League of Legends (spel)
jonoy52
Kille, 32 år
alright, men då beror det på att jag är 93 i laddern och hade en fet lose streak innan
fint system
"fuck you faggot, you aint climbin"[/i]
bara att vinna massa, få upp din mmr igen och äta dig upp i ladder.
Men det är till för att man inte ska kunna ligga på 0 LP i V av någon tier och bara torska med flit tills man möter noobs och ultra klättra
vardelos
Tjej, 31 år
jonoy vilken league är du i?
gaia
Kille, 29 år
DIAMOND I
RobzInadEz
Kille, 34 år
OHBOY.JPG
Frontosa
Kille, 36 år
50 % av förlusterna är typ pga raging, så tråkigt. Resten är väl pga trolls och att man bara spelar dåligt.
jonoy52
Kille, 32 år
Vet någon var reka håller hus?
gaia
Kille, 29 år
svårt att carrya dig själv eller...?
reka
33 år
hejhej?
wtfdidusayaboutme
Kille, 33 år
är alla här pros eller?? ligger i silver 4 nu behöver hjälp
18x14FLASHBACK
Kille, 31 år
ligger med silver 4
AuTiSmOsKoSmOs
Kille, 31 år
ligger med dig
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet