League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 12:37
iDisco Kille, 33 år

badass armor ju...

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 12:39
GreveNoll Kille, 36 år

Ser ut som Xin, fast tattigare. urk.

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 12:41
iDisco Kille, 33 år

Citat från neuromancer


Ser ut som Xin, fast tattigare. urk.

Men neeeej, Xin Zhao är ju ingen prins :(

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 12:48
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från iDisco


Men neeeej, Xin Zhao är ju ingen prins :(

Sade ingenting om titeln, pratade bara rent utseendemässigt.

Arza Kille, 33 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 12:49
Arza Kille, 33 år

Xin Zhao har iallafall skägg på ett av sina skins. Så Xin är bättre.

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 12:57
iDisco Kille, 33 år

Någon mer än jag som kolla på Orions stream? Han bannade precis Renekton och Urgot... lolol

Arza Kille, 33 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 12:58
Arza Kille, 33 år

Förstår mig inte på er streamers.. :/

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 12:58
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från iDisco


Någon mer än jag som kolla på Orions stream? Han bannade precis Renekton och Urgot... lolol

Du får det att låta som att Renekton och Urgot är "konstiga" bans på hög rating ;)

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 13:00
iDisco Kille, 33 år

Citat från neuromancer


Du får det att låta som att Renekton och Urgot är "konstiga" bans på hög rating ;)

Är dem inte det? Har förstått att prio ligger på Rammus, Shen, Pantheon, Zilean, Shaco, Janna. Malphite eller Kassadin.

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 13:01
RobzInadEz Kille, 34 år

Citat från iDisco


Citat från neuromancer

Du får det att låta som att Renekton och Urgot är "konstiga" bans på hög rating ;)

Är dem inte det? Har förstått att prio ligger på Rammus, Shen, Pantheon, Zilean, Shaco, Janna. Malphite eller Kassadin.


Shaco har ju blivit nerfad i varenda patch typ, så inte längre prio på honom.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 13:02
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från iDisco


Är dem inte det? Har förstått att prio ligger på Rammus, Shen, Pantheon, Zilean, Shaco, Janna. Malphite eller Kassadin.

Har inte sett Pantheon bannad på hög ranking, ever.

Rammus, Shen, Zilean, Shaco, Janna, Malph, Kassadin, Urgot(!!), Reneton, Corki, Ashe är typ.. vanligast.

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 13:05
iDisco Kille, 33 år

RobzinadEz: Ändå blir han ofta i bannad i 1800+ ELO.
Neuromancer: Aldrig sett Ashe bli bannad. Pantheon blir jätteoftad pickad om inte bannad av det jag sett på CL Gaming's, Wickd's och Bob's stream. Vad för rating har du?

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 13:08
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från iDisco


Neuromancer: Aldrig sett Ashe bli bannad. Pantheon blir jätteoftad pickad om inte bannad av det jag sett på CL Gaming's, Wickd's och Bob's stream. Vad för rating har du?

Min rating? 1400, så jag referar bara till streams. Kollar i stort sett bara CLG, men kollar bara soloqueue så.

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 13:11
iDisco Kille, 33 år

Citat från neuromancer


Min rating? 1400, så jag referar bara till streams. Kollar i stort sett bara CLG, men kollar bara soloqueue så.

Okej, själv har jag inte spelat ranked överhuvudtaget så frågade bara ifall du var veteran på ranked :>
Tyckte hursomhelst Urgot och Renekton var konstiga bans :(

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 13:17
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från iDisco


Okej, själv har jag inte spelat ranked överhuvudtaget så frågade bara ifall du var veteran på ranked :>
Tyckte hursomhelst Urgot och Renekton var konstiga bans :(


Renekton kan jag hålla med om är lite skumt, men Urgot är ju helt sinnessjuk på både farming och harrass.

På min rating så bannas kassadin, rammus och malphite i varje game, endast en ban som brukar variera mellan vlad, irelia, shen och amumu.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet