


Alltså, det där är streams, inte mina egna games. Så är väl typ.. 1700+ i alla fall.[/i]

Jag kollar streams ganska ofta och där bannas aldrig Renekton :S Därför jag ba "va".

Eller så fattade jag inte vad du menade nu

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 14:02
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Rora


Jag kollar streams ganska ofta och där bannas aldrig Renekton :S Därför jag ba "va".

Eller så fattade jag inte vad du menade nu


Tror jag sett det någon gång på en stream, men är ju inte direkt vanligt.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 14:04
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från neuromancer


Tror jag sett det någon gång på en stream, men är ju inte direkt vanligt.[/i]

Nej, det är det nog inte. Jag har lite problem att banna när jag kör ranked. Alla säger Rammus och Vladimir och blir sura om jag bannar tex Shen istället för Vlad. :S

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 14:05
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Rora


Nej, det är det nog inte. Jag har lite problem att banna när jag kör ranked. Alla säger Rammus och Vladimir och blir sura om jag bannar tex Shen istället för Vlad. :S

Alltså, vlad är ingen valid ban längre, är inte helt odödlig i midgame så finns ingen anledning. Jag bannar rammus och malphite, sen får folk säga vad de vill!

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 14:07
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från neuromancer


Alltså, vlad är ingen valid ban längre, är inte helt odödlig i midgame så finns ingen anledning. Jag bannar rammus och malphite, sen får folk säga vad de vill![/i]

Nä, det var nästan det jag tänkte. Har knappt sett några Vlads sen nerfen ändå.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 14:14
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Rora


Nä, det var nästan det jag tänkte. Har knappt sett några Vlads sen nerfen ändå.

Inte jag heller. Enda champen som är med i alla matcher är Ashe, oftast är folk fullkomligt inkompetenta på att spela henne dock.

Får nog bli att spela ranked nu, wohoo.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 14:19
QWERDF 33 år

Janna är min älskling. <3

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 14:21
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från shydlips


Janna är min älskling. <3

Nu blir jag avundsjuk

Arza Kille, 33 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 14:22
Arza Kille, 33 år

Citat från MrAwkward


Citat från shydlips

Janna är min älskling. <3

Nu blir jag avundsjuk


ja me

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 14:46
ChillFTW Kille, 32 år

Någon som vill spela?!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet