League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2011 kl. 21:00
Alex Kille, 32 år

fillar mitt swein skin

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2011 kl. 21:00
thundercunt Tjej, 36 år

FOREVER STALONE


..och jag gillar mitt xin skin mer sådeså

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2011 kl. 21:02
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Rora


FOREVER STALONE


..och jag gillar mitt xin skin mer sådeså


French Maid Nidalee > allt.

27 minuter kö - FML!?

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2011 kl. 21:03
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från neuromancer


French Maid Nidalee > allt.

27 minuter kö - FML!?[/i]

Det är ganska nice, indeed. Men tycker inte det är såååååå snyggt ändå
Jag har också 27 min kö!

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2011 kl. 21:05
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Rora


Det är ganska nice, indeed. Men tycker inte det är såååååå snyggt ändå
Jag har också 27 min kö!


French Maid Nidalee och Frozen Shen, bäst.

Arza Kille, 33 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2011 kl. 21:05
Arza Kille, 33 år

tsss

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2011 kl. 21:08
thundercunt Tjej, 36 år

Not really, no!

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2011 kl. 21:10
RobzInadEz Kille, 34 år

nurse akali>all

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2011 kl. 21:10
thundercunt Tjej, 36 år

Now, that is almost true! ^

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2011 kl. 21:11
GreveNoll Kille, 36 år

Hur kan man INTE tycka att Sub-Zero skinnet är snyggast!?

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2011 kl. 21:29
GreveNoll Kille, 36 år

MEN VAD I ...Satt i kö i 15 minuter, sen försvann rutan, och så kom jag inte in utan för sätta mig i kö igen!? Slutar fan snart spela spelet, får vara hur roligt det vill när saker inte funkar.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2011 kl. 21:30
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från neuromancer


MEN VAD I ...Satt i kö i 15 minuter, sen försvann rutan, och så kom jag inte in utan för sätta mig i kö igen!? Slutar fan snart spela spelet, får vara hur roligt det vill när saker inte funkar.

I feel you man. Har varit nära att avinstallera x antal gånger vid det här laget.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2011 kl. 21:32
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Rora


I feel you man. Har varit nära att avinstallera x antal gånger vid det här laget.

Spelar ju i stort sett bara det här, så antar att jag kan installera D2, spela lite och vänta in D3 istället. Eller börja runka på heltid, känns mer givande.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2011 kl. 21:39
QWERDF 33 år

"wait time: 20 minutes"

Ne.. jag går nog och lägger mig

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2011 kl. 01:30
Architectz Kille, 32 år

hatar att spara ip till nya runor geuwh


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet