League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 23:58
turtlelephant Kille, 33 år

älskar när folk vägrar köpa MR när de möter en feedad karth+kass. svårt det ska vara alltså

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2011 kl. 00:05
turtlelephant Kille, 33 år

alltså wat
först sitter jag i champion pick, sen står det att en leavar och dirren kommer det ett nytt, vilket tydligen var samma. efter typ 5 sekunder så kommer jag automatiskt in i ett nytt
watttttt

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2011 kl. 00:05
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från johanPMS


alltså wat
först sitter jag i champion pick, sen står det att en leavar och dirren kommer det ett nytt, vilket tydligen var samma. efter typ 5 sekunder så kommer jag automatiskt in i ett nytt
watttttt


Buggfylld launcher är buggfylld

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2011 kl. 00:06
turtlelephant Kille, 33 år

haha, deras lag var lux, karth, morg och 2 till apcasters. någon av dem queuedodgeade :<<< ville ha roligt med veigar ju

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2011 kl. 00:07
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från johanPMS


haha, deras lag var lux, karth, morg och 2 till apcasters. någon av dem queuedodgeade :<<< ville ha roligt med veigar ju

Sen bygger ingen i ditt lag Banshee's och ni får storstryk, episkt hade det varit.

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2011 kl. 00:08
turtlelephant Kille, 33 år

haha, gud ja
faaan vad folk dodgear, man får ju leaves och allt för det i ranked :<

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2011 kl. 00:09
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från johanPMS


haha, gud ja
faaan vad folk dodgear, man får ju leaves och allt för det i ranked :<


Folk är korkade. Skulle då aldrig queuedodgea i ranked, inte ens om mitt lag har 5 supporters. Allt går att vinna om motståndet är genomkorkat.

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2011 kl. 00:10
turtlelephant Kille, 33 år

precis, ingen idé att ge upp i champ select :<

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2011 kl. 00:12
GreveNoll Kille, 36 år

samtliga av mina totalt nio leaves har varit på grund av att mitt internet varit nere. Ser inte riktigt varför man ska ragequitta. Man kan ändå inte köra ett nytt game innan det förra är över, och man bestraffas för att man lämnat.

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2011 kl. 00:13
turtlelephant Kille, 33 år

same oh same. knas äre

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2011 kl. 00:14
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från johanPMS


same oh same. knas äre

Noes, insåg precis att jag har 10 leaves totalt - en i ranked och nio i normalgames :( Trodde jag skulle kunna hålla mig undan tvåsiffrigt.

lordkimboris Kille, 30 år

235 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2011 kl. 00:18
lordkimboris Kille, 30 år

Körde nyss Irelia för andra gången.. tror jag blev kär haha! Den var jävligt skön att köra, och äntligen någon hero som funkar mot Tryndamere och hans damn endless rage. :D

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2011 kl. 01:06
turtlelephant Kille, 33 år

teemo says hi också!

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2011 kl. 01:07
turtlelephant Kille, 33 år

also, SPELA NÅGON?

Puff Kille, 33 år

769 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2011 kl. 01:07
Puff Kille, 33 år

Körde gragas för andra gången nånsin, gick sololane mot kata och pant. Fick mest minionskills i hela matchen och slutade 4/0/13, is nice


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet