League of Legends (spel)
Feel the pressure
Att vinna två games irad är väldigt omöjligt.
Så, väntar nog till ett annat sekel med att spela detta game. Kappa
Eller så spelar du det nu :))))))
HEJA HEJA HEJA HEJA
VÅGAR INTE. ):
Vad väntar du på då?!
Du ska till Challenger ju fö fan. There's no time to lose!
neger
förlorade bara för det.
ska aldrig lyssna på någon på ec igen, ni suger.
It wasn't meant to be.
Bra, kollektiv bestraffning nu!
1v1 me irl
dia5 horor som tror att dom är bra och bara trollar för att dom inte kan åka ner, så jävla glad att de ändrar det nästa säsong!
förlorat 4 promos till plat 1 nu :( #f4everPlatScrub
Låg på 80 lp igår, fölorade 4 irad. ÄNTLIGEN FÅR JAG MER ÄN 5LP/WIN!!!
Ett tips hade väl varit att inte spelat ranked när du var scrub.
Citat från KATARlNA
Låg på 80 lp igår, fölorade 4 irad. ÄNTLIGEN FÅR JAG MER ÄN 5LP/WIN!!!
Bild: http://gropio.com/stek/file/68g0ar
I feel ya! Var ett tag då jag fick 4+ LP för varje win, nu får jag typ 26 :')
Shake Shake Shake
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

