League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 00:13
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Kullerbytta


Hade samma problem i 5v5... Efter att ha suttit i kö i 20 minuter så kommer vi in i ett game där enbart 2 av oss kunde välja champion.
Efter det kom vi aldrig in i något game.
feelsbadman.jpg


Vi spelade precis ett game, varken vi eller motståndarna fick ens en chans att välja, som tur var för oss så hade vi en bättre setup och krossade dem, men kan inte påstå att Xin, kaiser och trädet är en bra kombo!

Kullerbytta Kille, 36 år

62 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 00:19
Kullerbytta Kille, 36 år

Citat från neuromancer


Citat från Kullerbytta

Hade samma problem i 5v5... Efter att ha suttit i kö i 20 minuter så kommer vi in i ett game där enbart 2 av oss kunde välja champion.
Efter det kom vi aldrig in i något game.
feelsbadman.jpg

Vi spelade precis ett game, varken vi eller motståndarna fick ens en chans att välja, som tur var för oss så hade vi en bättre setup och krossade dem, men kan inte påstå att Xin, kaiser och trädet är en bra kombo!


Sweet.
Haha, nja, kanske inte riktigt dem man vill ha på TT.
Mm, saknar 3v3 med vänner... Kassadin är fantastiskt skön på TT.
Undrar om vi någonsin får se konstant stabila servrar... Eller Magma Chambers för den delen.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 00:48
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Kullerbytta


Sweet.
Haha, nja, kanske inte riktigt dem man vill ha på TT.
Mm, saknar 3v3 med vänner... Kassadin är fantastiskt skön på TT.
Undrar om vi någonsin får se konstant stabila servrar... Eller Magma Chambers för den delen.


Suck.

Vi får Ashe, Morgana och Rammus, motståndarna får Renekton, Teemo och Shaco (om de nu också fick randomchamps). Som att man har en rimlig chans.

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 01:15
Architectz Kille, 32 år



Mitt andra acc

KARTHUS <3

Fett rolig att spela premade

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 08:54
QWERDF 33 år

Vad har ni emot oss ryssar? :((

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 11:11
QWERDF 33 år

18/2/19 med Teemo. :3
Han är en äcklig liten jävel!

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 11:14
Arza Kille, 32 år

Poppy är så.. Jävla bra! <3

:)

När man springer in under ett torn.. tar 3 pers och överlever! Då vet man att man lirar en bra champion <3

Protestera 32 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 11:32
Protestera 32 år

Citat från shydlips


18/2/19 med Teemo. :3
Han är en äcklig liten jävel!



haha fick 33-3-4 igår med yi

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 12:53
varghuvud Kille, 31 år

Har ni en bra build på Gragas må tro!? Eller ska jag bara satsa på typ, Mana, cooldown reduction och health? Dessutom, funkar ability power på honom?

Nåbiga frågor, men man vill fråga för säkerhetsskull :(

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 12:55
turtlelephant Kille, 33 år

ap funkar utmärkt

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 12:56
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från Exoroe


Har ni en bra build på Gragas må tro!? Eller ska jag bara satsa på typ, Mana, cooldown reduction och health? Dessutom, funkar ability power på honom?

Nåbiga frågor, men man vill fråga för säkerhetsskull :(


Ability power funkar lika bra på gragas som på cho'gath, hur jävla bra som helst. Men ja, kan inte säga exakt vilken byuild du skulle köra, alla har ju oftast sin egen smak, imo.

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 12:59
varghuvud Kille, 31 år

Citat från MrAwkward


Citat från Exoroe

Har ni en bra build på Gragas må tro!? Eller ska jag bara satsa på typ, Mana, cooldown reduction och health? Dessutom, funkar ability power på honom?

Nåbiga frågor, men man vill fråga för säkerhetsskull :(

Ability power funkar lika bra på gragas som på cho'gath, hur jävla bra som helst. Men ja, kan inte säga exakt vilken byuild du skulle köra, alla har ju oftast sin egen smak, imo.


jo för jag brukar ju köra att jag kommer på builds underspelets gång liksom, men kan inte tro att det är det effektivaste heller om man inte har en aning om gubben än heller. Köpte honom för typ fem matcher sedan

Elin93 Tjej, 33 år

7 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:00
Elin93 Tjej, 33 år

Citat från Exoroe


Har ni en bra build på Gragas må tro!? Eller ska jag bara satsa på typ, Mana, cooldown reduction och health? Dessutom, funkar ability power på honom?

Nåbiga frågor, men man vill fråga för säkerhetsskull :(


Tycker att AP inte blir så bra lategame, känns som om det är mest harrass.
Så tank funkar nog bäst, men man kan ju dra relay's och rod of ages för extra ap boost samt hp
/Frajmando

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:03
thundercunt Tjej, 36 år

Rylai's* :(((((((((((((((((((((((((((((((((((

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:04
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från Rora


Rylai's* :(((((((((((((((((((((((((((((((((((

U SO CORRECTIN


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet