League of Legends (spel)
Alex
Kille, 32 år
thundercunt
Tjej, 36 år
FOREVER STALONE
..och jag gillar mitt xin skin mer sådeså
thundercunt
Tjej, 36 år
Citat från neuromancer
French Maid Nidalee > allt.
27 minuter kö - FML!?[/i]
Det är ganska nice, indeed. Men tycker inte det är såååååå snyggt ändå
Jag har också 27 min kö!
Arza
Kille, 33 år
tsss
thundercunt
Tjej, 36 år
Not really, no!
RobzInadEz
Kille, 34 år
nurse akali>all
thundercunt
Tjej, 36 år
Now, that is almost true! ^
GreveNoll
Kille, 36 år
Hur kan man INTE tycka att Sub-Zero skinnet är snyggast!?
GreveNoll
Kille, 36 år
MEN VAD I ...Satt i kö i 15 minuter, sen försvann rutan, och så kom jag inte in utan för sätta mig i kö igen!? Slutar fan snart spela spelet, får vara hur roligt det vill när saker inte funkar.
thundercunt
Tjej, 36 år
Citat från neuromancer
MEN VAD I ...Satt i kö i 15 minuter, sen försvann rutan, och så kom jag inte in utan för sätta mig i kö igen!? Slutar fan snart spela spelet, får vara hur roligt det vill när saker inte funkar.
I feel you man. Har varit nära att avinstallera x antal gånger vid det här laget.
QWERDF
33 år
"wait time: 20 minutes"
Ne.. jag går nog och lägger mig
Architectz
Kille, 32 år
hatar att spara ip till nya runor geuwh
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
