League of Legends (spel)
turtlelephant
Kille, 33 år
hej chilli och alla!
Arza
Kille, 32 år
Hej PMS! :*
osv
Kille, 33 år
hej hej hej
Architectz
Kille, 32 år
nu kommer mina WINSWINSWINS win all da time mon KARTHUS <3
GreveNoll
Kille, 36 år
<3 irelia @ Twisted Treeline.
WhiteFireAlienOG
Kille, 37 år
någon som vill lira?
Luthor
Kille, 30 år
Bara om du inte är ryss.
WhiteFireAlienOG
Kille, 37 år
Jag är ryss. Synd.
Luthor
Kille, 30 år
surt.
WhiteFireAlienOG
Kille, 37 år
Någon annan? Inga p15 tyvm.
Kullerbytta
Kille, 36 år
Citat från WTFACAKE
Bara om du inte är ryss.
Jag har fått intrycket av att fransmän är de sämsta spelarna.
Tillsammans med ryssar och spanjorer visserligen.
Kullerbytta
Kille, 36 år
Citat från JuicyAss
Någon annan? Inga p15 tyvm.
Adda Kineskudde om du har lust.
Letar själv efter nytt folk att spela med då majoriteten av mina vänner lagt av.
Kullerbytta
Kille, 36 år
Citat från neuromancer
Citat från JuicyAss
någon som vill lira?
Haha, suttit i 20 minuter och försökt köa i 3v3 premade med mina kompisar, hur vi än gör så är det en av oss som inte ens kommer in i kön.. suck. Vågar fan inte spela.
Hade samma problem i 5v5... Efter att ha suttit i kö i 20 minuter så kommer vi in i ett game där enbart 2 av oss kunde välja champion.
Efter det kom vi aldrig in i något game.
feelsbadman.jpg
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet