League of Legends (spel)
QWERDF
33 år
fixd
GreveNoll
Kille, 36 år
Vore bra om spelet kunde fungera utan krångel och tjafs, en jävla kväll.
Tortured_Lullaby
Kille, 32 år
Har någon lust att köra söndag kväll :3 har inte kört på en evighet och kommer hem då :D
Kör som Poppy, fast kör dps inte tank :3
turtlelephant
Kille, 33 år
är du bra?
turtlelephant
Kille, 33 år
Citat från neuromancer
Vore bra om spelet kunde fungera utan krångel och tjafs, en jävla kväll.
funkar inte så tyvärr :<
GreveNoll
Kille, 36 år
Jag vet att det inte funkar så, men man kan väl önska :(
Architectz
Kille, 32 år
Citat från neuromancer
Vore bra om spelet kunde fungera utan krångel och tjafs, en jävla kväll.
--------------------------------------------------------------------------
QWERDF
33 år
Vore bra om mitt internet kunde fungera utan krångel.
Frontosa
Kille, 36 år
Vore bra om man kunde spela att public 5v5 utan att hela resten av ens lag feedar sönder, när man själv sitter på bra stats med tanke på hur feedade motståndarna är.
Frontosa
Kille, 36 år
Citat från neuromancer
Vore bra om jag insett hur bra man kan spela med Amumu tidigare.
Jag hade en amumu i laget. Bra, tänkte jag, då kan jag blasta sönder fritt med veigar i amumus ulti, men den såg man ju inte röken av alls.
CharliesName
Kille, 35 år
Tankar nu, lär ju testa iaf :D
Frontosa
Kille, 36 år
Citat från neuromancer
Haha, spelade precis Amumu i ett ranked och hade Veigar i laget, han fick då leka fritt med meteorer i min ultimate.
Ni vann i suppose?
De hade en feedad karthus i motståndarlaget. Det roligare var att han BARA byggde AP, ingen magic res eller health, så min ulti tog ju ungefär 2/3 av hans hp. ;) Han tog jude på mig med hans ulti, men jag fixade bara BVail så var det klart.
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från Frontosa
Ni vann i suppose?
De hade en feedad karthus i motståndarlaget. Det roligare var att han BARA byggde AP, ingen magic res eller health, så min ulti tog ju ungefär 2/3 av hans hp. ;) Han tog jude på mig med hans ulti, men jag fixade bara BVail så var det klart.
Vi hade en AP-Gragas som slutade på 15/2/10, så ja, vi vann ganska ordentligt.
Faktum är att motståndarlaget hade alldeles för lite damage, nästan bara AP-damage och det var egentligen därför vi vann.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet