League of Legends (spel)
Kan man inte bara ta bort surrender från spelet, jag hatar folk som surrendrar. Äckliga horor
att säga "ff 20" borde vara instaban
Jag får 24 vid varje win. Synd bara att jag aldrig vinner.
Har -3 lp lol.
Jag spelar sällan ranked. Spelade dock förra veckan och vann 5-6 matcher i rad. Kommer till promotion och förlorar 2 i rad pga av surrender. ::):):):)
HAHA
att facechecka en buske med 5 enemies i när dom inte har någon damage typ

<3
Såatteh. AP Fiora, någon?
Citat från HugDealer
Lol get wrecked noob.
Bild: http://oi43.tinypic.com/34xs7me.jpg
LOL IWILLDOMINATE
Citat från Thirtyfour
Jag spelar sällan ranked. Spelade dock förra veckan och vann 5-6 matcher i rad. Kommer till promotion och förlorar 2 i rad pga av surrender. ::):):):)
Ibland förlorar jag också på grund av av surrender.
massa p14's på gamex idag... lol :3
det roliga va att alla va fast beslutna över att deras egna lag skulle vinna turneringen... double lol... :DDD
på tal om gamex så vann jag turneringen
var inte ens svårt
bara massor av p14 som trodde dom skulle vinna.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
