League of Legends (spel)
JAG VA TANK?! ska inte ha kills!
och btw, printar du varje game? )))):
fina stats på yi.
Vill spela Kassadin, men har ingen att spela med. *snyft*
Citat från ChillFTW
JAG VA TANK?! ska inte ha kills!
och btw, printar du varje game? )))):
Har inte printat 2000 games om du tror det, men printar i stort sett alla games nu för tiden, mest för att se hur fantastiskt dåligt jag presterar när jag spelar AD-carries, kontra hur bra det går som assassins och supporters :D
Och nä, du ska inte ha kills, men du meverkade totalt i 15 kills och jag i.. AJUSTE!:( Kom inte och säg att du alltid är bäst
Man printar ju bara när det är något game som gått bra :D
Men tyst med dig! får inte jag känna mig duktig någon gång? :(((
Tihihihi det är för amumu är så söt<3
Jag tyckte det gick bra för dig med faktiskt!
INTE JAG HELLER, sitter och köar just nu :(
Nidalee gick det som vanligt med, Shaco var väl okej eftersom jag assisterade så pass mycket som jag gjorde, men mitt Ashe-game.. haha, teh fails.
9 minuter till i kön, skjut mig.
nog värre om man får köa för p2p
Hahaha, men ashe är jobbig som fan att spela early.. man måste vara så jävla passive :(
Min tid ökar HELA tiden. så jävla gay!
Alex: Jo det har du rätt i!
visst är LoLmapen mindre än HoN/DotA? känns som det iaf :<
körde ett game med nida, hade 800+ ap
oneshotade caitlyn och veigar
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet