League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 15:36
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Friman


I mina ögon har den alltid varit ej scale:ande. :s Bara att picka soraka och köpa bulwark mot ett high-ap team i så fall, sjukt op.

Va, den ger ju fortfarande bara 16 per person


Jaha, insåg inte att ni räknade för hela laget, facepalm.

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 15:40
jonoy52 Kille, 32 år



alright, men då beror det på att jag är 93 i laddern och hade en fet lose streak innan
fint system
"fuck you faggot, you aint climbin"[/i]

bara att vinna massa, få upp din mmr igen och äta dig upp i ladder.
Men det är till för att man inte ska kunna ligga på 0 LP i V av någon tier och bara torska med flit tills man möter noobs och ultra klättra

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 16:46
vardelos Tjej, 31 år

jonoy vilken league är du i?

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 16:48
gaia Kille, 29 år

DIAMOND I

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 17:11
RobzInadEz Kille, 34 år

OHBOY.JPG

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 17:15
jonoy52 Kille, 32 år

Citat från KATARlNA


jonoy vilken league är du i?

Plat 3. Blir så jävla trollad atm..
varje game
Vinner alla lanes, allt är smothe sailing! Sen gör ngn något lite små dumt och då blir det flame game. Pallar inte. Säkert 7 förlusten i rad pga flame nu.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 17:23
Frontosa Kille, 36 år

50 % av förlusterna är typ pga raging, så tråkigt. Resten är väl pga trolls och att man bara spelar dåligt.

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 17:25
jonoy52 Kille, 32 år

Vet någon var reka håller hus?

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 18:13
vardelos Tjej, 31 år

Citat från jonoy52


Vet någon var reka håller hus?

Vet någon vart Alle håller hus?!
jonoy vill du låna mitt main account och carrya mig i rankade placement matcher på mitt smurf account?
Levlade 30 för en timme sen.

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 18:14
gaia Kille, 29 år

svårt att carrya dig själv eller...?

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 18:19
vardelos Tjej, 31 år

Citat från gaia


svårt att carrya dig själv eller...?

Förlorade mina 4 första placement matcher på mitt main acc tack vare afk/dcade folk, förlorade ytterligare 2 till av dom tack vare trolls.
Vill inte loosa på det här accet. :(

reka 33 år

5 223 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 18:29
reka 33 år

hejhej?

wtfdidusayaboutme Kille, 33 år

är alla här pros eller?? ligger i silver 4 nu behöver hjälp

18x14FLASHBACK Kille, 31 år

4 967 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 18:37
18x14FLASHBACK Kille, 31 år

ligger med silver 4

AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

8 439 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 18:39
AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

ligger med dig


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet