League of Legends (spel)
iDisco
Kille, 33 år
badass armor ju...
GreveNoll
Kille, 36 år
Ser ut som Xin, fast tattigare. urk.
iDisco
Kille, 33 år
Citat från neuromancer
Ser ut som Xin, fast tattigare. urk.
Men neeeej, Xin Zhao är ju ingen prins :(
Arza
Kille, 33 år
Xin Zhao har iallafall skägg på ett av sina skins. Så Xin är bättre.
iDisco
Kille, 33 år
Någon mer än jag som kolla på Orions stream? Han bannade precis Renekton och Urgot... lolol
Arza
Kille, 33 år
Förstår mig inte på er streamers.. :/
iDisco
Kille, 33 år
Citat från neuromancer
Du får det att låta som att Renekton och Urgot är "konstiga" bans på hög rating ;)
Är dem inte det? Har förstått att prio ligger på Rammus, Shen, Pantheon, Zilean, Shaco, Janna. Malphite eller Kassadin.
RobzInadEz
Kille, 34 år
Citat från iDisco
Citat från neuromancer
Du får det att låta som att Renekton och Urgot är "konstiga" bans på hög rating ;)
Är dem inte det? Har förstått att prio ligger på Rammus, Shen, Pantheon, Zilean, Shaco, Janna. Malphite eller Kassadin.
Shaco har ju blivit nerfad i varenda patch typ, så inte längre prio på honom.
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från iDisco
Är dem inte det? Har förstått att prio ligger på Rammus, Shen, Pantheon, Zilean, Shaco, Janna. Malphite eller Kassadin.
Har inte sett Pantheon bannad på hög ranking, ever.
Rammus, Shen, Zilean, Shaco, Janna, Malph, Kassadin, Urgot(!!), Reneton, Corki, Ashe är typ.. vanligast.
iDisco
Kille, 33 år
RobzinadEz: Ändå blir han ofta i bannad i 1800+ ELO.
Neuromancer: Aldrig sett Ashe bli bannad. Pantheon blir jätteoftad pickad om inte bannad av det jag sett på CL Gaming's, Wickd's och Bob's stream. Vad för rating har du?
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från iDisco
Neuromancer: Aldrig sett Ashe bli bannad. Pantheon blir jätteoftad pickad om inte bannad av det jag sett på CL Gaming's, Wickd's och Bob's stream. Vad för rating har du?
Min rating? 1400, så jag referar bara till streams. Kollar i stort sett bara CLG, men kollar bara soloqueue så.
iDisco
Kille, 33 år
Citat från neuromancer
Min rating? 1400, så jag referar bara till streams. Kollar i stort sett bara CLG, men kollar bara soloqueue så.
Okej, själv har jag inte spelat ranked överhuvudtaget så frågade bara ifall du var veteran på ranked :>
Tyckte hursomhelst Urgot och Renekton var konstiga bans :(
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från iDisco
Okej, själv har jag inte spelat ranked överhuvudtaget så frågade bara ifall du var veteran på ranked :>
Tyckte hursomhelst Urgot och Renekton var konstiga bans :(
Renekton kan jag hålla med om är lite skumt, men Urgot är ju helt sinnessjuk på både farming och harrass.
På min rating så bannas kassadin, rammus och malphite i varje game, endast en ban som brukar variera mellan vlad, irelia, shen och amumu.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet