League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 16:28
ChillFTW Kille, 32 år

JAG VA TANK?! ska inte ha kills!
och btw, printar du varje game? )))):

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 16:30
SEAKING 35 år

fina stats på yi.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 16:31
QWERDF 33 år

Vill spela Kassadin, men har ingen att spela med. *snyft*

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 16:37
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från ChillFTW


JAG VA TANK?! ska inte ha kills!
och btw, printar du varje game? )))):


Har inte printat 2000 games om du tror det, men printar i stort sett alla games nu för tiden, mest för att se hur fantastiskt dåligt jag presterar när jag spelar AD-carries, kontra hur bra det går som assassins och supporters :D

Och nä, du ska inte ha kills, men du meverkade totalt i 15 kills och jag i.. AJUSTE!:( Kom inte och säg att du alltid är bäst

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 17:26
ChillFTW Kille, 32 år

Man printar ju bara när det är något game som gått bra :D

Men tyst med dig! får inte jag känna mig duktig någon gång? :(((

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 17:30
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från ChillFTW


Man printar ju bara när det är något game som gått bra :D

Men tyst med dig! får inte jag känna mig duktig någon gång? :(((


Du kan ju uppenbarligen spela Amumu, och gick ju bra med trädet också!?

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 18:13
ChillFTW Kille, 32 år

Tihihihi det är för amumu är så söt<3

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 18:14
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från ChillFTW


Tihihihi det är för amumu är så söt<3

Lite smågullig faktiskt. Gick ju bra för dig i alla tre matcherna, jag var ju betydligt ojämnare, haha.

(JAG TYCKER INTE OM ATT SITTA OCH KÖA FÖR ATT FÅ SPELA ETT F2P SPEL!!1111)

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 18:17
ChillFTW Kille, 32 år

Jag tyckte det gick bra för dig med faktiskt!

INTE JAG HELLER, sitter och köar just nu :(

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 18:18
GreveNoll Kille, 36 år

Nidalee gick det som vanligt med, Shaco var väl okej eftersom jag assisterade så pass mycket som jag gjorde, men mitt Ashe-game.. haha, teh fails.

9 minuter till i kön, skjut mig.

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 18:18
Alex Kille, 32 år

nog värre om man får köa för p2p

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 18:20
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från AIex


nog värre om man får köa för p2p

Sant, men samtidigt så kan de ju inte säga att de saknar "inkomsten" för att fixa bättre servrar eller chatsystem, för de drar nog in lika mycket pengar som diverse MMO spel gör per spelare.

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 18:21
ChillFTW Kille, 32 år

Hahaha, men ashe är jobbig som fan att spela early.. man måste vara så jävla passive :(
Min tid ökar HELA tiden. så jävla gay!

Alex: Jo det har du rätt i!

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 18:48
turtlelephant Kille, 33 år

visst är LoLmapen mindre än HoN/DotA? känns som det iaf :<

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 19:00
Alex Kille, 32 år

körde ett game med nida, hade 800+ ap
oneshotade caitlyn och veigar


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet