League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 21:39
QWERDF 33 år

fixd

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 22:04
GreveNoll Kille, 36 år

Vore bra om spelet kunde fungera utan krångel och tjafs, en jävla kväll.

Tortured_Lullaby Kille, 32 år

160 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 22:04
Tortured_Lullaby Kille, 32 år

Har någon lust att köra söndag kväll :3 har inte kört på en evighet och kommer hem då :D
Kör som Poppy, fast kör dps inte tank :3

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 22:05
turtlelephant Kille, 33 år

är du bra?

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 22:05
turtlelephant Kille, 33 år

Citat från neuromancer


Vore bra om spelet kunde fungera utan krångel och tjafs, en jävla kväll.

funkar inte så tyvärr :<

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 22:06
GreveNoll Kille, 36 år

Jag vet att det inte funkar så, men man kan väl önska :(

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 22:09
Architectz Kille, 32 år

Citat från neuromancer


Vore bra om spelet kunde fungera utan krångel och tjafs, en jävla kväll.
--------------------------------------------------------------------------

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 22:12
QWERDF 33 år

Vore bra om mitt internet kunde fungera utan krångel.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 23:41
Frontosa Kille, 36 år

Vore bra om man kunde spela att public 5v5 utan att hela resten av ens lag feedar sönder, när man själv sitter på bra stats med tanke på hur feedade motståndarna är.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 23:42
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Frontosa


Vore bra om man kunde spela att public 5v5 utan att hela resten av ens lag feedar sönder, när man själv sitter på bra stats med tanke på hur feedade motståndarna är.

Vore bra om jag insett hur bra man kan spela med Amumu tidigare.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 23:44
Frontosa Kille, 36 år

Citat från neuromancer


Vore bra om jag insett hur bra man kan spela med Amumu tidigare.

Jag hade en amumu i laget. Bra, tänkte jag, då kan jag blasta sönder fritt med veigar i amumus ulti, men den såg man ju inte röken av alls.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 23:46
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Frontosa


Jag hade en amumu i laget. Bra, tänkte jag, då kan jag blasta sönder fritt med veigar i amumus ulti, men den såg man ju inte röken av alls.

Haha, spelade precis Amumu i ett ranked och hade Veigar i laget, han fick då leka fritt med meteorer i min ultimate.

CharliesName Kille, 35 år

3 695 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 23:47
CharliesName Kille, 35 år

Tankar nu, lär ju testa iaf :D

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 23:52
Frontosa Kille, 36 år

Citat från neuromancer


Haha, spelade precis Amumu i ett ranked och hade Veigar i laget, han fick då leka fritt med meteorer i min ultimate.

Ni vann i suppose?
De hade en feedad karthus i motståndarlaget. Det roligare var att han BARA byggde AP, ingen magic res eller health, så min ulti tog ju ungefär 2/3 av hans hp. ;) Han tog jude på mig med hans ulti, men jag fixade bara BVail så var det klart.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 23:57
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Frontosa


Ni vann i suppose?
De hade en feedad karthus i motståndarlaget. Det roligare var att han BARA byggde AP, ingen magic res eller health, så min ulti tog ju ungefär 2/3 av hans hp. ;) Han tog jude på mig med hans ulti, men jag fixade bara BVail så var det klart.


Vi hade en AP-Gragas som slutade på 15/2/10, så ja, vi vann ganska ordentligt.

Faktum är att motståndarlaget hade alldeles för lite damage, nästan bara AP-damage och det var egentligen därför vi vann.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet