League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Arza Kille, 33 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 01:36
Arza Kille, 33 år

hmph.. Lira Savage 2.

Zamija Kille, 34 år

1 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 01:39
Zamija Kille, 34 år

Zamija.

AddictAttack Kille, 32 år

47 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 01:50
AddictAttack Kille, 32 år

är det p12igt att ha tundra hunter warwick skin?
:pPPpPpP

3123123123123123 Kille, 36 år

47 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 01:53
3123123123123123 Kille, 36 år

nån som vill ta ett game ?

SpindelmannenBoy Tjej, 30 år

18 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 02:00
SpindelmannenBoy Tjej, 30 år



Felle fick det här en gång :D

Arza Kille, 33 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 02:02
Arza Kille, 33 år

Jag hade värst

Position: 30675
Time: Indefinate

3123123123123123 Kille, 36 år

47 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 02:02
3123123123123123 Kille, 36 år

jag är inne :D

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 02:08
RobzInadEz Kille, 34 år

ESL Final snart
http://www.own3d.tv/live/17484/National_ESL_League_of_Legends

Join the livestream :)

EDIT: Kan va lite laggigt atm, Phreak ska starta om streamen

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 02:14
Architectz Kille, 32 år

säker att det är live?

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 02:18
GreveNoll Kille, 36 år

ESL FINAL - north america är det, inte world final.

Vilka gick till finalen, såg bara halva första semin.

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 02:19
RobzInadEz Kille, 34 år

Citat från Roadhouse


säker att det är live?

Ja?
Mer info: http://www.nationalesl.com/us/lol

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 02:20
RobzInadEz Kille, 34 år

Citat från neuromancer


ESL FINAL - north america är det, inte world final.

Vilka gick till finalen, såg bara halva första semin.


Oj hoppsan där ser man, sorry!
CLG och OhGodBears eller vad dem nu heter? Dem vann iaf mot solomid

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 02:23
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från RobzInadEz


Oj hoppsan där ser man, sorry!
CLG och OhGodBears eller vad dem nu heter? Dem vann iaf mot solomid


Oväntat som fan att solomid skulle missa finalen. CLG vinner ändå. hotshotGG är osannolikt duktig, i synnerhet om han drar en nidalee.

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 02:24
RobzInadEz Kille, 34 år

Citat från neuromancer


Citat från RobzInadEz

Oj hoppsan där ser man, sorry!
CLG och OhGodBears eller vad dem nu heter? Dem vann iaf mot solomid

Oväntat som fan att solomid skulle missa finalen. CLG vinner ändå. hotshotGG är osannolikt duktig, i synnerhet om han drar en nidalee.


Haha yep! Riktig snabbpush av OGB på slutet där... Synd annars skulle solomid lätt ha tagit sig till finalen.
Såg du när han drog en nidalee i semifinal 1? Galet mkt AP och magicpen, ett spearshot gjorde runt 700 - 800.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 02:30
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från RobzInadEz


Haha yep! Riktig snabbpush av OGB på slutet där... Synd annars skulle solomid lätt ha tagit sig till finalen.
Såg du när han drog en nidalee i semifinal 1? Galet mkt AP och magicpen, ett spearshot gjorde runt 700 - 800.


Som sagt, såg bara 40 minuter av första semifinalen, men 700-800 är nästan ingenting med spjutet. Kollat många publicstreams när han spelat och dragit iväg upp emot 2k, precis som jag själv gör med nidalee. Problemet här är ju att motståndarna faktiskt köpt ordentligt med magic resistance.

Var dock orolig är Corki's konstanta dc'ande skulle sabba matchen för dem.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet