League of Legends (spel)
älskar när folk vägrar köpa MR när de möter en feedad karth+kass. svårt det ska vara alltså
alltså wat
först sitter jag i champion pick, sen står det att en leavar och dirren kommer det ett nytt, vilket tydligen var samma. efter typ 5 sekunder så kommer jag automatiskt in i ett nytt
watttttt
haha, deras lag var lux, karth, morg och 2 till apcasters. någon av dem queuedodgeade :<<< ville ha roligt med veigar ju
haha, gud ja
faaan vad folk dodgear, man får ju leaves och allt för det i ranked :<
precis, ingen idé att ge upp i champ select :<
samtliga av mina totalt nio leaves har varit på grund av att mitt internet varit nere. Ser inte riktigt varför man ska ragequitta. Man kan ändå inte köra ett nytt game innan det förra är över, och man bestraffas för att man lämnat.
same oh same. knas äre
Körde nyss Irelia för andra gången.. tror jag blev kär haha! Den var jävligt skön att köra, och äntligen någon hero som funkar mot Tryndamere och hans damn endless rage. :D
teemo says hi också!
also, SPELA NÅGON?
Körde gragas för andra gången nånsin, gick sololane mot kata och pant. Fick mest minionskills i hela matchen och slutade 4/0/13, is nice
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet