League of Legends (spel)
vardelos
Tjej, 31 år
Kört 37 games i rad idag.
PronerdggXDSDDDDDD
AuTiSmOsKoSmOs
Kille, 31 år
waaah varför får jag +3 eller typ +7 lp när jag vinner och -20 till 30 när jag torskar
Niko
Kille, 36 år
^ game logic. Samma när man lirade high rated arena i wow förut, +1 till och -25
Frontosa
Kille, 36 år
Citat från Bairyhalls
waaah varför får jag +3 eller typ +7 lp när jag vinner och -20 till 30 när jag torskar
Det fungerar väl som så att om man förlorar mycket så tycker systemet att du förtjänar att glida nedåt i ranken, och ger dig inte mycket för vinster då det ses som "tur"?
Citat från Epilogue
Har varit så sålänge jag kan minnas
sär skriva är jette kul, sålänge ingen annan gör det - då kommer hagelbössan fram.
I mina ögon har den alltid varit ej scale:ande. :s Bara att picka soraka och köpa bulwark mot ett high-ap team i så fall, sjukt op.
Det handlade ju uppenbarligen inte om matte, det var där skon klämde.
pSilent
Kille, 32 år
Citat från Frontosa
Citat från Bairyhalls
waaah varför får jag +3 eller typ +7 lp när jag vinner och -20 till 30 när jag torskar
Det fungerar väl som så att om man förlorar mycket så tycker systemet att du förtjänar att glida nedåt i ranken, och ger dig inte mycket för vinster då det ses som "tur"?
Citat från Epilogue
Har varit så sålänge jag kan minnas
sär skriva är jette kul, sålänge ingen annan gör det - då kommer hagelbössan fram.
I mina ögon har den alltid varit ej scale:ande. :s Bara att picka soraka och köpa bulwark mot ett high-ap team i så fall, sjukt op.
Det handlade ju uppenbarligen inte om matte, det var där skon klämde.
Va, den ger ju fortfarande bara 16 per person
jonoy52
Kille, 32 år
Citat från Bairyhalls
waaah varför får jag +3 eller typ +7 lp när jag vinner och -20 till 30 när jag torskar
Låg MMR jämfört med var du ligger i laddern
Daawn
Kille, 32 år
http://www.youtube.com/feed/UC3ZrKdFszdnk8tkhbCvC3gA
Oh lol.
AuTiSmOsKoSmOs
Kille, 31 år
Citat från jonoy52
så basically straffas man för att man får win streaks
jonoy52
Kille, 32 år
Citat från Bairyhalls
Citat från jonoy52
så basically straffas man för att man får win streaks
Nej tvärt om. Din MMR går upp i takt med dina wins och när du stiger i ladder.
Du blir straffad för loose streaks. Efersom din MMR går ner när du förlorar och ofta mer än vad du går ner i ladder blir din MMR lägre än var du är ratad. Speciellt om du blir first pick så har du då väldigt stor chans att förlora mer LP än i vanliga fall.
Sen får man mindre och mindre när man har hög LP, t.ex får du mindre LP när du är runt 90 än vad du får vid 20.
AuTiSmOsKoSmOs
Kille, 31 år
Citat från Wrargh
^ game logic. Samma när man lirade high rated arena i wow förut, +1 till och -25
det var underbart, sen när man skulle boosta fick man -rating även när man vann
Citat från jonoy52
alright, men då beror det på att jag är 93 i laddern och hade en fet lose streak innan
fint system
"fuck you faggot, you aint climbin"
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet