League of Legends (spel)
Arza
Kille, 33 år
hmph.. Lira Savage 2.
Zamija
Kille, 34 år
Zamija.
AddictAttack
Kille, 32 år
är det p12igt att ha tundra hunter warwick skin?
:pPPpPpP
3123123123123123
Kille, 36 år
nån som vill ta ett game ?
SpindelmannenBoy
Tjej, 30 år
Felle fick det här en gång :D
Arza
Kille, 33 år
Jag hade värst
Position: 30675
Time: Indefinate
3123123123123123
Kille, 36 år
jag är inne :D
RobzInadEz
Kille, 34 år
ESL Final snart
http://www.own3d.tv/live/17484/National_ESL_League_of_Legends
Join the livestream :)
EDIT: Kan va lite laggigt atm, Phreak ska starta om streamen
Architectz
Kille, 32 år
säker att det är live?
GreveNoll
Kille, 36 år
ESL FINAL - north america är det, inte world final.
Vilka gick till finalen, såg bara halva första semin.
RobzInadEz
Kille, 34 år
Citat från Roadhouse
säker att det är live?
Ja?
Mer info: http://www.nationalesl.com/us/lol
RobzInadEz
Kille, 34 år
Citat från neuromancer
ESL FINAL - north america är det, inte world final.
Vilka gick till finalen, såg bara halva första semin.
Oj hoppsan där ser man, sorry!
CLG och OhGodBears eller vad dem nu heter? Dem vann iaf mot solomid
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från RobzInadEz
Oj hoppsan där ser man, sorry!
CLG och OhGodBears eller vad dem nu heter? Dem vann iaf mot solomid
Oväntat som fan att solomid skulle missa finalen. CLG vinner ändå. hotshotGG är osannolikt duktig, i synnerhet om han drar en nidalee.
RobzInadEz
Kille, 34 år
Citat från neuromancer
Citat från RobzInadEz
Oj hoppsan där ser man, sorry!
CLG och OhGodBears eller vad dem nu heter? Dem vann iaf mot solomid
Oväntat som fan att solomid skulle missa finalen. CLG vinner ändå. hotshotGG är osannolikt duktig, i synnerhet om han drar en nidalee.
Haha yep! Riktig snabbpush av OGB på slutet där... Synd annars skulle solomid lätt ha tagit sig till finalen.
Såg du när han drog en nidalee i semifinal 1? Galet mkt AP och magicpen, ett spearshot gjorde runt 700 - 800.
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från RobzInadEz
Haha yep! Riktig snabbpush av OGB på slutet där... Synd annars skulle solomid lätt ha tagit sig till finalen.
Såg du när han drog en nidalee i semifinal 1? Galet mkt AP och magicpen, ett spearshot gjorde runt 700 - 800.
Som sagt, såg bara 40 minuter av första semifinalen, men 700-800 är nästan ingenting med spjutet. Kollat många publicstreams när han spelat och dragit iväg upp emot 2k, precis som jag själv gör med nidalee. Problemet här är ju att motståndarna faktiskt köpt ordentligt med magic resistance.
Var dock orolig är Corki's konstanta dc'ande skulle sabba matchen för dem.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet