League of Legends (spel)
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från Kullerbytta
Hade samma problem i 5v5... Efter att ha suttit i kö i 20 minuter så kommer vi in i ett game där enbart 2 av oss kunde välja champion.
Efter det kom vi aldrig in i något game.
feelsbadman.jpg
Vi spelade precis ett game, varken vi eller motståndarna fick ens en chans att välja, som tur var för oss så hade vi en bättre setup och krossade dem, men kan inte påstå att Xin, kaiser och trädet är en bra kombo!
Kullerbytta
Kille, 36 år
Citat från neuromancer
Citat från Kullerbytta
Hade samma problem i 5v5... Efter att ha suttit i kö i 20 minuter så kommer vi in i ett game där enbart 2 av oss kunde välja champion.
Efter det kom vi aldrig in i något game.
feelsbadman.jpg
Vi spelade precis ett game, varken vi eller motståndarna fick ens en chans att välja, som tur var för oss så hade vi en bättre setup och krossade dem, men kan inte påstå att Xin, kaiser och trädet är en bra kombo!
Sweet.
Haha, nja, kanske inte riktigt dem man vill ha på TT.
Mm, saknar 3v3 med vänner... Kassadin är fantastiskt skön på TT.
Undrar om vi någonsin får se konstant stabila servrar... Eller Magma Chambers för den delen.
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från Kullerbytta
Sweet.
Haha, nja, kanske inte riktigt dem man vill ha på TT.
Mm, saknar 3v3 med vänner... Kassadin är fantastiskt skön på TT.
Undrar om vi någonsin får se konstant stabila servrar... Eller Magma Chambers för den delen.
Suck.
Vi får Ashe, Morgana och Rammus, motståndarna får Renekton, Teemo och Shaco (om de nu också fick randomchamps). Som att man har en rimlig chans.
Architectz
Kille, 32 år
QWERDF
33 år
Vad har ni emot oss ryssar? :((
QWERDF
33 år
18/2/19 med Teemo. :3
Han är en äcklig liten jävel!
Arza
Kille, 32 år
Poppy är så.. Jävla bra! <3
:)
När man springer in under ett torn.. tar 3 pers och överlever! Då vet man att man lirar en bra champion <3
Protestera
32 år
Citat från shydlips
18/2/19 med Teemo. :3
Han är en äcklig liten jävel!
haha fick 33-3-4 igår med yi
varghuvud
Kille, 31 år
Har ni en bra build på Gragas må tro!? Eller ska jag bara satsa på typ, Mana, cooldown reduction och health? Dessutom, funkar ability power på honom?
Nåbiga frågor, men man vill fråga för säkerhetsskull :(
turtlelephant
Kille, 33 år
ap funkar utmärkt
Kidcrash_Fanboy
Kille, 33 år
Citat från Exoroe
Har ni en bra build på Gragas må tro!? Eller ska jag bara satsa på typ, Mana, cooldown reduction och health? Dessutom, funkar ability power på honom?
Nåbiga frågor, men man vill fråga för säkerhetsskull :(
Ability power funkar lika bra på gragas som på cho'gath, hur jävla bra som helst. Men ja, kan inte säga exakt vilken byuild du skulle köra, alla har ju oftast sin egen smak, imo.
varghuvud
Kille, 31 år
Citat från MrAwkward
Citat från Exoroe
Har ni en bra build på Gragas må tro!? Eller ska jag bara satsa på typ, Mana, cooldown reduction och health? Dessutom, funkar ability power på honom?
Nåbiga frågor, men man vill fråga för säkerhetsskull :(
Ability power funkar lika bra på gragas som på cho'gath, hur jävla bra som helst. Men ja, kan inte säga exakt vilken byuild du skulle köra, alla har ju oftast sin egen smak, imo.
jo för jag brukar ju köra att jag kommer på builds underspelets gång liksom, men kan inte tro att det är det effektivaste heller om man inte har en aning om gubben än heller. Köpte honom för typ fem matcher sedan
Elin93
Tjej, 33 år
Citat från Exoroe
Har ni en bra build på Gragas må tro!? Eller ska jag bara satsa på typ, Mana, cooldown reduction och health? Dessutom, funkar ability power på honom?
Nåbiga frågor, men man vill fråga för säkerhetsskull :(
Tycker att AP inte blir så bra lategame, känns som om det är mest harrass.
Så tank funkar nog bäst, men man kan ju dra relay's och rod of ages för extra ap boost samt hp
/Frajmando
thundercunt
Tjej, 36 år
Rylai's* :(((((((((((((((((((((((((((((((((((
Kidcrash_Fanboy
Kille, 33 år
Citat från Rora
Rylai's* :(((((((((((((((((((((((((((((((((((
U SO CORRECTIN
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
