League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 01:51
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Epilogue


hon tillför laget 80mr, har silence, MR shred på aoe, aoe heal dessutom..

Vadå 80 mr, är det inte typ 16?

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 01:53
Epilogue Kille, 35 år

Citat från Frontosa


Citat från Epilogue

hon tillför laget 80mr, har silence, MR shred på aoe, aoe heal dessutom..

Vadå 80 mr, är det inte typ 16?


16 x 5
förskole matte

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 01:56
pSilent Kille, 32 år

Citat från Epilogue


Citat från Frontosa

Citat från Epilogue

hon tillför laget 80mr, har silence, MR shred på aoe, aoe heal dessutom..

Vadå 80 mr, är det inte typ 16?

16 x 5
förskole matte


+150 av Runics

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 02:02
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Epilogue


Citat från Frontosa

16 x 5
förskole matte


När ändrade de det? Inte spelat henne på aslänge.
sär skrivning

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 02:12
vardelos Tjej, 31 år

Kört 37 games i rad idag.
PronerdggXDSDDDDDD

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 02:30
Epilogue Kille, 35 år


Citat från Frontosa


Citat från Epilogue

Citat från Frontosa

16 x 5
förskole matte

När ändrade de det? Inte spelat henne på aslänge.
sär skrivning


Har varit så sålänge jag kan minnas
sär skriva är jette kul, sålänge ingen annan gör det - då kommer hagelbössan fram.

AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

8 439 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 05:15
AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

waaah varför får jag +3 eller typ +7 lp när jag vinner och -20 till 30 när jag torskar

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 05:28
Niko Kille, 36 år

^ game logic. Samma när man lirade high rated arena i wow förut, +1 till och -25

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 10:32
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Bairyhalls


waaah varför får jag +3 eller typ +7 lp när jag vinner och -20 till 30 när jag torskar

Det fungerar väl som så att om man förlorar mycket så tycker systemet att du förtjänar att glida nedåt i ranken, och ger dig inte mycket för vinster då det ses som "tur"?



Citat från Epilogue

Har varit så sålänge jag kan minnas
sär skriva är jette kul, sålänge ingen annan gör det - då kommer hagelbössan fram.


I mina ögon har den alltid varit ej scale:ande. :s Bara att picka soraka och köpa bulwark mot ett high-ap team i så fall, sjukt op.
Det handlade ju uppenbarligen inte om matte, det var där skon klämde.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 10:35
pSilent Kille, 32 år

Citat från Frontosa


Citat från Bairyhalls

waaah varför får jag +3 eller typ +7 lp när jag vinner och -20 till 30 när jag torskar

Det fungerar väl som så att om man förlorar mycket så tycker systemet att du förtjänar att glida nedåt i ranken, och ger dig inte mycket för vinster då det ses som "tur"?


Citat från Epilogue

Har varit så sålänge jag kan minnas
sär skriva är jette kul, sålänge ingen annan gör det - då kommer hagelbössan fram.

I mina ögon har den alltid varit ej scale:ande. :s Bara att picka soraka och köpa bulwark mot ett high-ap team i så fall, sjukt op.
Det handlade ju uppenbarligen inte om matte, det var där skon klämde.


Va, den ger ju fortfarande bara 16 per person

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 11:41
jonoy52 Kille, 32 år

Citat från Bairyhalls


waaah varför får jag +3 eller typ +7 lp när jag vinner och -20 till 30 när jag torskar

Låg MMR jämfört med var du ligger i laddern

AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

8 439 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 14:41
AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

Citat från jonoy52


så basically straffas man för att man får win streaks

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 14:51
jonoy52 Kille, 32 år

Citat från Bairyhalls


Citat från jonoy52

så basically straffas man för att man får win streaks


Nej tvärt om. Din MMR går upp i takt med dina wins och när du stiger i ladder.
Du blir straffad för loose streaks. Efersom din MMR går ner när du förlorar och ofta mer än vad du går ner i ladder blir din MMR lägre än var du är ratad. Speciellt om du blir first pick så har du då väldigt stor chans att förlora mer LP än i vanliga fall.

Sen får man mindre och mindre när man har hög LP, t.ex får du mindre LP när du är runt 90 än vad du får vid 20.

AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

8 439 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2013 kl. 14:59
AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

Citat från Wrargh


^ game logic. Samma när man lirade high rated arena i wow förut, +1 till och -25

det var underbart, sen när man skulle boosta fick man -rating även när man vann


Citat från jonoy52

alright, men då beror det på att jag är 93 i laddern och hade en fet lose streak innan
fint system
"fuck you faggot, you aint climbin"


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet