League of Legends (spel)
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=536361
Do want : @
Nida's spear är så jävla OP
Citat från Akterskytt
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=536361
Do want : @
Jag med. Han är snygg. Manlig, liksom.
Citat från Exoroe
Nida's spear är så jävla OP
Om man är dum i huvudet och står i vägen för den gigantiska projektilen som färdas i 3km/h, jo, den är sjukt OP.
Citat från Akterskytt
Citat från Exoroe
Nida's spear är så jävla OP
Om man är dum i huvudet och står i vägen för den gigantiska projektilen som färdas i 3km/h, jo, den är sjukt OP.
menar oavsett att den tar så jävla mycket liv
Körde nyss ett 80-minuters game. Motståndarlaget skulle vunnit om de pushat top, men de bah "Don't wanna play anymore" och sen surrendade de. Lol.
Hennes traps gör ganska lite skada och hennes heal gör.. Well, ingen skada alls. Något måste hon ha som gör ont.
Sen kan hon iofs vara i sin ulti hur mycket som helst men det räknas inte!
HAHA!
Min Kära broder körde malphite DPS och fick 19/2/23 ! han rockar! :)
Grymt frustrerad efter två långa games som slutat med förlust, så oerhört irriterande!!
körde poppy 5v5 fick 23/4/10
Körde yi 2 dagar sen
fick 33-3-4
körde trollux en gång, snodde alla roras kills. hon blev sur på mig då
ah fast trollux äter alla
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet